Forum

3 Runde af Trofæjagt konkurrencen [Kører til 1 Juli]

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf Rico » tirs 15 jun 2010 23:04

..
Senest rettet af Rico tirs 15 jun 2010 23:18, rettet i alt 2 gange.
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf atomalf » tirs 15 jun 2010 23:09

Count me in! har godnok lige fået en del i Skate 3 og Modnation Racers men jeg skal nok klare den!
score: 336
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Indlægaf Player_2 » ons 16 jun 2010 23:16

Paddy-NX skrev:
Player_2 skrev:Paddy-NX
Du har givet den pænt meget gas med trofæjagten.. Eller også fik du først lige syncroniceret en masse gamle trofæere efter start ;)
Hehe :)
Mig og "morfar" har snakket om det over pb, og jeg tror der er gået noget galt... Jeg har fået omkring 7 trophies siden jeg tilmeldte mig, så det virker lidt vildt!?
Så det ville nok være mest rigtig at melde mig ud af konkurrencen igen... :?


Vi kan også bare sige at vi trækker 250 point fra din endelige score.. Så passer det vel med 7 Trofæer.. Med mindre det kun har været bronze trofæer :)

Ser ingen grund til at holde dig ude af konkurrencen, da du ikke snyder bevidst og der ingen præmie er .. Det er bare en gentleman sport iblandt trofæjægere :)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf coolmaroxd » tors 17 jun 2010 10:06

morfar skrev:Jeg er med igen. I fik jo mega klø af mig sidst :-)

Slapper mere af denne gang, men top 5 forventer ja da!

Min score nu : 3486


Så hurtigt ;o
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Indlægaf DadDK » fre 18 jun 2010 13:21

Hmm... ja hvorfor ikke se om man kan få lidt trofæer... jeg vil da gerne lige smide mit navn på listen, men der er jo også VM i denne tid... skulle måske har tilmeldt mig før da jeg lige har fået platin i Prince of Persia...

Edit: 3857...
Billede

Sidste platin: Prince of Persia The Forgotten Sands
DadDK
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf coolmaroxd » fre 18 jun 2010 13:23

nu hvor i alle sammen er trophy hunters er der så nogen der sælger det der terminator til billige penge?
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Indlægaf DadDK » fre 18 jun 2010 13:24

coolmaroxd skrev:nu hvor i alle sammen er trophy hunters er der så nogen der sælger det der terminator til billige penge?


der er mange butikker der har det til omkring 150...

Online (cdon) http://cdon.dk/spil/terminator_salvation-4163330
Billede

Sidste platin: Prince of Persia The Forgotten Sands
DadDK
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf NielChill » fre 18 jun 2010 15:46

Gad vide om jeg får et eneste point :lol:

Har ikke været hjemme/spillet PS3 i snart en uge. VM slutrunden tager aaaaaaaalt for meget af min tid :D
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf cph_game_master » fre 18 jun 2010 16:31

denfrygtloeseand

Startscore: 1799 point
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Indlægaf coolmaroxd » fre 18 jun 2010 16:33

nogen der kan give et link til den der liste hvor der er rigtig mange spil på og så er de listet i sværhedsgrad efter platin
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Indlægaf cph_game_master » fre 18 jun 2010 16:48

Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Indlægaf Paddy-NX » lør 19 jun 2010 16:34

Player_2 skrev:
Paddy-NX skrev:
Player_2 skrev:Paddy-NX
Du har givet den pænt meget gas med trofæjagten.. Eller også fik du først lige syncroniceret en masse gamle trofæere efter start ;)
Hehe :)
Mig og "morfar" har snakket om det over pb, og jeg tror der er gået noget galt... Jeg har fået omkring 7 trophies siden jeg tilmeldte mig, så det virker lidt vildt!?
Så det ville nok være mest rigtig at melde mig ud af konkurrencen igen... :?


Vi kan også bare sige at vi trækker 250 point fra din endelige score.. Så passer det vel med 7 Trofæer.. Med mindre det kun har været bronze trofæer :)

Ser ingen grund til at holde dig ude af konkurrencen, da du ikke snyder bevidst og der ingen præmie er .. Det er bare en gentleman sport iblandt trofæjægere :)
Jeg har lige været ved at tælle sammen, jeg har fået følgende, siden tilmelding:
6 bronze
1 sølv
2 guld
Så ved jeg ikke hvor mange point det er!?
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf atomalf » lør 19 jun 2010 16:38

hvordan/hvornår synkroniserer den?
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Indlægaf Player_2 » lør 19 jun 2010 16:53

Paddy-NX skrev:
Player_2 skrev:
Paddy-NX skrev:
Player_2 skrev:Paddy-NX
Du har givet den pænt meget gas med trofæjagten.. Eller også fik du først lige syncroniceret en masse gamle trofæere efter start ;)
Hehe :)
Mig og "morfar" har snakket om det over pb, og jeg tror der er gået noget galt... Jeg har fået omkring 7 trophies siden jeg tilmeldte mig, så det virker lidt vildt!?
Så det ville nok være mest rigtig at melde mig ud af konkurrencen igen... :?


Vi kan også bare sige at vi trækker 250 point fra din endelige score.. Så passer det vel med 7 Trofæer.. Med mindre det kun har været bronze trofæer :)

Ser ingen grund til at holde dig ude af konkurrencen, da du ikke snyder bevidst og der ingen præmie er .. Det er bare en gentleman sport iblandt trofæjægere :)
Jeg har lige været ved at tælle sammen, jeg har fået følgende, siden tilmelding:
6 bronze
1 sølv
2 guld
Så ved jeg ikke hvor mange point det er!?


Tror det er 18 point.. :)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf DadDK » søn 20 jun 2010 17:32

Paddy-NX skrev:
Player_2 skrev:
Paddy-NX skrev:
Player_2 skrev:Paddy-NX
Du har givet den pænt meget gas med trofæjagten.. Eller også fik du først lige syncroniceret en masse gamle trofæere efter start ;)
Hehe :)
Mig og "morfar" har snakket om det over pb, og jeg tror der er gået noget galt... Jeg har fået omkring 7 trophies siden jeg tilmeldte mig, så det virker lidt vildt!?
Så det ville nok være mest rigtig at melde mig ud af konkurrencen igen... :?


Vi kan også bare sige at vi trækker 250 point fra din endelige score.. Så passer det vel med 7 Trofæer.. Med mindre det kun har været bronze trofæer :)

Ser ingen grund til at holde dig ude af konkurrencen, da du ikke snyder bevidst og der ingen præmie er .. Det er bare en gentleman sport iblandt trofæjægere :)
Jeg har lige været ved at tælle sammen, jeg har fået følgende, siden tilmelding:
6 bronze
1 sølv
2 guld
Så ved jeg ikke hvor mange point det er!?


Mener de er vuderet sådan her:

Bronze: 1 point
Silver: 2 point
Gold: 5 point
Platinum: 10 point
Billede

Sidste platin: Prince of Persia The Forgotten Sands
DadDK
Niveau 2
 
Indlæg: 158


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster