Forum

Top 25 platin

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Top 25 platin

Indlægaf JanR » fre 04 maj 2012 13:14

Nu skriver du igen om noget som der ingen steder står.

Din taktik er hvis man gerne vil bruge en evighed på at fedte med det trofæ, og tjene nogle få håndører.

Min er hvis man gerne vil have det overstået på ingen tid, samt have et minimum af tab. Når man så har fået sine penge tilbage, kan man igen handle med guld topspillere, og tjene flere tusind coins i timen, da det er der det reelle overskud er.

De priser på bronze kontrakter virker også lidt vilde, hvis de er konstante. Da jeg stadig havde spillet i 2011, var det prisen for guld kontrakter.
Meget kan dog have ændret sig siden da.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 04 maj 2012 13:32

Jeg brugte 2 dage på at stige fra 20 millioner til 80 millioner på den metode .. og jeg brugte Web appen det fik det hele til at kører lidt hurtigere.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf JanR » fre 04 maj 2012 13:34

Nistelroy78 skrev:Jeg brugte 2 dage på at stige fra 20 millioner til 80 millioner på den metode .. og jeg brugte Web appen det fik det hele til at kører lidt hurtigere.


Problemet er ikke at stige i værdi.

Hvad brugte du så på at komme af med de 900 spillere uden tab? 4-6 uger? :wink:
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 04 maj 2012 13:37

janzor88 skrev:Nu skriver du igen om noget som der ingen steder står.

Din taktik er hvis man gerne vil bruge en evighed på at fedte med det trofæ, og tjene nogle få håndører.

Min er hvis man gerne vil have det overstået på ingen tid, samt have et minimum af tab. Når man så har fået sine penge tilbage, kan man igen handle med guld topspillere, og tjene flere tusind coins i timen, da det er der det reelle overskud er.

De priser på bronze kontrakter virker også lidt vilde, hvis de er konstante. Da jeg stadig havde spillet i 2011, var det prisen for guld kontrakter.
Meget kan dog have ændret sig siden da.


Altså du kan se dette skema her .. her kn du se værdien og hvad du får ved quiksalg og man sælger jo ikke noget til billigere penge hvis man får mere i quiksalg.

Billede
Billede
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 04 maj 2012 13:39

janzor88 skrev:
Nistelroy78 skrev:Jeg brugte 2 dage på at stige fra 20 millioner til 80 millioner på den metode .. og jeg brugte Web appen det fik det hele til at kører lidt hurtigere.


Problemet er ikke at stige i værdi.

Hvad brugte du så på at komme af med de 900 spillere uden tab? 4-6 uger? :wink:


Komme af med de spillere ? Hvorfor skulle jeg dog gå af med dem .. ? .. Har da stadig 800 af spillerne... har da ikke tænkt mig at gå af med dem, det giver da ingen mening ? .. Det er da lamt at bruge 2 uger åpå noget og så skille sig af med spillerne? .. Det giver da slet ingen mening hvis du har gået af med spillerne ... hvis du vil af med spillerne kan du jo bare slette holdet og begynde et nyt hold :S DU har jo intet at bruge de coins til ellers.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf JanR » fre 04 maj 2012 13:51

Skemaet understøtter jo præcis det jeg siger.

Man skal købe sjældne guldkort for 650 og ved et hurtigsalg får man et tab på 10-20 coins. Værdi omkring 250k.
Dernæst købe guldkort til 300, og ved et hurtigsalg får man et tab på 0-10 coins. Værdi omkring 110k.
Til sidst slutter man af med sjældne sølvkort til 300, hvor man får cirka 40-70 i tab. Værdi omkring 180k.

Når man har fået en værdi på de 85 millioner, kan man på ingen tid hurtigt sælge det hele, og igen komme i gang med at handle med sjældne guldspillere og tjene penge.

Med din taktik brænder man inde med tonsvis af ubrugelige bronzespillere, og spilder sin tid med at prøve at sælge dem.

Nistelroy78 skrev:Komme af med de spillere ? Hvorfor skulle jeg dog gå af med dem .. ? .. Har da stadig 800 af spillerne... har da ikke tænkt mig at gå af med dem, det giver da ingen mening ? .. Det er da lamt at bruge 2 uger åpå noget og så skille sig af med spillerne? .. Det giver da slet ingen mening hvis du har gået af med spillerne ... hvis du vil af med spillerne kan du jo bare slette holdet og begynde et nyt hold :S DU har jo intet at bruge de coins til ellers.


Hvad fanden vil du med 800 ubrugelige spillere, når du i stedet kunne have over 300k coins til at købe dig ordentlige spillere til dit førstehold, og tjene flere penge med dem?

Så har du lige én stor virtuel skraldespand. Du samler vel heller ikke på affald derhjemme, fordi du har brugt tid på at handle ind?
Det giver jo absolut ingen mening at have så mange dårlige spillere stående, som man ikke kan bruge til noget som helst.
Ordnung muss sein. :)

Det ser ikke ud til at vi bliver enige, så jeg vil lade den ligge her. Du må have en fortsat god dag champ. :wink:
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Top 25 platin

Indlægaf D_Hofgaard » fre 04 maj 2012 15:00

Nistelroy78 skrev:
janzor88 skrev:
Nistelroy78 skrev:Jeg brugte 2 dage på at stige fra 20 millioner til 80 millioner på den metode .. og jeg brugte Web appen det fik det hele til at kører lidt hurtigere.


Problemet er ikke at stige i værdi.

Hvad brugte du så på at komme af med de 900 spillere uden tab? 4-6 uger? :wink:


Komme af med de spillere ? Hvorfor skulle jeg dog gå af med dem .. ? .. Har da stadig 800 af spillerne... har da ikke tænkt mig at gå af med dem, det giver da ingen mening ?

#-o
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 04 maj 2012 18:53

janzor88 skrev:Skemaet understøtter jo præcis det jeg siger.

Man skal købe sjældne guldkort for 650 og ved et hurtigsalg får man et tab på 10-20 coins. Værdi omkring 250k.
Dernæst købe guldkort til 300, og ved et hurtigsalg får man et tab på 0-10 coins. Værdi omkring 110k.
Til sidst slutter man af med sjældne sølvkort til 300, hvor man får cirka 40-70 i tab. Værdi omkring 180k.

Når man har fået en værdi på de 85 millioner, kan man på ingen tid hurtigt sælge det hele, og igen komme i gang med at handle med sjældne guldspillere og tjene penge.

Med din taktik brænder man inde med tonsvis af ubrugelige bronzespillere, og spilder sin tid med at prøve at sælge dem.

Nistelroy78 skrev:Komme af med de spillere ? Hvorfor skulle jeg dog gå af med dem .. ? .. Har da stadig 800 af spillerne... har da ikke tænkt mig at gå af med dem, det giver da ingen mening ? .. Det er da lamt at bruge 2 uger åpå noget og så skille sig af med spillerne? .. Det giver da slet ingen mening hvis du har gået af med spillerne ... hvis du vil af med spillerne kan du jo bare slette holdet og begynde et nyt hold :S DU har jo intet at bruge de coins til ellers.


Hvad fanden vil du med 800 ubrugelige spillere, når du i stedet kunne have over 300k coins til at købe dig ordentlige spillere til dit førstehold, og tjene flere penge med dem?

Så har du lige én stor virtuel skraldespand. Du samler vel heller ikke på affald derhjemme, fordi du har brugt tid på at handle ind?
Det giver jo absolut ingen mening at have så mange dårlige spillere stående, som man ikke kan bruge til noget som helst.
Ordnung muss sein. :)

Det ser ikke ud til at vi bliver enige, så jeg vil lade den ligge her. Du må have en fortsat god dag champ. :wink:



Er da ligegyldigt, jeg spillede kun Ultimate team for at få Platinum, jeg spillede det ikke for at skulle sidde tæske rundt i det efter .. jeg spillede som sagt kun Ultimate team fordi jeg så FIFA for Life trofæet poppede op, og det gjorde mig opmærksom på jeg rent faktisk kun manglede Ultimate team trofæerne , ellers havde jeg sku aldrig startet på det. Så om jeg havde 10.000 spillere efter havde jeg været ligeglad med.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf D_Hofgaard » fre 04 maj 2012 19:01

Nistelroy78 skrev:
Nistelroy78 skrev:Komme af med de spillere ? Hvorfor skulle jeg dog gå af med dem .. ? .. Har da stadig 800 af spillerne... har da ikke tænkt mig at gå af med dem, det giver da ingen mening ?



Er da ligegyldigt, jeg spillede kun Ultimate team for at få Platinum,


Modsiger du ikke dig selv nu :) God weekend
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Top 25 platin

Indlægaf Dummiz » fre 04 maj 2012 19:57

I må lige tage den FIFA snak et andet sted drenge :) opret en tråd med det eller tag den over PB :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Top 25 platin

Indlægaf morfar » tors 16 aug 2012 18:30

Er der kommet nye spil til de sidste mange månder der er nemmere end de nemmeste eller sværere end de sværeste?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » tors 16 aug 2012 18:42

morfar skrev:Er der kommet nye spil til de sidste mange månder der er nemmere end de nemmeste eller sværere end de sværeste?


Metal Gear Solid 4 patchen er kommet så du kan få trofæer .. det er nok svære end de fleste .. De nemmere spil er London 2012.

Ellers er der jo altid Hannah Montana det er jo tilsynladende noget alle spiller hvis man er på trofæ jagt .. Eller et eller andet LEGO spil . ikke at jeg fatter det
Senest rettet af Nistelroy78 tors 16 aug 2012 18:55, rettet i alt 1 gang.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Top 25 platin

Indlægaf Hades » tors 16 aug 2012 18:45

Lego Batman 2: DC Super Heroes er meget nemt at få Platinum i
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Top 25 platin

Indlægaf BlackCloud » fre 17 aug 2012 00:25

Her er et par meninger:

Dead Space 2: Ok nemt, med undtagelse af HardCore mode. Ellers are det bare barnemad.
[Evt. Middel]

Metal Gear Solid 4: Med undtagelse af at få alle iPod sangene(klare BBE run), så er det også temmeligt nemt. Men nu er Big Boss Emblem jo også mere trial and error, så det er nok på niveau med Dead Space 2.
[Evt. Middel/Svær]

Disgaea 4: Tidskrævende, men ikke på niveau med Star Ocean, mere 200+ timer for platin.
[Evt. Middel]

Dark Souls: Sjovt lille spil, også mere trial and error sværhedsgrad.
[Evt. Middel]

Devil May Cry 2 HD: Bloody Palace i dette spil er et helvede, mere end 7 timers grindfest (man kan dog lade sin PS3 stå, for ikke at blive helt sindsberøvet). Frustrærende (pga. kamera, lamme hitboxes) og en smule sværd.
[Evt. Middel]
BlackCloud
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Top 25 platin

Indlægaf Nistelroy78 » fre 17 aug 2012 02:02

BlackCloud skrev:Her er et par meninger:

Dead Space 2: Ok nemt, med undtagelse af HardCore mode. Ellers are det bare barnemad.
[Evt. Middel]




Hvad er barnemad ? ... det er jo ikke nemt hvis du siger undtagelse af hardcore mode .. det kræver jo ogs at spille den for at få det og hvis den er svær det det også platinummet svær

Lidt som at sige Fight Night Round 4 også er nem med undtagelse af at man skal vinde Online bælterne.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron