Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum-tråden

Indlægaf RadeonXRay » lør 12 mar 2011 02:45

Første Platinum: Killzone 3

Ikke særligt svært og tilslutter mig kommentaren om at Co-op trophy'erne føltes som nogen af de sværste... Fordi man ikke lige har en buddy der kan styre Controller 2 :P

Omkring 15 timer har jeg vel brugt.

3/10
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Larsen » lør 12 mar 2011 11:07

RadeonXRay skrev:Første Platinum: Killzone 3

Ikke særligt svært og tilslutter mig kommentaren om at Co-op trophy'erne føltes som nogen af de sværste... Fordi man ikke lige har en buddy der kan styre Controller 2 :P

Omkring 15 timer har jeg vel brugt.

3/10


må jeg lige spørge om, om det ikke er svært på elite... Er det nemmere en killzone 2's elite sværhedsgrad? :D
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Platinum-tråden

Indlægaf morfar » lør 12 mar 2011 11:31

Larsen skrev:
RadeonXRay skrev:Første Platinum: Killzone 3

Ikke særligt svært og tilslutter mig kommentaren om at Co-op trophy'erne føltes som nogen af de sværste... Fordi man ikke lige har en buddy der kan styre Controller 2 :P

Omkring 15 timer har jeg vel brugt.

3/10


må jeg lige spørge om, om det ikke er svært på elite... Er det nemmere en killzone 2's elite sværhedsgrad? :D


Det er ekstremt nemt på Elite sammenligned med Veteran i COD spillene. Der er seriøst ingen steder i spillet hvor man skal prøve mere end 2-3 gange.

Det hjælper selvfølgelig at jeg spillede det igennem med en kammerat co-op først. Så vidste jeg lidt om hvor fjenderne kom fra og hvor mange.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Wensien » tirs 15 mar 2011 02:19

Platin i Bulletstorm :mrgreen: , mega fed single player, total ringe multiplayer ... Kun 2 trofæer der er nasty, det første af dem kræver skill mens det andet kræver at man spiller langtid i disse er selvfølgelig multiplayer trofæer ... Single player trofæerne tog ca. 10 timer, mens online trofæerne tog 20, i alt ca. 30 timer

Gamerating:
Singleplayer - 9/10
Multiplayer - 1/10

Sværdhedsgrad:
6/10
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Platinum-tråden

Indlægaf cph_game_master » lør 19 mar 2011 22:14

Platinum i Killzone 3

Ringe historie og dårlig voice synch, fedt gameplay og genial grafik.

6/10
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Erroneus » lør 19 mar 2011 22:29

Platinum i Enslaved.

Oki spil, kunne godt trænge til lidt mere finpudsning. Nogle har kaldt det GOTY 2010... det kommer ikke i nærheden af GOTY standarder, men stadig et fint spil.

Alle trophies er ret lette, dog er der nogle svære sektioner i spillet, når man skal igennem det på hard (som man kan gøre fra starten af), men ellers går det ret let og man kan genspille chapters som man vil. Men så er der lige collectibles, lidt over 1600 tech orbs der skal samles. Man tror man finder dem alle på sine gennemspilninger, men det gør man ikke :P Og så er der 2 glitched tech orbs, som kan drille lidt.

Det svinger imellem 5/10 og 6/10, men jeg går med 6/10 pga. de små glitches.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Platinum-tråden

Indlægaf morfar » fre 25 mar 2011 21:55

Platin i Enslaved.

Nemt på hard. Et par enkelte orbs der drillede.

4-5/10
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Chiesa » søn 27 mar 2011 14:20

Platin i Mafia 2

De to trofæer hvor man skal indsamle playboy magasiner og "Wanted" notes tog rigtig lang tid. Dels fordi førstenævnte kræver man er opmærksom gennem storymode mens sidstnævnte bare tager lang tid når man skal rundt og samle 159 ind.

Selve spillet var okay.

6/10
Billede
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Re: Platinum-tråden

Indlægaf NeedACoolName » søn 27 mar 2011 14:43

Platin i LittleBigPlanet 2

Nemmere og sjovere end etteren. Hastigheden i 2'eren er højre, banerne, især de små mini spil, er bedre. Nyheddefekten er selvfølgelig ikke den sammen, så derfor:

Gamerating:
Singleplayer - 9/10
Multiplayer - 10/10 (der er allerede nogle super fede bruger baner)

Sværdhedsgrad:
4/10 (med hjælp fra en ven eller venlig sjæl, er det kun trofæet for 50 unikke spiller på en bane, som er svært at få)
Billede
NeedACoolName
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Malik-xD » tirs 29 mar 2011 21:30

Platinum i Darksiders

Et mega fedt spil, det til tider er godt forvirrende, jeg mener jeg løb rundt i time efter time uden, at vide hvad jeg skulle på et tidspunkt ..

gameplayet er typisk hack n slash, og det er desværre ikke min genre da jeg er mega skod til det og synes det er pænt kedeligt, men grunden til, at jeg begyndte dette spil er fordi et par af mine venner sagde jeg skulle samle det op..
Da jeg startede var mine forventninger i minus, men blev positivt overasket da Jeg blev slugt af historien allerede ved "opening video" og simpelhend bare ville vide mere.

Så jeg spillede og spilllede og spillede og kæmpede mig igennem det til tider kedelige gameplay, ledte efter de total trælse collectibles, løste de imponerende puzzles, og ownede de okay godkendte boss fights, til jeg endelig stod ved sidste boss og nød "End videoen" da han faldt for min hånd.

Må sige at jeg simpelhend skal have darksiders 2 nå det udkommer i 2012


sværhedsgrad Rating: 5/10 - til tider svært men ellers det det bare der ud af , mange collectibles ! en del "grinding""

platinum tid for mig ->23 timer
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Rena » ons 30 mar 2011 22:24

Platinum i Dragon Age 2

Kræver ca. 2 play throught eller 2 forskellige save, da Mage Hunter og Arcane Defender kræver du sider med Templare eller Mage 5 gang.

3/10
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Platinum-tråden

Indlægaf morfar » tors 31 mar 2011 22:57

Platin i Dragon Age 2

Endelig kom det i hus. Efter 3 hele playthroughs.
Første playthrough var ren spas hvor jeg bare tågede rundt og nakkede alt og var ond som bare fanden.
Anden playthrough var mere organiseret og jeg gik efter alle de trofæer jeg ikke fik ved et tilfælde i første playthrough.
Tredje playthrough var jeg nødt til, da jeg missede 1 collectable i Deep Roads......!!!!

Nemt platin, men meget tidskrævende. Jeg brugte 60+ timer.

3/10
Senest rettet af morfar fre 01 apr 2011 15:13, rettet i alt 1 gang.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Wensien » fre 01 apr 2011 14:33

Platin i Dead Space (1) ... Havde undgået dette spil da jeg er en mega kylling når det kommer til sådan nogle instant-chock spil :) , men da jeg fik afvide det faktisk var et resident evil spil bare i rummet skulle det da prøves...

2 gennemspilninger, som tog 30 timer sammenlagt.. Synes det var rigtig fedt og krævede egentlig ikke de helt store skills ..

Gamerating:
8/10

Sværhedsgrad:
5/10
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Wensien » søn 10 apr 2011 03:20

Platin i Dead Nation .. skide sjovt spil ... dog lidt ensformig i længden ...visse steder volte problemer .. men sjovt spil der kan spilles co-op .. Tog ca. 20 timer at få platin, kun 10 baner men jeg spillede igennem 4 gange ...

Game-rating:

8/10

Sværhedsgrad:

7/10
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Platinum-tråden

Indlægaf Abildtrup » man 11 apr 2011 16:56

Platin i Sports Champions

Ikke svært - tager bare lang tid.
Har brugt ca. 20 timer ialt inkl. "leg".

Så der må godt ligge en 2'er i nærmeste fremtid ;o)
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster