Forum

PS4 tråden !

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 tråden !

Indlægaf Erroneus » søn 24 nov 2013 00:33

Googlede lidt på det.

Det er fordi at Skou ikke har fået sat sin PS4 som primær konsol, så kan man nemlig spille ens digitale spil uden license check. Hvis man ikke er på en primær konsol, laver den en check online for at se om man nu også er ejer af indholdet, netop fordi de tilbyder man kan tilgå alt digitalt indhold fra hvilken som helst konsol med ens profil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Michael Jensen » søn 24 nov 2013 00:34

schmidt_1000 skrev:Er der nogen, der har set en dansk hjemmeside, hvor man kan købe en Dualshock 4 Charging Station? :)


Hvis den må være 3. parts, så har GameStop fået en charge station i butikkerne :)
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Morten Skou » søn 24 nov 2013 00:47

Jeg ved også at Gamebits.dk får en masse, hvis de da ikke allerede har det.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: PS4 tråden !

Indlægaf ikkNico » søn 24 nov 2013 00:56

Morten Skou skrev:Jeg ved også at Gamebits.dk får en masse, hvis de da ikke allerede har det.

Fixed ;)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf DefenzZ » søn 24 nov 2013 09:06

lionel skrev:
DefenzZ skrev:
lionel skrev:Nogen herinde, der har bestilt fra bilkas webshop af? I så fald, hvad står der på jeres ordrestatus? (:


På min Bilka ordrestatus står der.

Ordrestatus:Behandles - Leveringsmetode:Post Danmark - Leveringsdato:29. nov 2013.


Okay ditto her. Gad vide hvornår vi får noget at vide. Jeg bestilte d. 17 september, hvad med dig ?


Jeg bestilte min 31. August.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » søn 24 nov 2013 09:37

Always on, med en twist. Det lyder jo rigtig spændende.

schmidt_1000 skrev:Er der nogen, der har set en dansk hjemmeside, hvor man kan købe en Dualshock 4 Charging Station? :)


Hvorfor skal det være en dansk side?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf ikkNico » søn 24 nov 2013 09:53

Bab skrev:Always on, med en twist. Det lyder jo rigtig spændende.

Nogenlunde sådan fungerer det lige nu på Xbox 360.
Et DD spil låses til den konsol, det er købt på. Min gamle konsol er sat ind på pigernes værelse, og fordi den ikke har netforbindelse kan de kun spille demo udgaver af alle arcade spillene, fordi alle licenser er flyttet til min nye maskine.

Her er det lidt det samme.
Skous primære konsol er hans PS3, så alle DD spil kan spilles på denne konsol uden netforbindelse. Hvis han laver PS4 om til sin primære, så er problemet løst ... Jeg så bare ikke hvad folk, der spiller både PS3 og PS4 gør. De er nødt til at have den ene maskine koblet på nettet for at kunne spille DD spil.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » søn 24 nov 2013 10:23

Jeg ved godt, hvad det betyder, fordi det var oppe at vende, at Xbox One skulle tjekke ind EN gang hver 24. timer. Det var jo nærmest en katastrofe. Nu viser det sig så. at man skal være online hele tiden på PS4, hvis man vil spille sine digitale downloads i sommerhuset. Men da det er Sony, så går jeg ud fra, at det er helt i orden.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf ikkNico » søn 24 nov 2013 10:38

Bab skrev:Jeg ved godt, hvad det betyder, fordi det var oppe at vende, at Xbox One skulle tjekke ind EN gang hver 24. timer. Det var jo nærmest en katastrofe. Nu viser det sig så. at man skal være online hele tiden på PS4, hvis man vil spille sine digitale downloads i sommerhuset. Men da det er Sony, så går jeg ud fra, at det er helt i orden.

Det er i hvert fald ikke noget, der har fået internettet op i det røde endnu, selvom jeg husker flere soldater (det påstod de i hvert fald selv), der var utilfredse med at de ikke kunne spille XB1 offline, så de ville vælge PS4. Hvis de glemmer at skifte primr konsol, så bliver de slemt skuffede, hvis de ikke har disce med.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf Diz- » søn 24 nov 2013 10:49

Tror I ikke det har noget at gøre med at det skal være "primary console" hvor du kan spille offline, altså den din bruger/spillet er købt til! I tilfælde af at det ik er så må den kræve online da man ellers ville kunne dele med så mange man ønsker så fremt ens account er på en konsol.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Schmidty » søn 24 nov 2013 10:59

Bab skrev:
schmidt_1000 skrev:Er der nogen, der har set en dansk hjemmeside, hvor man kan købe en Dualshock 4 Charging Station? :)


Hvorfor skal det være en dansk side?

Bab


Det skal det heller ikke nødvendigvis. Jeg så bare, at der var udsolgt på Amazon, hvor jeg normalt handler. Nu har jeg så fundet en på ShopTo.net. Hvordan fungerer det med fragt og told? Og hvordan fungerer charging stationen? Den skal vel være tilsluttet en stikkontakt konstant eller hvad? Og hvad så når den er engelsk?

Ved godt det er mange spørgsmål, men håber I kan besvare dem. :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: PS4 tråden !

Indlægaf ikkNico » søn 24 nov 2013 11:07

Fandt det her:

Will I be able to access my digital game collection from any PS4?
Yes, you can log into your SEN account on any internet-connected PS4 system and access your PS4’s digital content, friends list, and trophies. Outside of your “Primary” console, you can only log on to one other console at a time.

What happens to that content when I’m no longer playing?
Once a user logs out, their content is no longer available.

Can I access content I’ve purchased on another PS4?
Yes, you can use content you’ve purchased on up to two PS4 systems simultaneously — simply sign into a friends’ PS4, and the content you’ve purchased will be available as long as you remain signed in.

Kilde: http://blog.us.playstation.com/2013/10/ ... h-america/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf DefenzZ » søn 24 nov 2013 11:15

Er der nogle der ved hvad man max kan hive ud af den nye playstation store i download hastighed?

Jeg bor i Sverige og arbejder i Kbh.Her er min 100/100 mbit forbindelse nærmest standard.Jeg ved udemærket at der skal være båndbredde til alle.Men alligevel vil jeg upgradere min forbindelse, hvis det kan gå lidt hurtigere med at hente de 10% af spillene så jeg kan komme igang med at game.Her hvor jeg bor i Sverige kan jeg få 250 / 600 / 1Gbit og 10Gbit forbindelser.

Alle mine spil bliver digitale.Køber en 1TB disk og smider i min PS4.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » søn 24 nov 2013 11:21

schmidt_1000 skrev:
Bab skrev:
schmidt_1000 skrev:Er der nogen, der har set en dansk hjemmeside, hvor man kan købe en Dualshock 4 Charging Station? :)


Hvorfor skal det være en dansk side?

Bab


Det skal det heller ikke nødvendigvis. Jeg så bare, at der var udsolgt på Amazon, hvor jeg normalt handler. Nu har jeg så fundet en på ShopTo.net. Hvordan fungerer det med fragt og told? Og hvordan fungerer charging stationen? Den skal vel være tilsluttet en stikkontakt konstant eller hvad? Og hvad så når den er engelsk?

Ved godt det er mange spørgsmål, men håber I kan besvare dem. :)


Jeg forudbestilte min på Amazon for længe siden og den bliver sendt på torsdag :) Shopto kan du rolig handle med, uden risiko for told.

Charge stationen kan have 2 controllere i samtidig. Hvis den er som de fleste til PS3, så kan du også tilslutte noget USB udstyr via ledninger, men det tror jeg faktisk ikke, at den originale kan. Stikket vil være et engelsk 3 benet, men ledningen kan sikkert byttes ud med et andet til 20 kr. Ellers kan en adapter gøre det, som også ligger i det prisleje.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Schmidty » søn 24 nov 2013 11:31

Tak Bab. Tror jeg køber enten fra game.co.uk eller shopto.net :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster