Forum

PS4 tråden !

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » tirs 15 jul 2014 19:35

Hvem har den på lager i Danmark? Coolshop har den slet ikke. Elgiganten får den også først hjem nu. Det skal så lige være Gamestop, men de havde den heller ikke, da jeg spurgte efter en. Både ved udgivelse og senere.

480 kroner koster den, men det er da lidt billigere end her.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bucaneer » tirs 15 jul 2014 19:48

Bab skrev:Hvem har den på lager i Danmark? Coolshop har den slet ikke. Elgiganten får den også først hjem nu. Det skal så lige være Gamestop, men de havde den heller ikke, da jeg spurgte efter en. Både ved udgivelse og senere.

480 kroner koster den, men det er da lidt billigere end her.

Bab


Tror også mest på Elgiganten. Håber de har dem på fredag som de lover på deres hjemmeside :) For skal da ha mig en blå fætter :D
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Erroneus » tirs 15 jul 2014 19:52

Bab skrev:Hvem har den på lager i Danmark? Coolshop har den slet ikke. Elgiganten får den også først hjem nu. Det skal så lige være Gamestop, men de havde den heller ikke, da jeg spurgte efter en. Både ved udgivelse og senere.

480 kroner koster den, men det er da lidt billigere end her.

Bab

Hov jeg her da set helt forkert, my bad :P

Jeg købte min blå omkring udgivelsen af PS4 fra Coolshop og har set den på lager i forskellige butikker efterfølgende et par gange, men det er nok efterhånden et halvt år siden, så den er i mellemtiden blevet udsolgt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » fre 18 jul 2014 11:09

Ja, så blev jeg overrasket igen. Modtog min pakke for få minutter siden. Den er fuldstændig tom. Der ligger kun noget beskyttelsespapir inden i.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf kk8882 » fre 18 jul 2014 11:28

Bab skrev:Hvem har den på lager i Danmark? Coolshop har den slet ikke. Elgiganten får den også først hjem nu. Det skal så lige være Gamestop, men de havde den heller ikke, da jeg spurgte efter en. Både ved udgivelse og senere.

480 kroner koster den, men det er da lidt billigere end her.

Bab


Hvor og for hvad har du kun givet 480 kr? :)
kk8882
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Erroneus » fre 18 jul 2014 12:20

Bab skrev:Ja, så blev jeg overrasket igen. Modtog min pakke for få minutter siden. Den er fuldstændig tom. Der ligger kun noget beskyttelsespapir inden i.

Bab

Doh! Nu er det heldigvis Amazon UK, så de skal de nok få fixet hurtigt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » fre 18 jul 2014 13:13

kk8882 skrev:
Bab skrev:Hvem har den på lager i Danmark? Coolshop har den slet ikke. Elgiganten får den også først hjem nu. Det skal så lige være Gamestop, men de havde den heller ikke, da jeg spurgte efter en. Både ved udgivelse og senere.

480 kroner koster den, men det er da lidt billigere end her.

Bab


Hvor og for hvad har du kun givet 480 kr? :)


Så skal du lige læse to indlæg længere tilbage. For at gøre det lidt nemmere for dig, så kommer det igen her :)

Så sker der endelig noget. Min blå controller, som jeg bestilte hos Amazon i November, er nu endelig på vej. Kun 8 måneders leveringstid.


Og nu plus en uge. Jeg tog fat i deres chat og han lovede at sende en med det samme som standard post, så jeg har den en gang i næste uge.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Mogwai » man 21 jul 2014 23:48

Nu blev jeg sgu grebet af TLOU Remastered hypen og fik fat i en PS4.

Er det normalt at blæseren i maskinen er ret høj til tider? Den er langtfra "wisper quiet" som jeg troede den ville være. De spil jeg har testet er MGS:GZ og Killzone: SF.
Mogwai
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: PS4 tråden !

Indlægaf JanR » man 21 jul 2014 23:52

Mogwai skrev:Nu blev jeg sgu grebet af TLOU Remastered hypen og fik fat i en PS4.

Er det normalt at blæseren i maskinen er ret høj til tider? Den er langtfra "wisper quiet" som jeg troede den ville være. De spil jeg har testet er MGS:GZ og Killzone: SF.


Nej, medmindre at den ikke får tilstrækkeligt med luft til at køle den - bl.a. hvis den står i et TV-møbel.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Mogwai » man 21 jul 2014 23:56

JanR skrev:
Mogwai skrev:Nu blev jeg sgu grebet af TLOU Remastered hypen og fik fat i en PS4.

Er det normalt at blæseren i maskinen er ret høj til tider? Den er langtfra "wisper quiet" som jeg troede den ville være. De spil jeg har testet er MGS:GZ og Killzone: SF.


Nej, medmindre at den ikke får tilstrækkeligt med luft til at køle den - bl.a. hvis den står i et TV-møbel.

Den står ret frit skulle jeg mene. Jeg har sat den på et spot som har huset bla PS3 Superslim og en Xbox360 S. Ingen af disse har brokkene sig.
Mogwai
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Erroneus » tirs 22 jul 2014 00:14

Den larmer mere end en PS3 Superslim, men den bruger også næsten dobbelt så meget i strøm, så den skal af med varmen. Sørg for at den kan komme af med varmen bag til, fordi ellers bliver området den står i, bare en lille sauna.

Evt. tag den ud af tv-møblet og lad den stå mere frit, for at se om det gør en forskel.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » tirs 22 jul 2014 08:16

Mogwai skrev:Nu blev jeg sgu grebet af TLOU Remastered hypen og fik fat i en PS4.

Er det normalt at blæseren i maskinen er ret høj til tider? Den er langtfra "wisper quiet" som jeg troede den ville være. De spil jeg har testet er MGS:GZ og Killzone: SF.


Jo det er vist ret normalt. Min larmer også en del ved brug. Og flere har skrevet om det tidligere. Min får luft nok. Den larmer mere end min PS3 Slim.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Mogwai » tirs 22 jul 2014 12:52

Jeg søgte lidt rundt og kunne læse at det er typisk at Killzone og Infamous får maskinen til lyde som en rumfærge. Så det er vel bare sådan det er.

Var bare lidt urolig for, om den ville lette og flyve sin vej...
Mogwai
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » tirs 22 jul 2014 13:10

Nogle larmer, andre larmer ikke. Sådan var det også med PS3. Nogle controllere har dårligt gummi, andre har ikke.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf arnel925 » tirs 22 jul 2014 13:46

Mogwai skrev:Jeg søgte lidt rundt og kunne læse at det er typisk at Killzone og Infamous får maskinen til lyde som en rumfærge. Så det er vel bare sådan det er.

Var bare lidt urolig for, om den ville lette og flyve sin vej...

Det er helt korrekt og hvis du er tæt på din ps4 imens du spiller infamous så er lyden næsten ikk til at holde ud, nok fordi maskinen er så kompakt og fordi de ikk har gjort som Xbox one og sat størmforsyningen udenfor, det vil jeg nok være mest glad for hvis de havde, har rimeligt med plads, men ja det må vi bare leve med, kan bare forstille mig så at det også vil være sådan igennem hele uncharted spillet.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 74 gæster