Forum

Ang. PSN sign-in/Password - Hjælp :-)

Generelt snak om Playstation og services.

Ang. PSN sign-in/Password - Hjælp :-)

Indlægaf AlexanderBruun » ons 06 maj 2009 15:36

Halløjsa :)

Jeg har nu prøvet på at komme ind på Playstation Store et par gange, for at downloade nogle demoer.
Jeg skal ind og "Create a new account" for at kunne downloade demoer osv. (Da jeg ikke har en account der inde endnu)

Men jeg har et spørgsmål nu, det lyder måske lidt dumt, men man kan jo ikke vide alt :wink:

På det tidspunkt hvor man skal skrive en Sign-In ID (E-mail Address) og et Password, der aner jeg virkelig ikke hvad jeg skal skrive ind? :roll:
Er der et sted hvor man får/opretter ens Sign-In ID og Password?

Det er da det rigtige sted hvor man opretter en PSN Account, eller er jeg helt ude på den forkerte vej :lol:
AlexanderBruun
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Martin1454 » ons 06 maj 2009 16:39

er det en ny ps3 eller er den brugt?
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf SnoobyFly » ons 06 maj 2009 18:35

Hvis du ikke har lavet en PSN Account, så ved du jo ikke, hvad du skal skrive. Har du købt maskinen brugt, er det muligvis den tidligere ejers Account, den vil have dig til at logge ind på... Forstår bare ikke hvis du da har klikket "Create New Account".. Så skulle den jo netop ikke bede om at logge ind, eftersom du jo ikke har nogen bruger endnu...
Du skal jo oprette dit Sign-In ID og Password til din egen personlige PSN Account. Dette gør du, som du også har skrevet, ved at klikke "Create New Account". Når den så spørger dig, om du vil logge ind på en eksisterende account, eller om du vil oprette en helt ny, så vælger du naturligvis, at du vil oprette en helt ny bruger. Nu skulle du så kunne komme til at skrive din egne personlige oplysninger såsom Sign-In ID og Password.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf AlexanderBruun » tors 14 maj 2009 11:28

Heey :)

Jeg har købt min PS3 helt ny, det er 80Gb udgaven.

SnoobyFly:
Jeg undre mig nemlig også over, hvorfor den vil have mig til at skrive Sign-In ID og Password, når jeg netop ikke har oprettet noget endnu.
Jeg trykker på "Create New Account" og indtaster fødselsår osv. og bagefter springer den direkte hen til, at jeg skal skrive mit Sign-In ID og Password.
Det virker ret underligt, men der er ikke andet for end at prøve for ny :)

Mange tak for hjælpen :)
AlexanderBruun
Niveau 0
 
Indlæg: 21



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster