Forum

Trophy whore?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 08:15

Bab skrev:Prince of Persia er meget nem at få trofæer i. Jeg har vel fået 7-10 stykker, bare for at nå den først "by". Og så er jeg ikke nået længere i det spil. Mener der er 3 trofæer bare ved at trykke på L2. Snak, Snak lidt mere og Snak igen.

Bab
Selv om de er nemme slår det dog ikke Burnnout , de er latterligt nemme i det spil
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » lør 03 jan 2009 14:30

Jeg mangler lige et par stykker i James Bond Quantum of Solace, til jeg får Platinum, faktis et overrakende bedre spil både historie og online
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 14:58

Player_2 skrev:Jeg mangler lige et par stykker i James Bond Quantum of Solace, til jeg får Platinum, faktis et overrakende bedre spil både historie og online
ok får det her en af dagene :-) kunne rigtig klare at se alle dine nye trofær så måtte eje det :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » lør 03 jan 2009 18:10

om jeg når lv 10 først. tror det ikke helt. er lige gået hen og blevet far. og sådan en lille en tager jo en del tid;) men kunne da være man var heldig at finde en time eller to engang imellem :)

og når nu i siger Prince of Persia skulle være nem at hente trophys i, så måske...

og med hensyn til gta iv. har nappet ALT hvad man kan i single player. duer, hop osv. mangler sku lige at komme i level 10, så ser det pludselig godt ud[/quote]
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » lør 03 jan 2009 18:16

Rytteren skrev:om jeg når lv 10 først. tror det ikke helt. er lige gået hen og blevet far. og sådan en lille en tager jo en del tid;) men kunne da være man var heldig at finde en time eller to engang imellem :)


Tillykke med ungen.. :D

Så kan det være vi andre har en chance for et overhale dig.. :lol:

Kommer fra en der kun er i level 4..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 19:31

tilykke med ungen, så gi da helvede i trofæer :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » fre 09 jan 2009 19:08

Scoring skrev:
Tillykke med ungen.. :D

Så kan det være vi andre har en chance for et overhale dig.. :lol:

Kommer fra en der kun er i level 4..


jov tak, nu er knægten godtnok blevet skyld i at jeg kom i level 10 igår nat. han skulle skiftes, pusles lidt før han så faldt i søvn. var herefter lyst vågen, så hented cubiod. et par trophys her, og bang! level 10.

men nu hygger jeg mig med at prøve at finde alle de der skide 1001 light seeds i Prince of percia
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » fre 09 jan 2009 20:10

Rytteren vandt.. Hvem er den næste der kommer i Lvl 10? :-) 2. pladsen
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Panacea73 » fre 09 jan 2009 22:04

Congrats Rytteren :-D
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf SoulDecapitate » fre 09 jan 2009 22:08

jeg ved ikke jeg har omkring 350 pokaler , men jeg har ikke lige det sidste som Panacea73,, player2 og ja også dig Rytteren , til lige og tage det sidste i spillene , tror sku jeg mangler tålmodighed.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » fre 09 jan 2009 22:38

Ja, interressen skal jo også være der
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » fre 09 jan 2009 22:41

jeg har for mange spil tror jeg , så jeg gider ikke . Kunne godt forstille mig hvis man havde gangske få spil at man filk lidt flere pokaler.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Panacea73 » fre 09 jan 2009 22:47

Har sgu heller ikke det sidste! Mht. CoD5, så sagde spillet mig bare det mere end f.eks andre titler hvor jeg kun har gennemført 50-70%
Kan godt lide den "gulerød" der hænger der og dingler, men den skal også være interesant før jeg vil bruge 10 timer ekstra på at fange den.
Smag er heldigvis forskelig, og spil som f.eks Buzz og Ferrari sagde mig nada. Kunne vel sagtens have nappet flere lækre trophies, men titlerne kørte mig i sænk.
Livet er for kort til dårlige titler.
Starter forøvrigt på Mirror´s Edge, og er spændt på om spillet er så dårligt som mange siger :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Rytteren » fre 09 jan 2009 23:56

Ja man skal sku havde interesse for spillene. har også for mange der ligger og ikke rigtig bliver brugt, også gider man da ikke spille spillet for trophys.. eller jeg gider i hvertfald ikke :)
men nu er det jo sådan at jeg nemt blive bidt af et spil hvis jeg bliver positiv overrasket (nok derfor jeg er lidt mere tolmodig og vedhængende ved de spil). husker stadig hvor mange timer man har brugt på at finde, opgrade og andet gejl i diverse final fantasy spil.. for ikke at finde de underlige samtaler der kunne forgå i metal gear 2.

Panacea73 skrev:Starter forøvrigt på Mirror´s Edge, og er spændt på om spillet er så dårligt som mange siger :-)


spillet og ideen syntes jeg sku er god. bare aaaalt for kort. også er der blevet brugt for meget energi i at lave time trials, og speedruns. min mening.
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Steffan Stausholm » søn 11 jan 2009 22:30

Bab skrev:Hehe god fornøjelse med at finde de 200 duer, og bagefter de 200 pakker.

Bab

Er der også 200 pakker i PS versionen?
Steffan Stausholm
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster