Forum

PS4 tråden !

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 tråden !

Indlægaf michaelblicher » tirs 26 nov 2013 08:54

Cena skrev:
ikkNico skrev:
Bab skrev:Det har altid været en af mine store kritikpunkter af PSN. Ofte er digitale downloads dyrere end fysiske disks. Jeg vil ikke købe digtalt, før det bliver betydelig billigere end disks. Og her snakker vi omkring halv pris.

Det er det samme på Xbox Live, og super flabet at gøre for der er trods alt udgifter ved en fysiske kopier frem for digitale, så det eneste de ændrer ved de priser, er deres egen avance.


Jeg havde håbet på at man prøvede at komme brugtsalget til livs ved sænke priserne på digitale spil, men det ser desværre ikke sådan ud :^o :(

Man burde jo tro at de kunne sælge digitale kopier til PC priser, det ville for mig give god mening.
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: PS4 tråden !

Indlægaf D_Hofgaard » tirs 26 nov 2013 09:02

Stinger skrev:Jep to bundles på Coolsjop til 8000 og 9999.
Hvis man ser kommentarerne derinde så tror folk det er en joke.

Jeg tror nærmere at Coolshop nu endelig har fået deres konsoller hjem og har sikret sig et par bundles.

Da folk kun har kunne forudbestille de normale pakker, så er disse bundles usolgt og præsenterer pt den nok eneste sikre mulighed for at få en PS4 på fredag uden at stå i kø.

Coolshop kaster snøren ud...

Selvfølgelig er det ikke den endelige pris. De er bare ikke blevet prissat endnu.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS4 tråden !

Indlægaf ikkNico » tirs 26 nov 2013 09:14

Stinger skrev:Jep to bundles på Coolsjop til 8000 og 9999.
Hvis man ser kommentarerne derinde så tror folk det er en joke.

Det troede jeg også, men med kun 3 dage til release så burde der være helt styr på priserne, så lige nu er jeg af den overbevisning, at Coolshop bare vil udnytte den ekstra store efterspørgsel med priser de ellers aldrig ville slippe afsted med ... og de skal nok slippe afsted med det, for nogen er dum nok til at lægge 10.000 for en ny konsol.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf Stinger » tirs 26 nov 2013 09:20

Hofgaard85 skrev:
Stinger skrev:Jep to bundles på Coolsjop til 8000 og 9999.
Hvis man ser kommentarerne derinde så tror folk det er en joke.

Jeg tror nærmere at Coolshop nu endelig har fået deres konsoller hjem og har sikret sig et par bundles.

Da folk kun har kunne forudbestille de normale pakker, så er disse bundles usolgt og præsenterer pt den nok eneste sikre mulighed for at få en PS4 på fredag uden at stå i kø.

Coolshop kaster snøren ud...

Selvfølgelig er det ikke den endelige pris. De er bare ikke blevet prissat endnu.


Det var også min første tanke - og af hensyn til min fortsatte tiltro til menneskeheden så håber jeg det fortsat.

Dog virker det spøjst at de så overhoved er sat op på siden - og at de er prissat forskelligt (nogen har altså gjort sig tanker om priserne og ikke bare sat dem begge til 9999999999 eller 0)
Coolshop kunne nemt have fjernet prisen helt. Eller i det mindste sat prisen 100 gange højere end normalt. Som den er nu er prisen "blot" fordoblet - så det er ikke helt usandsynligt at de har indset at de har fået noget eftertragtet på lager.

Du kan faktisk købe den allerede nu, så hvem ved om der ikke allerede er et par stykker som har gjort det. Coolshop tænker nok lidt "går den så går den" og sænker så blot priserne efter launch.
Måske.
Stinger
Niveau 2
 
Indlæg: 130


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Baden » tirs 26 nov 2013 12:14

Bilka skulle også få en del til salg og deres pris er mere rimelig. (3995,-) Consol med et spil. De åbner før Elgiganten så jeg satser på Bilka og går derefter over i Elgiganten hvis ikke de har nok i Bilka. Men under alle omstændigheder ser det rimelig fornuftigt ud for os som står lidt tidligt op på fredag.

Held og lykke derude!

Mvh. Allan
Baden
Niveau 0
 
Indlæg: 18
By: Horsens


Re: PS4 tråden !

Indlægaf D_Hofgaard » tirs 26 nov 2013 12:23

Stinger skrev:
Hofgaard85 skrev:
Stinger skrev:Jep to bundles på Coolsjop til 8000 og 9999.
Hvis man ser kommentarerne derinde så tror folk det er en joke.

Jeg tror nærmere at Coolshop nu endelig har fået deres konsoller hjem og har sikret sig et par bundles.

Da folk kun har kunne forudbestille de normale pakker, så er disse bundles usolgt og præsenterer pt den nok eneste sikre mulighed for at få en PS4 på fredag uden at stå i kø.

Coolshop kaster snøren ud...

Selvfølgelig er det ikke den endelige pris. De er bare ikke blevet prissat endnu.


Det var også min første tanke - og af hensyn til min fortsatte tiltro til menneskeheden så håber jeg det fortsat.

Dog virker det spøjst at de så overhoved er sat op på siden - og at de er prissat forskelligt (nogen har altså gjort sig tanker om priserne og ikke bare sat dem begge til 9999999999 eller 0)
Coolshop kunne nemt have fjernet prisen helt. Eller i det mindste sat prisen 100 gange højere end normalt. Som den er nu er prisen "blot" fordoblet - så det er ikke helt usandsynligt at de har indset at de har fået noget eftertragtet på lager.

Du kan faktisk købe den allerede nu, så hvem ved om der ikke allerede er et par stykker som har gjort det. Coolshop tænker nok lidt "går den så går den" og sænker så blot priserne efter launch.
Måske.

Min fornuft siger mig at de brændte nallerne gevaldigt da de i en kort periode satte PS4 til 3099, og den ansvarlige nu kun tør sætte prisen højt på de to nye bundles indtil prisen er fast. Tvivler desuden på at det er nogen de har på lager
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Jetsonboy » tirs 26 nov 2013 14:08

Det HDMI kabel der følger med PS4, skulle det være meget bedre end alt muligt andet? Jeg gider nemlig ikke at skal til at trække nyt kabel op til tv og igennem kabel lister igen. Sidder med dette kabel med Ethernet og 1.4 :) http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... l-ethernet
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » tirs 26 nov 2013 14:13

Hvis du har 1.4 i forvejen, så er der vist ingen grund til at skifte. Så vidt jeg ved, er det et 1.4, som følger med PS4.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Stricker » tirs 26 nov 2013 15:04

Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Rena » tirs 26 nov 2013 15:06

Stricker skrev:http://www.ebay.com/itm/PS4-NES-STYLE-NINTENDO-Wrap-Skin-Old-School-Rad-Original-/301027378262?pt=US_Video_Game_Faceplates_Decals_Stickers&hash=item4616a14456

Ikke et dårlig shield :P
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: PS4 tråden !

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 26 nov 2013 15:06

Stricker skrev:http://www.ebay.com/itm/PS4-NES-STYLE-NINTENDO-Wrap-Skin-Old-School-Rad-Original-/301027378262?pt=US_Video_Game_Faceplates_Decals_Stickers&hash=item4616a14456

:mrgreen: Genialt... :mrgreen:
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Unklemac » tirs 26 nov 2013 15:57

Stricker skrev:http://www.ebay.com/itm/PS4-NES-STYLE-NINTENDO-Wrap-Skin-Old-School-Rad-Original-/301027378262?pt=US_Video_Game_Faceplates_Decals_Stickers&hash=item4616a14456


Hold fast det er cool. Dog bryder jeg mig personligt ikke om at der står Sony og PS4. Den skulle bare have været clean ;-)

Jeg kan desuden bekræfte at de i Gamestop i Odense, har "Made in Japan" PS4'ere =D> .. fortalt af en ven som var oppe og spørge i dag ;-)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Abildtrup » tirs 26 nov 2013 16:02

Playstation app'en er endelig ude til os i EU til IOS.
En tiltrængt opdatering.

Ligeledes er PS4 delen også åbnet på Storen via pc, hvis det ikke allerede er bemærket :D
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: PS4 tråden !

Indlægaf thorpedo29 » tirs 26 nov 2013 16:21

Dagens positive overraskelse, Gamestop ringede lige og sagde de havde en ps4 til mig. Det havde jeg ikke forventet er ellers ikke så lang tid siden den blev bestilt og egentligt med hensigt på at få den til næste år.

Det er jo næsten umuligt at sige nej til og det er jo snart jul :)
thorpedo29
Niveau 2
 
Indlæg: 169
By: København


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Lauge82-DK » tirs 26 nov 2013 16:27

Var det Killzone bundle eller launch udgaven?

Jeg har nemlig bestilt killzone bundlen og går og håber på de siger de har fået den hjem til launch :)
Lauge82-DK
Niveau 1
 
Indlæg: 82
By: Taastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster