Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » tors 10 dec 2015 22:33

Platin i Life is Strange, en af de meget lette, ikke mindst pga. en super collectibles mode når man vælger at genspille et chapter.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Jb » søn 13 dec 2015 13:14

100 % i rocket league
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kongefar » tirs 15 dec 2015 16:39

Også med i vognen der indeholder platin i Need for Speed. Langt fra så udfordrende som de tidligere titler og underligt impotent politi, men til gengæld den bedste drifting i et spil ever
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf poppirat » ons 16 dec 2015 17:47

Plat i fallout 4 .. Der var nogle irriterende trofæer ind imellem ..
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Hades » ons 16 dec 2015 22:27

poppirat skrev:Plat i fallout 4 .. Der var nogle irriterende trofæer ind imellem ..

Noget man bør være opmærksom på?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf poppirat » ons 16 dec 2015 23:55

Hades skrev:
poppirat skrev:Plat i fallout 4 .. Der var nogle irriterende trofæer ind imellem ..

Noget man bør være opmærksom på?


Ja bestemt.for det første er der missables trofæer. Men det kan man undgå ved at lave save game, og loade tilbage igen. Ellers er der bare nogle trofæer, som at få 100 % happiness i en settlement virkelig bare spild af tid :D men det finder du nok ud af, hvis du går efter det :p
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf klatzen » tors 17 dec 2015 09:28

poppirat skrev:
Hades skrev:
poppirat skrev:Plat i fallout 4 .. Der var nogle irriterende trofæer ind imellem ..

Noget man bør være opmærksom på?


Ja bestemt.for det første er der missables trofæer. Men det kan man undgå ved at lave save game, og loade tilbage igen. Ellers er der bare nogle trofæer, som at få 100 % happiness i en settlement virkelig bare spild af tid :D men det finder du nok ud af, hvis du går efter det :p


Synes nu ikke der var nogen der ikke gav mening, lige med den der 100% happiness, så handler det jo bare om at få brugeren til at få prøvet det der building system af :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Schmidty » søn 27 dec 2015 22:25

Platinum i FIFA 16! Tak for hjælpen til paccy22 og resten af PSLife-hygge-klubben med de 2 sidste pro club trofæer! Sidste platinum daterer sig helt tilbage til 31. august!
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Xainz » søn 27 dec 2015 22:28

Schmidty skrev:Platinum i FIFA 16! Tak for hjælpen til paccy22 og resten af PSLife-hygge-klubben med de 2 sidste pro club trofæer! Sidste platinum daterer sig helt tilbage til 31. august!


Tillykke med det :) var en fornøjelse at have dig på besøg :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » man 28 dec 2015 00:28

Schmidty skrev:Platinum i FIFA 16! Tak for hjælpen til paccy22 og resten af PSLife-hygge-klubben med de 2 sidste pro club trofæer! Sidste platinum daterer sig helt tilbage til 31. august!


Hvor mange forsøg brugte du på at klare online draft? :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Schmidty » man 28 dec 2015 01:45

Xainz skrev:
Schmidty skrev:Platinum i FIFA 16! Tak for hjælpen til paccy22 og resten af PSLife-hygge-klubben med de 2 sidste pro club trofæer! Sidste platinum daterer sig helt tilbage til 31. august!


Tillykke med det :) var en fornøjelse at have dig på besøg :D


Haha tak for det! Det gik da ikke helt skidt efter min mening :D

Maethiel skrev:
Schmidty skrev:Platinum i FIFA 16! Tak for hjælpen til paccy22 og resten af PSLife-hygge-klubben med de 2 sidste pro club trofæer! Sidste platinum daterer sig helt tilbage til 31. august!


Hvor mange forsøg brugte du på at klare online draft? :)


5-6 gange. Draft er heldigvis rigtig sjovt, så det var ikke noget problem at blive ved med at spille det - medmindre man ikke har coinsene selvfølgelig :lol:
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » man 28 dec 2015 02:35

Jeg er bare løbet tør for coins, og ultimate team/draft siger mig ikke en meter. Det er det eneste trofæ jeg mangler, men får det nok aldrig :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Schmidty » man 28 dec 2015 02:42

Maethiel skrev:Jeg er bare løbet tør for coins, og ultimate team/draft siger mig ikke en meter. Det er det eneste trofæ jeg mangler, men får det nok aldrig :)


Ja okay, så kan jeg godt se, at det er lidt surt :/
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Xainz » man 28 dec 2015 11:20

Schmidty skrev:
Xainz skrev:
Schmidty skrev:Platinum i FIFA 16! Tak for hjælpen til paccy22 og resten af PSLife-hygge-klubben med de 2 sidste pro club trofæer! Sidste platinum daterer sig helt tilbage til 31. august!


Tillykke med det :) var en fornøjelse at have dig på besøg :D


Haha tak for det! Det gik da ikke helt skidt efter min mening :D


Med 2 nye, og de første 2 kampe efter juleferien, kunne det have gået bedre :P Men også derfor vi startede ud med vores hyggeklub, der er lidt længere nede i rækkerne.
Vi endte dog med at tage en pokal titel igår, så det gode spil blev fundet frem :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tors 31 dec 2015 00:53

Platin i Goat Simulator og Ether One
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster