Forum

Trophy whore?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf Erroneus » søn 01 mar 2009 19:31

Jeg bruger kun youtube efter jeg har gennemført spillet og lige skal have de sidste trophies og kun når jeg virkelig ikke kan løse det selv. Det er sjovere på den måde og sjovt nok syntes jeg også det er mere besværligt at finde en video der liiiige viser løsningen på ens problem.
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Jb » søn 01 mar 2009 21:01

jeg bruger ikke youtube til andet end at se gameplay video til de psn spil der ikk er trial / demo til :)

Vil lige tilføje at nogen trophy/achievements gør nogle ting sjove og giver oplevelser man måske ikk ville gøre hvis det ikk gav noget..

Feks.. halo 3 online.. spring 3 i luften med 1 granat halløj-- hylende morsom at hjerne rundt og virkelig prøve at kite folk sammen og så lave en suicide granat eller lign :D

Rainbow six vegas 2 var så fedt på xbox 360.. jeg sad flere søvnløse nætter i en ferie sammen med 4 buddys og spillede online med diverse shotguns osv. hvis ikk d havde været for achievements havde jeg nok bare brugt colt / ak hele tiden, ligesom i cs.. da de er mest effektive men dog ikk ligså morsomt :D
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Indlægaf Player_2 » søn 01 mar 2009 23:23

Jb skrev:Feks.. halo 3 online.. spring 3 i luften med 1 granat halløj-- hylende morsom at hjerne rundt og virkelig prøve at kite folk sammen og så lave en suicide granat eller lign :D


Det er der faktis også i Killzone 2.. Hvor man så også skal sprænge sig selv samtidig ved bare at holde knappen inde og bare løbe frem :-)
Senest rettet af Player_2 søn 01 mar 2009 23:28, rettet i alt 1 gang.
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Joko » søn 01 mar 2009 23:27

Erroneus skrev:Jeg bruger kun youtube efter jeg har gennemført spillet og lige skal have de sidste trophies og kun når jeg virkelig ikke kan løse det selv. Det er sjovere på den måde og sjovt nok syntes jeg også det er mere besværligt at finde en video der liiiige viser løsningen på ens problem.


Præcis sådan bruger jeg det også :).. men hey det er jo ikke noget galt i at man syntes det er sjovt at få trofæer.. jeg syntes i hvert fald det er mega nice at få platin.. så er spillet 100 % klaret på en eller anden måde :P
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Bab » søn 01 mar 2009 23:36

Jeg synes også at det er sjovt, at få trofæer. Men ikke hvis man har set hvordan man gør på youtube først. Fordi så er det jo ikke mig som tager det trofæ. Jeg er bare et mellemled imellem spillet og spilleren på Youtube. Og så forsvandt glæden ved at løse et svært problem selv.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » man 02 mar 2009 00:30

Bab skrev:Jeg synes også at det er sjovt, at få trofæer. Men ikke hvis man har set hvordan man gør på youtube først. Fordi så er det jo ikke mig som tager det trofæ. Jeg er bare et mellemled imellem spillet og spilleren på Youtube. Og så forsvandt glæden ved at løse et svært problem selv.

Bab


kunne ikke være mere enig
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » man 02 mar 2009 02:10

Tja jeg syntes det er en grænse, man selv må finde. F.eks. havde jeg et enkelt billboard i burnout jeg ikke kunne lure hvor var og da jeg så fandt det via nettet, hvordan jeg kunne komme til det. Tror jeg brugte tæt på 2 timer på det åndsvage billboard, før jeg besluttede mig for at finde en beskrivelse på hvordan man overhovedet skulle komme hen til de billboard, som så heller ikke ligefrem let, selv om man fik det vist :)
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » søn 31 maj 2009 18:41

nu må jeg være blevet en lidt mere trofæluder.

min mindste søster skal forbi på et weekendophold. hun er vild med hanna montana (kan ikke forholde mig til hende da, Billy Ray Cyrus er hendes far.... Achy Breaky Heart..damn)

men hun har jo så fået spillet til ps3... og det er jo vist et nemt platin at få :)

så når hun nu kommer, så kommer jeg i, bedste trofæluder stil, til at glemme at lave en ny profil til hende, og hun dermed spiller på min bruger og giver mmiig trofæerne.. ups :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf andeo1707 » søn 31 maj 2009 18:59

Rytteren skrev:nu må jeg være blevet en lidt mere trofæluder.

min mindste søster skal forbi på et weekendophold. hun er vild med hanna montana (kan ikke forholde mig til hende da, Billy Ray Cyrus er hendes far.... Achy Breaky Heart..damn)

men hun har jo så fået spillet til ps3... og det er jo vist et nemt platin at få :)

så når hun nu kommer, så kommer jeg i, bedste trofæluder stil, til at glemme at lave en ny profil til hende, og hun dermed spiller på min bruger og giver mmiig trofæerne.. ups :)


Sikke en god "cover up" historie for hvis nogen skulle spørge dig bagefter hvor du har fået alle de trophies i hanna montana.... ;)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster