Forum

Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Generelt snak om Playstation og services.

Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf KeenEx » søn 11 dec 2011 11:36

Fuck det ser fedt ud :)
Billede
KeenEx
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf darkandel » søn 11 dec 2011 11:38

er det ps 3 only ?
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf KeenEx » søn 11 dec 2011 11:43

ja det er det ..
Billede
KeenEx
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf Krede1972 » søn 11 dec 2011 12:58

Lidt svært at sige noget om gameplay eller den grafiske side af selve spillet - men ja det er en fed trailer og det lugter da også af et godt spil, men lad os nu se noget in-game.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf Erroneus » søn 11 dec 2011 13:03

Så det i nat fra VGA2011, det var værd at blive oppe, bare for at se Naughty Dog logoet rolle ind på skærmen. Det er super fedt, det er ND som står for udviklingen og designet af monsterene, samt naturligvis grafikken ser rigtigt lovende ud.

Og så er det et helt rigtige træk fra ND af, de trænger til en pause med Uncharted, som de sagtens kan gemme til f.eks. Playstation 4.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf morfar » søn 11 dec 2011 20:11

Jeg har lige spillet Dead Island! Er det her nu nødvendigt?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf Slimjay DK » søn 11 dec 2011 20:21

Ja, det kunne godt ligne en omgang dead Island. Men da vi ikke rigtig har set noget gameplay endnu, syntes jeg det er for tidligt at samligne :)

Med Naughty dog bag roret, så forventer jeg kvali :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf Erroneus » søn 11 dec 2011 20:33

De har sagt det bliver et spil med fokus på historien, som de er kendt fra i Uncharted serien. Man kan ikke ligefrem sige at Dead Island har fokus på historien, det er en anden type spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf Proxzyn » søn 11 dec 2011 21:24

Erroneus skrev:De har sagt det bliver et spil med fokus på historien, som de er kendt fra i Uncharted serien. Man kan ikke ligefrem sige at Dead Island har fokus på historien, det er en anden type spil.

Er der historie i Dead Island?! :shock: :lol:

Jeg glæder mig meget til at se mere til dette spil. Kunne godt bruge et lækkert survival spil med en historie, istedet for alle de hjernedøde zombie action spil... no pun intended :lol:

I am alive og The last of us. Det lover godt.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf Krisp » søn 11 dec 2011 22:13

Ja, det ser ikke helt tosset ud og ND er jo som bekendt dygtige. :).
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf NielChill » søn 11 dec 2011 22:15

Proxzyn skrev:
Erroneus skrev:De har sagt det bliver et spil med fokus på historien, som de er kendt fra i Uncharted serien. Man kan ikke ligefrem sige at Dead Island har fokus på historien, det er en anden type spil.

Er der historie i Dead Island?! :shock: :lol:

Jeg glæder mig meget til at se mere til dette spil. Kunne godt bruge et lækkert survival spil med en historie, istedet for alle de hjernedøde zombie action spil... no pun intended :lol:

I am alive og The last of us. Det lover godt.


Helt enig. I Am Alive og The Last of Us er sgu et par spændende titler!
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf morfar » søn 11 dec 2011 22:56

Ikke for meget historie. De kan lave en film hvis de vil fortælle en historie. De hjernedøde zombie-hakke-istykker-spil skal jeg nok tage mig af :-) Bare ikke dead Island igen. Noget nyt tak. Det skal heller ikke være Uncharted 4: The Scary Chapter!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Første official trailer til The Last of us WOW!!!!

Indlægaf Rytteren » man 12 dec 2011 09:29

ser fedt ud. fik en The road vibe da jeg så den.
er overhovedet ikke til ombier i spil (er klar over dette ikke er zombier.. og vi er mere over i en gang silent hill ligende ting). problemet er ofte for meget fokus, på et ofte latterligt ringe, gameplay.
mit ønske er derfor et "seriøst" zombispil, med fokus på god historiefortælling (det er jo et interaktivt medie, så ville ALDRIG kunne få det samme fra en film). ser helst det bliver en "løb altid fra matrixagenten", ligende tilstand, og der enlig ikke er særlig megen kamp mod disse monster.. og de fleste kampe enlig bliver mod andre "overlevende", og jagten på en grund til at leve. dette ville faktisk også hive spillet i en mere "ny" retning i forhold til den store mængde af "the same fucking zombigame/shooter".

men hold da op hvor det kom som en "out of the blue" oplevelse, da man så det var ND der stod for spillet. vi sad en lille flok fra det sociale flæng og havde skabt os et lille drukspil (reklamer, vindere/tabere, antal "3rrod for at se alle cutscenes af MGSIV sætninger osv). vi havde selvfølgelig også et bud på udvikleren i vores lille "drukspil". ingen.. havde troet de var ND. vi kendte jo kun til deres Uncarted hold, og det lille post release multiplayer/dlc hold. så det var en fed overraskelse. troede selv det var fra QD de rygtes jo igang med 2 projekter med sony. det ene skulle jo være vist ved E3.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster