Forum

Han ligger nr. 1 !!

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf morfar » man 28 feb 2011 01:52

Første gang jeg så en trofæ higscoreliste, lå Rytteren nr. 1 i DK med 42 platin trofæer. Husker ikke lige hvad hjemmesiden hed, men den var amerikansk og er der ikke mere.

Jeg var dybt imponeret og tænkte, at han overhovedet ikke kunne have noget liv ved siden af. Samtidig blev jeg enig med mig selv om, at jeg ville op i Top100 i DK. Inden længe ændrede det sig til top 50 og derefter top 10.

Nu har jeg kæmpet intenst i 1½ månede og endelig lykkedes det. Den mægtige Rytter er væltet af pinden og jeg har nået mit mål med livet.

Tak for kampen. Har taget et screendump, så jeg kan læne mig tilbage og slappe af. Nu har jeg prøvet det og kan derfor tage det mere med ro i fremtidens gaming.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf pandekage » man 28 feb 2011 01:56

Imponerende. Tillykke :)
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Koma » man 28 feb 2011 02:02

Tillykke.

Hvornår købte du din første ps3?
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Morten Skou » man 28 feb 2011 03:38

Hehe, tillykke - så forstår jeg bedre hvorfor du spurgte til den manglende opdatering :D
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf morfar » man 28 feb 2011 08:41

Koma skrev:Tillykke.

Hvornår købte du din første ps3?


Det aner jeg ikke. Men ifølge Yourgamercards, så fik jeg trofæer i AC2 i november 2009. Mener det var et af de første.

Har nok købt min første ps3 i slutningen af 2008, men fik først øjnene op for trofæer noget senere.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf fjeaset » man 28 feb 2011 08:46

Shit man tillykke!!
Jeg er også først lige begyndt at lede efter nemme platin, faktisk begyndte jeg i lørdags og har fået platin i UP!
Jeg er også aktiv på xboxlife, der er bruger navnet også: fjeaset
Mit gamertag på Xbox 360: NHLboyDK
fjeaset
Niveau 4
 
Indlæg: 699


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf weissmuller » man 28 feb 2011 08:47

hvad så med dit eget spørgsmål morfar - kan man have et liv ved siden af? :)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf baunevej » man 28 feb 2011 10:29

Tillykke med det :-D, kommer aldrig i top 10, da det er meget få spil der kan holde på mig længe nok til platin.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Wensien » man 28 feb 2011 10:59

tillykke med besejringen af din Moby dick =D>

But are you truly happy now :) ?

Next stop Hakoom? eller den helt nye nr. et duck360?
It's not boosting, it's TEAMWORK
Wensien
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Krisp » man 28 feb 2011 11:54

Gratz. :P.
Sikke et mål du har fundet i dit liv. ;)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Laffer » man 28 feb 2011 12:12

Imponerende :) synes det er skide flot at du satte dig et mål og nu er kommet hjem på det.

Det er jo ren og skær trofæ jagt og mange af de titler du har platin i ville jeg ikke røre med en ildtang :)

Men hvad nu morfar? kan du blive ved med at holde gejsten i live for at spille spil blot for trofæer nu hvor du ligger nr 1?
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf pbk13 » man 28 feb 2011 12:25

der er stadig langt til nr. 1 i verden! ;) men tillykke, det rigtig flot!!
Billede

It's not a matter of having talent, it's a matter of having nuts!
pbk13
Niveau 3
 
Indlæg: 227


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Malik-xD » man 28 feb 2011 13:19

tillykke :) jeg lå engang nummer 8, men min ps3 gik i stykker, og måtte undvære den i 9 måneder ... fik købt en ny for et par uger siden og da lå jeg nummer 24 ( stadig i top 50 lol ) .. nu ligger jeg og svinger mellem 18 og 19 :) regner ikke med at komme ned i top 10 igen.
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf morfar » man 28 feb 2011 14:40

Nej, jeg har ikke haft et liv ved siden af i 1½ månede. Det er det jeg skal lave om på nu. Skylder kæresten 1½ månede :-)

Kan på ingen måde holde gejsten som tidligere, men jeg kan derimod bruge tiden på alle de spil som jeg glæder mig til istedet for alle de nemme platinspil fra biblioteket. Dead Space 2, Fallout New Vegas, Final Fantasy, Sacred 2, Wolfenstein, InFamous og Batman er alle spil som står på hylden og venter på mig.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Han ligger nr. 1 !!

Indlægaf Rytteren » man 28 feb 2011 15:58

fantastisk blogindlæg :D og tillykke. føler lidt, du måske bare skulle havde skrevet en besked. så havde jeg da oprettet en konto til kæresten, så hun ikke havde spillet så meget(hun er jo fuldstændig ramt af skinners teorier, og spiller som hun gør på facebook - tillykke, din farm har nu en rive, men du kan spille lidt tid, så kan du opnå en traktor, som så kan blive til 4 køer osv). så havde du nået det før, og ikke mistet så meget af dit liv/skabt eventuelle problemstillinger i hjemmet.

men velkommen i gruppen, der nu kan spille spil ordentlig, nyde dem, kun spille ordentlige spil? :)
lagde selv platinjagten på hylen for en del tid siden, specielt med alle de børnespil der er på market nu.
(kunne jo bare spille megamind og sly 1,2,3 igennem - og hive 4 platin hjem. men at spille kz2 eller FFXIII for at nå platin, se det er kræver lidt)

"tak for kampen"? hvem har du kæmpet med? din egen viljestyrke?

må sige jeg er voldsom imponeret og viljestykren! tænk hvad det ikke kunne blive til, hvis den blev brugt på din arbejdsplads? eller andre steder. MORFAR kan du komme ud og løse "krisen", du har drivet!! jeg forventer det enlig nu :D

endnu engang tillykke, du er snart på de 5000 trofæer også, kan jeg se, dog ser din frimærkesamling ud til at mangle noget af værdi :D men hold da op en god omgang spil du skal igennem!! (Wolfenstein har jeg ikke selv prøvet, grundet dårlig omtale).

tillykke med nummer 1, der kommer du til at være længe :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster