Forum

Fallout 3

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Fallout 3

Indlægaf Scoring » søn 15 feb 2009 01:04

Jeg er så småt gået igang med Fallout, og ønsker platin med det "samme" da det er et rimelig langt spil, er der noget man skal vide før man går igang? vil gerne have alle trofæerne i en kører.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Bab » søn 15 feb 2009 09:10

Gem dit spil før du bliver level 8, 14 og 20. Så må du selv regne ud hvorfor :lol: :lol:

Jeg forstår ikke helt meningen med at købe et spil, for at blive færdig med det så hurtigt som muligt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf BingoDK » søn 15 feb 2009 11:43

synes der er forskel på at gennemføre et spil mega hurtigt bare for at gennemføre det og at hente trofæerne samtidig med man gennemfører spillet.
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Panacea73 » søn 15 feb 2009 12:05

For mit vedkommende, så har jeg gennemført spillet på Xboxen med omkring 400GP - Spillet er guld værd! Vil dog ikke trave spillet igennem 3 gange hvis det kan gøres på én, blot fordi man har overset en enkel dum ting.
Forstår dig Scoring, og er selv lige startet på eventyret :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Bab » søn 15 feb 2009 12:29

Men at gennemføre det bare for at få trofæer mega hurtigt ??

Tja, det er jo ikke mine penge, som er spildt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Panacea73 » søn 15 feb 2009 12:40

Nu er der jo intet ved FallOut3 der kan gennemføres mega hurtigt. At lave saves ved Level 8, 14 og 20 som du selv skriver det, ser jeg ikke som noget problem.

Spillet er genialt på alle planer, og folk der elsker spil med dyb historie og (u)endelige muligeheder bør/skal utvivlsomt suge alle data til sig.

Vil ihvertfald selv benytte mig af "save-fidusen" :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Bab » søn 15 feb 2009 13:36

Hvis spillet er så genialt (synes jeg forøvrigt selv), så ser jeg absolut heller ingen grund til at skynde sig igennem. Spil da spillet, og nyd alt det man kan nå at suge til sig.

Udover save tricket for trofæernes skyld, så bør man give sig tid til at spille alle sine spil. Jeg har lidt på fornemmelsen at flere herinde spiller via youtube. Det må være sjovt NOT.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Player_2 » søn 15 feb 2009 14:46

Kan se hvad du mener Bab, men mener ikke at Scoring skriver at det bare skal gå så stærkt som muligt, men derimod bare ved en gennemspilning når han skriver: med det "samme"

Hvorfor spille spillet igennem 3 gange hvis man kan nå at se og opleve alt i ens første? Med mindre det skulle være 3 gennemspilninger værd, som jeg nok synes er lidt overdrevent for sådan et stort spil

Så længe der har været trophyes og andre præmier i spil har det været sjovt at klare dem
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Bab » søn 15 feb 2009 14:53

Jeg mener at man minimum skal spille det igennem 2 gange. En gang, hvor man spiller som man altid ville gøre. Og så en gang, hvor man støvsuger den for trofæer.

Der er jo forskel på handlingen, om du spiller den som god eller ond.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » søn 15 feb 2009 17:27

vil sku sige at efter at havde været fortaler for at klare alt hurtigt (vi har jo før haft en debat om hvor hurtigt ALT i fallout 3 kan klares, hvilket kan gøres på under to 42 timer) så har jeg taget mig selv at spille spillet igen og igen. og man bør faktisk ikke snyde sig selv for at spille et helt spil som ond og et helt spil som god (giver nogle syge muligheder og samtaler)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » søn 15 feb 2009 17:30

Nu er det vist min tur til at skrive? :)

- Jeg har sgu aldrig sagt at jeg vil tage spillet så hurtigt som muligt.. Meeen, jeg har sgu ikk lyst til at gennemføre det mere end en gang, det er alt for stort spil til min smag.. Det er flot og fedt spil, ingen tvivl om det. Men det er ikke lige mig med den kæmpe verden, f.eks Far cry, det havde jeg heller ikk lyst til og spille endnu en gang.. Ikke engang Prince og Persia havde jeg lyst til og spille endnu en gang. Jeg er bare ikke typen der spiller et spil flere gange, det eneste spil jeg har gjort det med er Mirrors edge når vi snakker ps3..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Bab » søn 15 feb 2009 18:51

Rytteren skrev:vil sku sige at efter at havde været fortaler for at klare alt hurtigt (vi har jo før haft en debat om hvor hurtigt ALT i fallout 3 kan klares, hvilket kan gøres på under to 42 timer) så har jeg taget mig selv at spille spillet igen og igen. og man bør faktisk ikke snyde sig selv for at spille et helt spil som ond og et helt spil som god (giver nogle syge muligheder og samtaler)


Ganske rigtigt, og så er det meget sværere at spille hele spillet igennem som ond, fordi man får god karma for at løse de fleste quests. Og så er man nød til at være ekstra ond igen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Erroneus » søn 15 feb 2009 19:33

En god måde at få en del dårlig karma på, er at stjæle en masse ting, lige meget om det et junk, man kan altid smide det igen på stedet, men bare det at man tager det giver lidt dårlig karma.
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Abcent » tors 26 feb 2009 12:46

Jeg kan afsløre, at et af trofæerne bliver umuligt at få, hvis du træffer et bestemt valg og/eller ikke gør det før noget andet.
Det kan dog afsløre noget om historiens handlig, hvis jeg skriver det her. Så hvis du vil vide hvad det er, så send meg en PB.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf BingoDK » tors 26 feb 2009 16:48

Nogen der kan huske i grove træk hvordan I fik Trouble on the Homefront trofæet? Jeg kan ikke få det, selvom jeg gennemfører missionen på de forskellige måder, bliver ved med at mangle et del-mål, selvom missionen bliver gennemført!
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron