Forum

Trophy whore?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf Bab » ons 31 dec 2008 15:48

Jeg ser nu altid om et spil har trofæer, før jeg køber det. Men det har ikke afholdt mig fra at købe de spil, som jeg har nu.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf koopi » ons 31 dec 2008 16:06

Ja, jeg er Trophy-whore med 364 trophies, inkl. 3 platinum, snart 4, når jeg har klaret Dead Space på impossible. :P
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf SoulDecapitate » ons 31 dec 2008 16:11

koopi skrev:Ja, jeg er Trophy-whore med 364 trophies, inkl. 3 platinum, snart 4, når jeg har klaret Dead Space på impossible. :P
Impossible i dead space , gav jeg op på den er godt nok svær.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf koopi » ons 31 dec 2008 20:25

SoulDecapitate skrev:
koopi skrev:Ja, jeg er Trophy-whore med 364 trophies, inkl. 3 platinum, snart 4, når jeg har klaret Dead Space på impossible. :P
Impossible i dead space , gav jeg op på den er godt nok svær.


Jeg er ved chapter 4 lige nu. Det er ikke bare svært, det er monstersvært! :)
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Erroneus » tors 01 jan 2009 02:17

Player_2 skrev:En trophy whore er vel en der kun køber enkelte spil for at klare trophys, de ville nok ikke have købt spillet hvis der ikke var trofæer i det

Har selv købt Super Stardust HD for at klare trohpys, men det viste sig dog at være meget sjovt og dermed et godt køb

Nogen der har købt spil kun for Trophys? :-)


Ja linger i shadows og delvist Pain, men det viser sig så at være oki sjovt... og svært :twisted:
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » fre 02 jan 2009 20:12

om jeg er en trophy luder... helt sikkert. har købt lidt for mange spil for trofæerne. blandt andet Mirrors egde. Midgnight club LA. Prince of Percia.(de tre spil er dog ikke kommet med posten endnu) Far cry 2. LBP. Shawn white snowbarding. Bioshock. Eye of judgment. Fallout 3 uncharted: drakes fortune.

det er sku noget af en liste. men vil sige at jeg har fået prøvet nogle virkelig fede spil, som jeg ALDRIG ville havde købt. blandt andet Fallout 3, Uncharted og Bioshock.

har sku taget mig selv i ikke at købe spil som jeg helt sikkert gerne ville havde. blandt andet Fifa 09, Eternal sonata og valkyrien chronicles. de skal nu nok blive købt, eller byttet til senere.

men har det sku hyggeligt med at (foruden hovedformålet) nogle mål i spillet som man skal klare.

har pt. 465 trophys og er level 9 7%. har 4 platin. og kæmper som en dør (ved ikke hvor meget de kæmper) for at få en i GTA IV og bioshock
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » fre 02 jan 2009 20:23

Hehe god fornøjelse med at finde de 200 duer, og bagefter de 200 pakker.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf SoulDecapitate » fre 02 jan 2009 20:35

sidder og tager den i morstorm 2 hvor du skal vinde 250 løb tager pænt lang tid men giver en guld, og det er meget rart for en lille trofæ luder som mig :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Bab » fre 02 jan 2009 20:47

Og jeg er igang med at hente trofæet i Ferrari Challenge. Der er et par gode guld drenge på vej til mig. Men det varer nok lidt, før jeg når level 9.

Hvem bliver den første, som når level 10 ?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf chateque » fre 02 jan 2009 21:59

hehe, trophy whore. meget sjovt :)
chateque
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Indlægaf Player_2 » fre 02 jan 2009 23:39

Bab skrev:Og jeg er igang med at hente trofæet i Ferrari Challenge. Der er et par gode guld drenge på vej til mig. Men det varer nok lidt, før jeg når level 9.

Hvem bliver den første, som når level 10 ?

Bab


Jeg better på Rytteren... Med de spil der står ham i vente og den energi kan de kun blive ham.. Hvis andre er tætte så skriv det endeligt
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Panacea73 » lør 03 jan 2009 02:32

Har selv lang vej endnu, men har nu ikke travlt "hygger" mig med CoD5 på veteran (gisp)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Scoring » lør 03 jan 2009 02:36

Hvilke spil på disc fik i lettest trofæer i? :)

Personligt har jeg kun 2 trofæspil (Far cry 2 og PoP), og der må det have været PoP, mangler kun 3-4 trofæer, dem har jeg forhåbentlig inden længe.. :D
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Panacea73 » lør 03 jan 2009 02:39

Tja, syntes nu Prince of Persia var hurtigt overstået med en del trophies. Nægtede dog at fræse rundt efter de 1.001 perler.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Bab » lør 03 jan 2009 08:03

Prince of Persia er meget nem at få trofæer i. Jeg har vel fået 7-10 stykker, bare for at nå den først "by". Og så er jeg ikke nået længere i det spil. Mener der er 3 trofæer bare ved at trykke på L2. Snak, Snak lidt mere og Snak igen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster