Forum

Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Generelt snak om Playstation og services.

Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Underdog dk » lør 10 mar 2012 17:10

Hej Alle

Ville høre om der er nogle herinde som har købt ovenstående headset og hvilke erfaringer de har med det?
https://www.coolshop.dk/catalog/product ... 3#fulldesc

Tænkte også om man kunne få en god surround lydoplevelse, hvis man så en film med det?

Syntes ikke rigtig jeg kan finde en god test af det.. eksempelvis ift. Tritton's model.

/Flemming
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Morten Rask » lør 10 mar 2012 17:16

Jeg synes det er det bedste køb af hardware til PS3 jeg har lavet nogensinde. Det er et genialt headset. Suveræn lyd og rigtig lækker kvalitet. Bruger det både til PC og PS3 hele tiden.

Men nej, den virtuelle surround virker kun på PS3 i spil, og ikke ved bluray film.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Laffer » lør 10 mar 2012 17:58

Enig med ovenstående, bedste køb jeg har gjort til min ps3 foruden Playststion plus ;)
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Krede1972 » lør 10 mar 2012 19:16

Er også rigtig glad for mit Headset. Eneste minus er at det skal lades op. Batterilevetiden skuffer lidt.
Hvis man har en USB-forlængerledning er det dog til at leve med.

Men jeg fortryder ikke mit køb.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Dummiz » lør 10 mar 2012 22:26

Jeg har haft det dog gik jeg af med det igen da jeg var (Som nævnt før) skuffet over batterilevetiden. og ja så blev jeg også træt at jeg syntes det skulle lades op hele tiden
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Morten Rask » lør 10 mar 2012 22:52

Det er bare en reminder til man but holde en pause. :-P Ej, det kan godt føles som kort tid, men det holder som regel 4 timer for mig.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Dummiz » lør 10 mar 2012 22:53

Siepher skrev:Det er bare en reminder til man but holde en pause. :-P Ej, det kan godt føles som kort tid, men det holder som regel 4 timer for mig.


Ja det kan der godt være noget om :lol: 4 timer er bare ikke længe syntes jeg :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Laffer » lør 10 mar 2012 23:27

Dummiz skrev:
Siepher skrev:Det er bare en reminder til man but holde en pause. :-P Ej, det kan godt føles som kort tid, men det holder som regel 4 timer for mig.


Ja det kan der godt være noget om :lol: 4 timer er bare ikke længe syntes jeg :)

Jeg plejer bare at have mit smidt i opladeren når jeg ikke spiller med det på, har kun få gange i lange BF3 sessioner oplevet at jeg løb tør for strøm og måtte så finde mit forlænger USB kabel frem :)
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Underdog dk » søn 11 mar 2012 10:32

Siepher skrev:Jeg synes det er det bedste køb af hardware til PS3 jeg har lavet nogensinde. Det er et genialt headset. Suveræn lyd og rigtig lækker kvalitet. Bruger det både til PC og PS3 hele tiden.

Men nej, den virtuelle surround virker kun på PS3 i spil, og ikke ved bluray film.

Tak for alle de fine kommentar, hvad med kvaliteten, syntes umiddelbart det virker lidt "slasket" her: http://www.youtube.com/watch?v=ZvmD9N2t2Q4

Ham i videoen nævner at det kan holde i 10 timer i træk, og i er helt nede på 4 timer, hvilket ikke lyder af meget. Har dog ikke selv tænkt mig at spille mere end maks. 3-4 timer.

Er der andre som kan bekræfte de kun 4 timer ved alm. brug?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Krede1972 » søn 11 mar 2012 13:08

Underdog dk skrev:Ham i videoen nævner at det kan holde i 10 timer i træk, og i er helt nede på 4 timer (...) Er der andre som kan bekræfte de kun 4 timer ved alm. brug?


Der er flere som trækker i retning af at det holder omkring 10 timer:

viewtopic.php?f=8&t=11890&start=45
Senest rettet af Krede1972 søn 11 mar 2012 17:17, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf LZS » søn 11 mar 2012 13:23

Er da også rimelig sikker på, at min holder en del mere end 4 timer, men har aldrig lige taget tid, jeg har bare en usb forlængerledning jeg smider i, hvis det skal oplades mens jeg spiller, det kan ikke være meget nemmere.
Og så lige tilbage til dit spørgsmål, så er jeg super tilfreds med headsettet :D
LZS
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Morten Rask » søn 11 mar 2012 13:49

Da jeg skrev 4 timer var det også bare et slag på tasken. Når jeg gamer, så flyder tiden lidt ud, så jeg har ingen anelse. :D
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Dummiz » søn 11 mar 2012 15:20

Jeg syntes bare lader stikket på headsettet sidder på et lidt dumt sted så hvis man skal have ledning i mens man spiller så kommer ledningen til at sidde på en akavet måde :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf Underdog dk » søn 11 mar 2012 16:04

Okay det lyder godt mht. batterilevetiden, jeg kan sagtens leve med at sætte strøm til, men så går lidt af den trådløse oplevelse af :) (forestiller mig dengang controlleren var med ledning.. :shock:

Hvad med kvaliteten? LZS du skriver at du er super tilfreds med købet, mener du dermed helhedsindtrykket eller kvaliteten?

Hvor har folk købt deres herhjemme, er der penge at spare et sted?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Anbefaling:PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1??

Indlægaf LZS » søn 11 mar 2012 23:16

Underdog dk skrev:Hvad med kvaliteten? LZS du skriver at du er super tilfreds med købet, mener du dermed helhedsindtrykket eller kvaliteten??


Jeg mener helheldsindtrykket, herunder også kvaliteten. Det er klart, at du ikke skal knække alt for meget med f.eks. mikrofonen, men hvis bare man husker at trække den ind, når man er færdig så burde der ikke være nogle risici. Headsettet er da også røget på gulvet et par gange, men det har ingen skade taget, så jeg kan ikke klage.
Men selvfølgelig kan alt gå i stykker, hvis man er uheldig :)
LZS
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster