Forum

Hvem Vinder Champions League Finalen

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf Randløv » søn 08 maj 2011 01:25

Koma skrev:
Randløv skrev:Nogen der kender et site så man kan live-streame Holyfield vs. Nielsen? - MMA-TV streamer den åbenbart ikk. :(


Jeg følger med her: http://ekstrabladet.dk/sport/anden_spor ... 550250.ece


Takker.. : ). Fandt dog kampen på myp2p.eu
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf Rytteren » søn 08 maj 2011 07:16

melander1994 skrev:Det er jo klart, Barca vinder 3-1
0-1: Messi
0-2: Messi
0-3: Messi
1-3: Grisen


hop du tilbage til din Jailbreak ps3!

united nupper den her. et kollektivt bedre fodboldhold. 0-2 united (udebaneholdet..)

Subbers skrev:http://www.youtube.com/watch?v=ygmGIFz_EP0&sns=em
De er jo så ulækre!

United tager dem 3-0 :)


utroligt der ikke kommer nogen reaktion fra uefa efter sådan noget svineri. kan dog bedst lide det klip, med ham barca spilleren der ruller rundt på græsset, og lige kigger ud mellem 2 fingre, for liiiige at se om dommeren kigger med :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf far til 3 » søn 08 maj 2011 09:04

Utroligt denne denne tråd ikke bliver låst
far til 3
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf Koma » søn 08 maj 2011 10:40

far til 3 skrev:Utroligt denne denne tråd ikke bliver låst


Jeg synes nu mere det er utroligt, den ikke er røget over i off-topic sektionen endnu..
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf NielChill » søn 08 maj 2011 11:52

far til 3 skrev:Utroligt denne denne tråd ikke bliver låst


Hvorfor skulle tråden låses? Hvis du ikke har noget relevant at komme med, så lad os være fri for dine kommentarer.

Enig med Rytteren. UEFA kommer tit med korrekte kendelser, efter kampene er afviklet for at beskytte fodboldspillet. Både film, svinestreger og hånende kommentarer sætter spillet i miskredit, men alligevel får "filmeriet" ingen konsekvenser. UEFA må stramme op!
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf flapz » søn 08 maj 2011 11:59

Bateman skrev:Kan se at der er mange Real og Chelsea fans der stadig har ondt i røven, kan også forstå man u havde håbet på Real gik videre. ( så havde i en chance). Barca vinder selvfølgelig! Er så træt af Barca-haters. Kom dog videre


+1 \:D/
Tråden du ikke kan undvære : NHL 11 - Den officielle
flapz
Niveau 3
 
Indlæg: 207


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf Blancos01 » søn 08 maj 2011 12:37

Hvorfor tager de ikke til Hollywood , der kan de få oscar for deres fremragende skuespil.. Den eneste rigtig spiller Barca har er Messi... og det viser han igså på banen , hvor han gang på gang redder deres ære og røv..

Er ike fan af Real men synes bare det må stoppe... Som Mourinho sagde , så har Guardiola ikke vundet CL på fair play endnu... Først skandale mod Chelsea og så Real... og det er jeg helt enige med...
Billede
Blancos01
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf NielChill » søn 08 maj 2011 12:56

Blancos01 skrev:Hvorfor tager de ikke til Hollywood , der kan de få oscar for deres fremragende skuespil.. Den eneste rigtig spiller Barca har er Messi... og det viser han igså på banen , hvor han gang på gang redder deres ære og røv..

Er ike fan af Real men synes bare det må stoppe... Som Mourinho sagde , så har Guardiola ikke vundet CL på fair play endnu... Først skandale mod Chelsea og så Real... og det er jeg helt enige med...


Hvis du ikke er fan af Real, hvorfor er dit brugernavn så Blancos01?
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf Blancos01 » søn 08 maj 2011 13:07

NielChill skrev:
Blancos01 skrev:Hvorfor tager de ikke til Hollywood , der kan de få oscar for deres fremragende skuespil.. Den eneste rigtig spiller Barca har er Messi... og det viser han igså på banen , hvor han gang på gang redder deres ære og røv..

Er ike fan af Real men synes bare det må stoppe... Som Mourinho sagde , så har Guardiola ikke vundet CL på fair play endnu... Først skandale mod Chelsea og så Real... og det er jeg helt enige med...


Hvis du ikke er fan af Real, hvorfor er dit brugernavn så Blancos01?


Ja det skulle man tro udfra mit brugernavn , men det har intet med Real at gøre... Da jeg skulle vælge brugernavn var det optaget som jeg vil ha ( Brancos ) så valgte Blancos uden at vide det er Real's kælenavn ...
Billede
Blancos01
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf NielChill » søn 08 maj 2011 13:12

Blancos01 skrev:
NielChill skrev:
Blancos01 skrev:Hvorfor tager de ikke til Hollywood , der kan de få oscar for deres fremragende skuespil.. Den eneste rigtig spiller Barca har er Messi... og det viser han igså på banen , hvor han gang på gang redder deres ære og røv..

Er ike fan af Real men synes bare det må stoppe... Som Mourinho sagde , så har Guardiola ikke vundet CL på fair play endnu... Først skandale mod Chelsea og så Real... og det er jeg helt enige med...


Hvis du ikke er fan af Real, hvorfor er dit brugernavn så Blancos01?


Ja det skulle man tro udfra mit brugernavn , men det har intet med Real at gøre... Da jeg skulle vælge brugernavn var det optaget som jeg vil ha ( Brancos ) så valgte Blancos uden at vide det er Real's kælenavn ...


Okay :)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf schou132 » søn 08 maj 2011 21:20

Subbers skrev:http://www.youtube.com/watch?v=ygmGIFz_EP0&sns=em
De er jo så ulækre!

United tager dem 3-0 :)


haha fed video du fandt kunne ikke lad vær med at grine med no speak americano i baggrunden Busquets vinder snart en oscar men den med masscherano er værre
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf Randløv » søn 08 maj 2011 23:06

2-2, og så napper Man.U et mål mere i forlængede spilletid: 3-2.
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf melander1994 » søn 08 maj 2011 23:54

Vi kan da ikke gøre for at Barca spillerne er meget bedre hurtigere end alle andre, så for at stoppe dem må i flække.
Billede
melander1994
Niveau 1
 
Indlæg: 54


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf melander1994 » man 09 maj 2011 00:02

Barca Barca!!!!!!!!!!!
Senest rettet af melander1994 man 09 maj 2011 08:07, rettet i alt 1 gang.
Billede
melander1994
Niveau 1
 
Indlæg: 54


Re: Hvem Vinder Champions League Finalen

Indlægaf jQrgensen » man 09 maj 2011 00:14

Sikke et niveau der bliver diskuteret på herinde! ;)

Svær kamp at smide et resultat på - Barca er et fantastisk hold, og har som jeg ser det 3 personer på holdet, kan afgøre kampen i deres favør..

Hvis ferguson får lagt en strategi så Iniesta, Xavi og Messi bliver neutraliseret, er der store chancer for United sejr.

Et godt bud på en starter fra Uniteds side (Ja jeg er United mand!)

O Shea - Ferdinand - Vidic - Evra
Valencia - Giggs - Carrick - Park
-------------Rooney---------------
-----------Hernandez-------------

Park får nok til opgave at skulle følge Messi og stoppe hans drives op af lang siden..
Bliver en vanvittig spændende kamp!
2 gode hold rent kollektiv, og begge spækket med individualister samt mange spillere med forskellige spidskompetencer.
jQrgensen
Niveau 3
 
Indlæg: 214


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster