morfar skrev:JanR skrev:Platinum i Hotline Miami.
Endnu en lille perle til Vitaen.
Hvad siger sværhedsgraden? Sæt det op imod at jeg syntes flere Death modes i Sound shapes er røv svære!
JanR skrev:morfar skrev:JanR skrev:Platinum i Hotline Miami.
Endnu en lille perle til Vitaen.
Hvad siger sværhedsgraden? Sæt det op imod at jeg syntes flere Death modes i Sound shapes er røv svære!
Det er meget nemmere end Death Mode, i Sound Shapes.
Man kommer til at dø langt over 1000 gange, men banerne er korte, og der er mange checkpoints.
Og så genstarter den øjeblikkeligt når man dør, så det aldrig føles slemt.
morfar skrev:Checkpoints i deathmode? Det har jeg ikke lige lagt mærke til. Jeg starter da forfra hver gang jeg dør!
Laffer skrev:Når først styringen sidder der er hotline miami ret nemt, har dog problemer med de combo trofæer!
Laffer skrev:Når først styringen sidder der er hotline miami ret nemt, har dog problemer med de combo trofæer!
morfar skrev:2 x platin og 100% i Sound Shapes
JanR skrev:100% i Journey.
Nok det mest overvurderede spil, som jeg nogensinde har prøvet.
Det virkede mest af alt som en tech demo, for at vise en flot ørken frem.
Der er reelt intet gameplay, og man går/flyver blot fremad (som titlen også antyder) i halvanden time, hvorefter spillet slutter.
Den visuelle stil, og musikken trækker gevaldigt op - dog sidder man alligevel med en tom følelse til sidst, og tænker "var det, det?".
Jeg var noget mere imponeret over Limbo, og måden som historien blev fortalt på der.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster