Forum

InFamous - Prototype

Generelt snak om Playstation og services.

?

Afstemning sluttede fre 05 jun 2009 16:36

InFamous
20
56%
Prototype
16
44%
 
Afgivne stemmer : 36

Indlægaf Allanb » lør 09 maj 2009 06:05

Havde faktisk ikke kigget så meget på prototype, og nu kommer jeg sku lidt i tvivl. Det ser sku godt ud. Nå det ender nok med begge, hvis jeg kender mig selv. ;-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Muddi/Moussa » tors 28 maj 2009 21:44

prototype ser bedre ud fordi du har mange forskellige kræfter. infamous har man kun det der strøm. og det med at surfe på mennesker ser mega fedt ud :P
Always In 1st Place;D
Muddi/Moussa
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf Brofelde » tors 28 maj 2009 21:48

Har siddet og set videoer af begge spil i et stykke tid nu, og har spillet betaen til infamous, men det fanger mig desværre ikke.. bestiller Prototype når det kommer, ser IMO bedre ud, og ser ud til at have federe gameplay.. men det er jo en smagssag :)
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Rytteren » tors 28 maj 2009 22:21

Muddi/Moussa skrev:prototype ser bedre ud fordi du har mange forskellige kræfter. infamous har man kun det der strøm. og det med at surfe på mennesker ser mega fedt ud :P


vil dog lige sige, at man har MANGE muligheder med det strøm. lige nu er jeg på ca 19 strøm evner.. og tror der er laaangt til jeg er igennem.

skal sku nok også havde prototype, dog er jeg personligt ikke vild med det der morphing shit, men glæder mig sku staidg på at prøve det. pt er infamous årets spil i min bog
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf CD » ons 10 jun 2009 11:53

Har købt dem begge da de nogen lunde liner hianden som free run world game
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf Meilgaard » fre 12 jun 2009 10:11

infamous var et fedt spil, men har gennemført det, mangler bare alle sidemissonerne nu, jeg syntes dog spillet var lidt kort, og historie missionerne kunne godt have været længere, men der er stadig et fedt spil. :)
Meilgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf andeo1707 » fre 12 jun 2009 16:21

Jeg har kun prøvet demoen af inFamous og synes det var utrolig fedt, men jeg kan ikke forstå hvorfor prototype får de lidt skarpe ord meg på vejen, for spillet synes jeg lever op til alle mine forventninger. Jeg er ingen grafik luder, og jeg er blevet revet godt med ind i spillet, og så er jeg tilfreds. Skal dog have inFamous lige så snart jeg er færdig med den her :)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster