Forum

Trophy whore?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf Bab » søn 11 jan 2009 23:04

Jeg tror det er ens for alle versioner.

Lige nu er jeg igang med at hente Platinium i Fallout. Mangler 6 trofæer, og de kommer meget snart.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf AddiBaker » søn 11 jan 2009 23:17

Jeg har været en achievement whore da jeg købte min X360 for et år siden og må indrømme at jeg købte et par spil udelukkende for deres achievements. Jeg vågnede dog hurtig op og indså at det meningløst, nu snupper jeg dem jeg kan i løbet af gennemførelsen.

Hva det angår trophys, så har jeg først købt min PS3 i december 2008 og har kun 3 spil endnu. Går heller ikke så meget efter dem, men hvis jeg kan se at der lurer en nem en på hjørnet, så snupper jeg den self. :P

Jeg syntes at trophy systemet er ikke udviklet ordenligt endnu, vi må give Sony lidt mere tid, så det bliver så godt som achievement systemet.
AddiBaker
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf Scoring » man 12 jan 2009 13:02

Hvad er det der er så godt med achievement? som PS3 ikk har?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » man 12 jan 2009 13:22

Scoring skrev:Hvad er det der er så godt med achievement? som PS3 ikk har?
achievement, er i alle spil og var standard fra start, da Xbox 360 kom ud,.Og trofæer er der vil maks i 10% af alle spillene til ps3. Dog er det standard fra den 1.1.09
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » man 12 jan 2009 16:02

Der var nogle der snakkede om nemme trophys også kan jeg da kun nævne warhawk... Det er så klamt at alle trophys kan opnæs i hvilket somhelst spil, dvs. Ranked og ikke ranked og sågar også hvis du bare spiller 1vs1 local kan du få alle trophys, så hvis man faktisk bare har 2 joypads er det ikke specielt svært at få de fleste... Dog er det nærmest umuligt at få dem hvor du skal være i højeste lvl, da man næsten aldrig stiger i lvl...
Har dog ikke brugt dette trick endnu søgte bare på youtube og faldt lige over det..
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf SoulDecapitate » man 12 jan 2009 19:30

Det er lige som Burnout du har jo nærmeste 10 pokaler når du lige har tændt spillet. De er latterlige nemme der.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » tirs 13 jan 2009 00:54

ja burnout har nogle nemme trophys. læste på nogle andre forums at folk i nogle afstemninger havde valgt Alone in the dark som det nemest spil at få trophys i... så jeg har selvfølgelig lige købt spillet for at se hvor nemt det er. nu måler jeg altid efter hvor "nemt" det er at få et platin trophy, så warhawk er et af de sværeste overhovedet, så derfor skal Alone in the dark nok kæmpe med Burnout (afhænge i andre, ellers meget nem), uncharted(skal gennemføres mindst to gange, ellers nogle nemme trophys), LBP(her skal man næsten bare vente på folk giver dig og dine baner hjerter.. også er det enlig det), Fallout 3( nok enlig den jeg syntes er nemmest at få platin i.. bare gennemfør det engang, også har man dem alle) og PoP(1001 light seeds.. det er sku den eneste trophy der kan være svær at få)

andre nemme trophy (platin) spil kan nævnes shawn white snowbording og... tja.. har ikke flere. men kigger snart på midnight club la og ferrari challenge.. de skulle vist heller ikke være så svære. også nogle der snakker om at buzz skulle være et nemt platintrophy. så til alle trofæluder.. det er dem jeg vil anbefalde hvis i vil havde nogle nemme platin trophys.

en anden ting.. syntes sku det er sjovt at der er psnspil som er svære at få 100% end at få et platin i fallout 3... damn you pixeljunk eden (kom med den patch, så har jeg en mulighed for at tage den!).
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Jb » lør 28 feb 2009 21:18

Jeg har været tidligere Achievement whore "light" . jeg købte ikke spil udelukkende for dem, dvs ingen nba2k osv.. men jagter det jeg kan..
Jeg gad ikk engang kigge på trophy's da jeg købte en ps3 og solgte min xbox.. men nu da mange flere spil understøtter trophy osv. er jeg med på vognen.. add mig gerne så vi kan sammenligne,. jeg er langt bagefter jer andre pt men ska nok få mig nogen trophy's..

har indtil videre nappet lidt i Stardust og er igang med lidt velocity bowling (eller kæresten napper dem =) ..
Burnout ser jeg meget frem til at gå i gang med, gennemførte det på xboxen og savner det spil .. skal bare lige komme over mit Killzone addiction først :D genialt spil..

Fallout 3, wipeout HD og street fighter står på indkøbslisten og glæder mig til at komme igang når tiden tilader det ( kæreste + 15 måneder gammel datter tar lidt opmærksomhed fra skærmen ;)

men add mig gerne :)
pt ser i mig nok mest spille killzone 2, guitar hero world tour eller bowling (kæresten)

psn id: JB_dk
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Indlægaf andeo1707 » søn 01 mar 2009 12:09

Er man en trophy-whore hvis man jagter trophies, men er mere eller mindre indifferent omkring platinum.

Jeg synes bare ikke jeg kan spille det samme spil igen oge igen og igen for at opnå de sidste trophies. Fx Dead space skulle man opgradere alle sine våben og jeg manglede hele 3 våben som jeg ikke var startet på da jeg nåede til slut af spillet og jeg spillede det på easy for netop at samle trophies, hvor jeg på forhånd havde gennemført spillet på hard...

Men jeg jagter da trophies når end jeg spiller :) synes det giver en større helhedsoplevelse
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Bab » søn 01 mar 2009 12:19

Man er trophy-whore, når man spiller sine spil igennem Youtube og diverse fora. Og det lader det til, at en stor del herinde gør. Så er trofæet vigtigere end spillet.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Erroneus » søn 01 mar 2009 14:19

Jeg spiller altid spillet for spillets skyld, men undervejs holder jeg da øje med trophies og om der er små ting jeg lige kan gøre anderledes, for at gøre det lettere, men jeg er meget opmærksom på ikke at "spoile" mig selv handlingen i spillet, ved at kigge på for detaljeret ting om trophies.
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Indlægaf Gamemakerman » søn 01 mar 2009 15:52

Jeg spiller for at have det sjovt og komme igennem spillet som det nu passer mig. Jeg kigger lige på hvilket trophies jeg kan få og tager dem, før jeg hopper over til et andet spil.

Er tæt på platin i Burnout Paradise, men selvom jeg allerede har samtlige trophies i singleplayer, så har jeg jo alligevel spillet mig op til 100% progress.
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Joko » søn 01 mar 2009 17:32

Bab skrev:Man er trophy-whore, når man spiller sine spil igennem Youtube og diverse fora. Og det lader det til, at en stor del herinde gør. Så er trofæet vigtigere end spillet.

Bab


Bab hvad betyder at "spille sine spil igennem Youtube og diverse fora"??
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Bab » søn 01 mar 2009 17:37

At man kikker på youtube, ligeså snart det bliver lidt svært. Ind og finde en video, som viser, hvordan man løser et problem.

Hver gang en har spurgt om hjælp til et spil, er der næsten med det samme kommet et link til youtube eller en hjemmeside, hvor man kan se/læse løsningen.

Det er den nemme måde. Og når først man har gjort det en gang, så findes der ikke problemer som er små nok, til at man gider løse dem selv.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Joko » søn 01 mar 2009 17:40

Damn så er jeg kommet i den kategori :P !!

Må dog til mit forsvar sige jeg kun har gjort få gange.. men stadig.. damn :P
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster