Forum

blu ray kører ikke flydende

Generelt snak om Playstation og services.

blu ray kører ikke flydende

Indlægaf meldgaard » man 16 mar 2009 17:18

Jeg har et sony d3500 40" tv, og en ps3. Når spiller spil som assains creed og er oppe i et tårn hvor man ser ud og banen, hakker det hele vejen rundt. Udover det kører mine blu ray film heller ikke fuldstændig flydende som jeg kan se det gør i butikker. Nogen der har en ide om hvad der kan være galt?
meldgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf anlun5 » man 16 mar 2009 17:22

Det kan være du har meget støv i din ps3. Løsningen på det problem kan løses ved at du slukker på bagsiden af konsollen, så sætter du en finger på eject knappen og holder den der, så tænder du på bagsiden af konsollen, så bipper den lidt, og så begynder blæserne at tæske igennem i 30 sekunder. Det kan godt hjælpe med at fjerne eventuelt støv.
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf meldgaard » man 16 mar 2009 17:23

Har jeg prøvet.. det hjalp på blæserne at den ikke larmede så meget, men ikke så billedet
meldgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf meldgaard » man 16 mar 2009 17:24

Tænker om det måske kan være indstillingerne på min ps3 ? eller tv ? men ved ikke om det har så meget at sige mht at det ikke køre flydende
meldgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf anlun5 » man 16 mar 2009 17:26

Så skal jeg ikke kunne sige det.

Men jeg har selv måtte få min ps3 udskiftet pga af et defekt blu ray drev.
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf SnoobyFly » man 16 mar 2009 17:29

Hmm, måske der er noget galt med spillet?
Evt. nogle ridser eller fedtfingre?
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf meldgaard » man 16 mar 2009 17:29

hmm har også overvejet at sende den ind.. skal billedet egentlig være fyldt helt ud ? der er sorte streger over og under billedet?
meldgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf SnoobyFly » man 16 mar 2009 17:30

meldgaard skrev:hmm har også overvejet at sende den ind.. skal billedet egentlig være fyldt helt ud ? der er sorte streger over og under billedet?


Du kan ændre formatet på dit tv, så det fylder hele billedet ;)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf meldgaard » man 16 mar 2009 17:37

jaah men s¨å bliver det så stort at hele billedet ikke er med :S underteksterne fx
meldgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf SnoobyFly » man 16 mar 2009 17:41

meldgaard skrev:jaah men s¨å bliver det så stort at hele billedet ikke er med :S underteksterne fx


Der er en knap på de fleste fjernbetjeninger, som tillader brugeren at "rykke" på skærmen. Altså, hvis du nu vælger Standard Format, så kan du vælge op/ned pil, som så vil rette billedet til. På den måde kan du så få billedet til at fylde hele skærmen, hvis du altså kan finde den knap på din fjernbetjening :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf meldgaard » man 16 mar 2009 17:47

virker bare ikke når jeg se over ps3 :(
meldgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf crockett » man 16 mar 2009 17:52

Afhængig af hvilket billedformat filmene er udgivet i skal det nok være rigtigt at der er en lille stribe øverst og nederst i billedet.
Har du en fornemmelse af om det er når maskinen skal læse fra drevet at det hakker?
Nu kender jeg ikke dit tv, men er der nogen former for billedforbedringsteknologi i det? Hvis ja, så prøv at slå alt fra og se hvad der sker.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf meldgaard » man 16 mar 2009 17:54

har prøvet at slå alt fra, men ja intet held.. mest som om tv'et ikke kan følge med..
meldgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf DeX » man 16 mar 2009 17:57

mit gæt ville os være TV'et... evt. HDMI kablet der fejler et sted...
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf meldgaard » man 16 mar 2009 18:00

har lige købt et nyt godt.. så det ikke det :D
meldgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster