Forum

Ps3 til router og fifa 13 hjælp

Generelt snak om Playstation og services.

Ps3 til router og fifa 13 hjælp

Indlægaf Gutschi » tors 25 okt 2012 16:39

Hej alle.

Jeg købte for en måned siden Fifa 13 til Ps3. Inde i spillet er der en online del som hedder EAS FC som spillet automatisk skal logge på. Men den har aldrig gjort det..

Min ps3 er forbundet trådløst til en netgear 3800. Der er ingen problemer med at gå på nettet eller endda spille online kampe i fifa. Har hele tiden troede at det var spillet den var gal med. indtil jeg satte et kabel fra internettet direkte i Playstationen og her virkede det som det skulle.

Så hvordan får jeg det til at virke trådløst og hvad er der galt...

Jeg har åbnet de porte på routeren som Sony anbefaler og har prøvet at lave en DMZ. Heller ikke det virkede.

Håber i kan hjælpe mig

Mvh Gutschi
Gutschi
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Ps3 til router og fifa 13 hjælp

Indlægaf Dummiz » tors 25 okt 2012 17:41

Sjovt jeg har det samme problem som dig. Min PS3 er også UTROLIG ringe. i FIFA 13 online lagger den ALT for vild når den er trådløs og den har problemer i det hele taget med at logge ind når jeg tænder maskinen. Jeg har godt nok fået fixet det engang men kan sku ikke lige huske hvordan. Jeg ser lige om jeg kan finde ud af det igen :)

Og velkommen til PSlife :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Ps3 til router og fifa 13 hjælp

Indlægaf Gutschi » tors 25 okt 2012 20:08

Hej.

Bruger du så kabel istedet?.. Jeg skal gerne have det til at virke trådløst ellers skal jeg havde gang i en swich eller have flyttet rundt på routeren som er på 1. sal..

Vil være fantastisk hvis du kunne finde det :)

Tak for velkomsten
Gutschi
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Ps3 til router og fifa 13 hjælp

Indlægaf Gutschi » fre 26 okt 2012 17:50

Hej igen.

Nu tog jeg tørnen og flyttede routeren neden under.

Nu er Playstationen så koblet direkte til router via kabel og jeg kan stadig ikke logge på eas fc. Men kan godt spille online kampe.

Routerren må blokkere et eller andet.. spørgsmålet er barehbarehvad...??
Gutschi
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Ps3 til router og fifa 13 hjælp

Indlægaf Allanb » fre 26 okt 2012 18:52

Prøv lige at se om disse porte er forwarded

10070-10080 TCP
80-80 TCP
50000-50000 UDP
6000-7000 UDP
10070-10080 UDP

dette er dem som EA skriver skal være forwarded. Og lige siden jeg gjorde dette i 2008, har jeg ikke haft en eneste disconnect i FiFA. Og dog, der har nok været en enkelt "rage quit" ;-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Ps3 til router og fifa 13 hjælp

Indlægaf LZS » fre 26 okt 2012 23:28

At du ikke kan logge på EAS FC betyder ikke nødvendigvis, at der er noget i vejen, EA har det med at fucke op en gang imellem, men hvis det er hver eneste gang du spiller fifa, at du har det problem er der selvfølgelig noget i vejen. Inde i spillet hvad siger den der om din firewall? åben, moderat eller?
LZS
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Ps3 til router og fifa 13 hjælp

Indlægaf Gutschi » lør 27 okt 2012 00:48

Jeg prøvede de porte, der skete desværre ikke noget.

Ja der er hver gang. Jeg har aldrig kunne komme på Eas fc eller ind i ultimate team, jo én gang er det sket og det var da jeg sætte Playstationen direkte til kassen på væggen altså internet. Jeg kan spille sæsoner og mod andre online og der siger den åben.
Gutschi
Niveau 0
 
Indlæg: 6



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster