Forum

lg 3000 virker ikke med ps3?

Generelt snak om Playstation og services.

lg 3000 virker ikke med ps3?

Indlægaf zenop » lør 14 mar 2009 23:21

hej jeg fik i julegave en lg 3000 32 tommer. jeg har brugt den til min xbox 360 men så da min ven idag havde sin ps3 med over virkede den ikke hvad er der galt? jeg bruger samme hdmi stik som med min xbox 360. jeg har læst at der kan være en edid fejl i ligepræcis lg3000 så den ligepræcis ikke kunne tage ps3 hd signal mit spørgsmål er så kan man mon gå ned og få pengende tilbage i butikken jeg sagde til ekspidienten som jeg i øvrigt kender meget godt er tit kommer hjemme ved mig at jeg ville primært bruge den til gaming osv især ps3 og xbox 360 nu virker den så ikke med min ps3. jeg har opdaget at tvet også har pixelfejl det er 2 fejl på 2-3 måneder er det ikke for dårligt.? mit tv er jo født med den fejl til ps3 en så kan man mon få pengende tilbage?:D og jeg ved det ikke er min ps3 da den fungere på hdmi stik ved andre?

ps har i samme tv?
zenop
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Player_2 » søn 15 mar 2009 23:23

Det burde virke.. Prøv at holde knappen inde i en 10-15 sekunders tid når i tænder ps3en, og se om den ikke for den frem på den måde
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Stavut » søn 22 mar 2009 23:16

Visse 32LG3000 modeller har en forældet EDID der gør at den netop ikke kan samarbejde med PS3 men kan alt andet, så med mindre de kan opdatere den for dig så skal den byttes, gjorde jeg med min. (Forudtaget at det at resette ps3'eren ikke virker)
Stavut
Niveau 3
 
Indlæg: 201



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 65 gæster