Forum

Red Dead Redemption - Online Boosting Tråd

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf CD » man 07 jun 2010 21:38

jeg mangler alle online trofæer og har headset
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf skitzofraen » man 07 jun 2010 23:36

SPOILER FOR FOLK SOM IKKE HAR GENNEMFØRT ENDNU:





Kan man når man spiller som Johns søn, hævne mordet på John? Jeg læste nemlig i en af aviserne i spillet, at agenten som stod bag mordet, var gået på pension og skulle bo med sin kone i en lille hytte i Chollo springs... men er det muligt, at finde og dræbe ham?

Og et spørgsmål til...

Hvem er den sort klædte mand fra "I KNOW YOU" missionen? Mit bedste bud er, at det må være døden/The grim reaper...
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf DadDK » man 07 jun 2010 23:59

skitzofraen skrev:SPOILER FOR FOLK SOM IKKE HAR GENNEMFØRT ENDNU:





Kan man når man spiller som Johns søn, hævne mordet på John? Jeg læste nemlig i en af aviserne i spillet, at agenten som stod bag mordet, var gået på pension og skulle bo med sin kone i en lille hytte i Chollo springs... men er det muligt, at finde og dræbe ham?

Og et spørgsmål til...

Hvem er den sort klædte mand fra "I KNOW YOU" missionen? Mit bedste bud er, at det må være døden/The grim reaper...


SPOILER!!!

den sidste hidden trophy i storyline rækkefølgen har med jack at gøre efter du har gennemført spillet. som er en "stranger task" du skal finde..

Det med "I know you" skal gøres inden man gennemføre main story da den kun har noget med john at gøre, men den tæller ikke med i de 100%, men er nu sjovt at vide :D
Billede

Sidste platin: Prince of Persia The Forgotten Sands
DadDK
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf skitzofraen » tirs 08 jun 2010 08:06

DadDK skrev:
skitzofraen skrev:SPOILER FOR FOLK SOM IKKE HAR GENNEMFØRT ENDNU:





Kan man når man spiller som Johns søn, hævne mordet på John? Jeg læste nemlig i en af aviserne i spillet, at agenten som stod bag mordet, var gået på pension og skulle bo med sin kone i en lille hytte i Chollo springs... men er det muligt, at finde og dræbe ham?

Og et spørgsmål til...

Hvem er den sort klædte mand fra "I KNOW YOU" missionen? Mit bedste bud er, at det må være døden/The grim reaper...


SPOILER!!!

den sidste hidden trophy i storyline rækkefølgen har med jack at gøre efter du har gennemført spillet. som er en "stranger task" du skal finde..

Det med "I know you" skal gøres inden man gennemføre main story da den kun har noget med john at gøre, men den tæller ikke med i de 100%, men er nu sjovt at vide :D


tak for svaret...

SPOILER:


Jeg gennemførte "I KNOW YOU" missionen som John, men fik aldrig at vide hvem manden var... han nægtede hele vejen, at give sit navn, og til sidst skød John ham 3 gange i ryggen, men det tog han ikke skade af... derefter fik jeg en besked om, at missionen var gennemført...

Fik du rent faktisk at vide hvem han var? Hvis såfortæl endeligt, for jeg er helt blank, hvis mit gæt på, at han skal forestille døden er forkert :)
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf DadDK » tirs 08 jun 2010 09:12

ja det var lidt underligt som den mission sluttede, han forsvandt bare... kan ikke rigtig sige noget
Billede

Sidste platin: Prince of Persia The Forgotten Sands
DadDK
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf Koma » tirs 08 jun 2010 11:17

Jeg er også frisk onsdag eller torsdag. jeg skal til festival i weekenden, så der er jeg ikke hjemme.. og jeg regner med at flytte i næste uge..
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Indlægaf gnazz » tirs 08 jun 2010 12:44

kommer der ik DLC imorgen? i så fald så synes jeg vi skulle aftale en tid onsdag den 9-6-2010
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Koma » tirs 08 jun 2010 22:50

gnazz skrev:kommer der ik DLC imorgen? i så fald så synes jeg vi skulle aftale en tid onsdag den 9-6-2010


Plejer psn updateringen ikke først at komme om aftenen?

Jeg er værtfald mest frisk torsdag efter klokken 16
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Indlægaf NielChill » tirs 08 jun 2010 23:00

gnazz skrev:kommer der ik DLC imorgen? i så fald så synes jeg vi skulle aftale en tid onsdag den 9-6-2010


Det kommer først d. 23.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Rico » ons 09 jun 2010 20:48

var der ikke aftalt noget Online-Gaming iaften? ;)
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf Koma » ons 09 jun 2010 22:33

Jo, vi er da godt igang! Kom da ind og join os........ ;)
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


posse

Indlægaf Jens-Fup » fre 11 jun 2010 19:57

Mangler Posse trofæet og vil høre om i stadig er i gang med at hjælpe på kryds og tværs. Stiller også gerne selv op til hjælp:)

psn: Jens-Fup
Jens-Fup
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Rico » søn 13 jun 2010 22:48

Er der nogen der engang vil hjælpe mig med de Online-trofæer? Mangler kun de online-trofæer, for at få Platin :/
Senest rettet af Rico søn 13 jun 2010 23:16, rettet i alt 1 gang.
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf Koma » søn 13 jun 2010 23:06

Rico skrev:Er der nogen der engang vil hjælpe mig med de Online-trofæer? Mangler kun de online-trofæer, for at på Plat :/


Det er også de sidste jeg mangler. Jeg har tid i morgen efter klokken 17. Resten af ugen har jeg travlt med at flytte.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Indlægaf Rico » søn 13 jun 2010 23:15

Koma skrev:
Rico skrev:Er der nogen der engang vil hjælpe mig med de Online-trofæer? Mangler kun de online-trofæer, for at på Plat :/


Det er også de sidste jeg mangler. Jeg har tid i morgen efter klokken 17. Resten af ugen har jeg travlt med at flytte.

Det en aftale. Har også lige fri der, og passer mig heller ik så godt resten af ugen, da jeg skal til Holland :)
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster