Forum

PS4 or Xbox720

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Rytteren » lør 30 maj 2009 23:00

richardx skrev:
melander1994 skrev:Ps4 klart xbox er noget LO..

er snart ved at være træt af fanboy


elsker fanboys, er sku selv en fanboy!
og når manden snakker om at boxen er lort. så har han sku ret;)

elsker at læse atikler om hvor meget boxen sælger, og om hvor fantastisk ps3 spillene er med opløsning og FPS.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf fiigobaby » tirs 16 jun 2009 00:05

Rytteren skrev:
richardx skrev:
melander1994 skrev:Ps4 klart xbox er noget LO..

er snart ved at være træt af fanboy


elsker fanboys, er sku selv en fanboy!
og når manden snakker om at boxen er lort. så har han sku ret;)

elsker at læse atikler om hvor meget boxen sælger, og om hvor fantastisk ps3 spillene er med opløsning og FPS.


haha lol.
jeg har selv en xbox360 stående hjemme i min stald, den er sku en dejlig maskine, men ps3ern er sku lige en tak bedre, kvalitet og grafiken er bedre, og det kigger jeg efter, det er ligesom at have en to biler, microsofts xbox360 er en Ferrari mens Sonys playstation3 er en aston martin! Ferrari er sku sjove nok at køre og de kan sagtens følge med en aston martin, men der er alligevel noget i en stilfuld og elegant aston martin der trækker, og nej jeg er ikke fanboy da jeg ikke engang har en ps3 endnu men syntes sku bare det er mere stilfuldt at have en ps3 stående end xboxen! (: '
fiigobaby
 
Indlæg: 35


Indlægaf Willum89 » tirs 16 jun 2009 01:21

Ville det ikke være en idé at lukke denne debat indtil maskinerne rent faktisk bliver annonceret. Hvem siger at vi overhovedet vil komme til at se sådanne maskiner?

Sony har tabt MANGE penge på deres PS3 og tør de satse på en PS4? HVIS der kommer en PS4 så bliver det tidligst i 2015.

Microsoft klarer sig generelt dårligere end de har gjort i mange år. Det er meget dyrt at udvikle en ny maskine og med finanskrisen tror jeg ikke på en ny Xbox inden for de næste 2-3 år.

Jeg vil ikke kommentere mere da jeg intet aner om maskinerne og derfor kan man ikke komme med en bemærkning uden at være en smule fanboy over for den ene konsol. Ingen kan sige at de vælger den ene frem for den anden uden at vide noget om den hvis de da ikke bare er fanboys.
Billede
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf b4dboy dk » tirs 16 jun 2009 13:03

fiigobaby skrev:
Rytteren skrev:
richardx skrev:
melander1994 skrev:Ps4 klart xbox er noget LO..

er snart ved at være træt af fanboy


elsker fanboys, er sku selv en fanboy!
og når manden snakker om at boxen er lort. så har han sku ret;)

elsker at læse atikler om hvor meget boxen sælger, og om hvor fantastisk ps3 spillene er med opløsning og FPS.


haha lol.
jeg har selv en xbox360 stående hjemme i min stald, den er sku en dejlig maskine, men ps3ern er sku lige en tak bedre, kvalitet og grafiken er bedre, og det kigger jeg efter, det er ligesom at have en to biler, microsofts xbox360 er en Ferrari mens Sonys playstation3 er en aston martin! Ferrari er sku sjove nok at køre og de kan sagtens følge med en aston martin, men der er alligevel noget i en stilfuld og elegant aston martin der trækker, og nej jeg er ikke fanboy da jeg ikke engang har en ps3 endnu men syntes sku bare det er mere stilfuldt at have en ps3 stående end xboxen! (: '


jeg vil lige tilføje at jeg har 2 360ere og en ps3 og min ps3 bliver stortset kun brugt til film da den er mere stabil til divx avi osv. men grafikmæssigt come on det er sku ikk den stor forskel, jeg syns tilgængel farverne er skarbere på en 360er end på en ps3 i spil øjemed, sammenlignede gta4 på dem og syns sgu ikk helt ps3 var med på noderne, men det er jo smag og behag... enden på visen er sgu nok det bedste er og have minimum en af hver:-)
b4dboy dk
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Spendedersen » tirs 16 jun 2009 16:45

Willum89 skrev:HVIS der kommer en PS4 så bliver det tidligst i 2015.


Det var da dejligt at vide at du bare ved sådan noget. :D

Men okay, forskere har også alverdens teorier om hvornår jorden blev til...
Billede
Spendedersen
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Willum89 » ons 17 jun 2009 06:57

Spendedersen skrev:
Willum89 skrev:HVIS der kommer en PS4 så bliver det tidligst i 2015.


Det var da dejligt at vide at du bare ved sådan noget. :D

Men okay, forskere har også alverdens teorier om hvornår jorden blev til...


Det var da godt at folk forstår at det er et løst gæt. Jeg nægter bare at tro på at vi ser en PS4 før hvis den da nogenside kommer.

Jeg ved at Sony har mistet mange penge på deres PS3 og derfor kan de ikke begynde at udvikle en PS4 så længe de ikke har midlerne til det. Vi vil først se en PS3 slim hvorefter de kan begynde at tjene på den ligesom med PS2 i sin tid. Men inden de har tjent nok på PS3 går der nogle år og det er derfor at jeg ikke tror på nogen PS4 foreløbigt.
Billede
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf Brofelde » ons 17 jun 2009 10:57

No affence guys, men er det her topic ikk uddebateret efterhånden? Der er ingen der ved noget konkret alligevel.. :)
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster