Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » lør 23 nov 2019 12:45

Platin nummer 41 i "Detroit: Become Human".

WOW, for et spil! Jeg er dybt fascineret af både grafikken og historien.
Grafikken er til tider næsten ubehagelig god! Og historien er velskrevet (på nær et enkelt plottwist som ikke giver så meget mening i min verden omkring Alice - lover jeg ikke uddyber nærmere så ingen spoilers her)!
Og hvor er det vildt så mange forskellige scenarier, der er i det her spil. Og der er oprigtigt en konsekvens af alle ens handlinger, som ændrer historien drastisk (til et punkt hvor man endda kan ende med at skippe nogle baner hvis ens karakterer ikke er i live).
Det er UDEN SAMMENLIGNING det bedste spil jeg har prøvet af den her type "interaktiv historie".

Platinet er relativt nemt, som det oftest er i den her type spil. Jeg kom igennem via 2 playthroughs + lidt chapter selections.

Jeg har svært ved at give en interaktiv historie 10/10, da gameplayet er lidt simpelt. Men vil give spillet 9/10 (10/10 for sin genre). Platsværhedsgrad er omkring 2/10 grundet missable + collect trofæer.
Billede
Joa
Niveau 4

By: Vejle

+1

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » lør 23 nov 2019 13:47

Helt enig, det er det spil som rammer interaktiv historie bedst og er på niveau med The Walking Dead Season 1 fra Telltale Games, ja ofte over pga. den meget bedre tekniske udførelse.
PS4 Pro SSD - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Xbox One X - Switch - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent

By: Nyborg

+1

Foregående

Tilbage til Trofæer