Forum

PSN Store EU Vs. - US

Generelt snak om Playstation og services.

Er "US STORE" menu og service bedre en i EU?

Ja. mere indhold og opsætning af menu som på US PSN
18
86%
Ved ikke. Så tit bruger jeg ikke PSN STORE
3
14%
Nej. Vi har rigligt med indhold og menu mangler ikke en DEMO menu
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer : 21

PSN Store EU Vs. - US

Indlægaf Sevuz » fre 15 maj 2009 13:57

En del har jo en US konto. Men hvorfor har vi så det?

Nok fordig at PSN STORE her i EU er noget gylle når man snakker om indhold.

Tager en sammenligning mellem EU og US PSN STORE, så er indhold OG design af menuen af US PSN jo bedre sat op!

Sjovt nok funger alt det vi henter fra US PSN (næste alt) med PS3'er her i EU.

Vi snakker om DLC pakker osv. ofte kommer langtid før på US PSN, ved mindre det er en titel som COD osv. så kommer det ud på begge med det samme.

Er jeg den eneste der synes at vi her i EU har en temlig elendig PSN STORE?

Dette kan godt lyde som en form for hade post mod PSN. Både ja (mod PSN EU) og nej!

Er jeg den eneste der ligger inde med disse tanker en gang i mellem?
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf SnoobyFly » fre 15 maj 2009 14:26

DLC pakker fra US Store virker ikke med Europæiske spil. De er regionslåste. :wink: Jeg havde for et stykke tid siden bestilt Warhawk fra Coolshop. Da jeg modtog spillet, lod jeg straks mærke til coveret, som var helt rødt. Da jeg så startede spillet op og downloadede de tre boosterpacks, virkede de ikke (har haft spillet før, derfor jeg allerede har boosterpakkerne). Det var simpelthen fordi, jeg havde fået en amerikansk udgave af spillet tilsendt. Og den amerikanske udgave virker ikke med DLC pakker fra EU Store.

Men ja, jeg er enig. EU Store er langt ringere..
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Player_2 » fre 15 maj 2009 14:51

Havde jeg aldrig set eller hørt om USA's PSN Store ville jeg være glad og tilfreds med hvad jeg fik ved den europæriske

Men mere indhold, titler før EU og billigere priser er det der får mig til at købe de fleste af mine PSN spil derfra

Synes dog det er fedt at det er så let at komme dertil, De kunne lige så godt have spærret adgangen ligesom de gør ved deres filmudlejningsservice.. De ved det 100% og de lader folk gøre det

Men en fælles PSN store hvor alt var ville ikke være dårligt, men indtil videre er det ikke det sværeste at logge over på sin anden profil
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » fre 15 maj 2009 17:20

Jeg havde ikke været inde i US store, før i dag hvor jeg skulle hente Rag Doll og det var godt nok lidt af en overraskelse. Ikke nok med der er meget mere, lige fra de simple tiing som videoer (som jo ikke giver mening ikke er på EU store) til spil. Men også opbygningen er imo bedre og det virker til de giver flere informationer ud inde i shoppen.

Sony få nu fingeren ud, så vi kan bruge nogle penge i jeres shop :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » fre 15 maj 2009 18:00

bruger både eu og us storen. køber jo det sted hvor det er billigst ;). det samme gælder så med spil. har en del spil købt fra canada (da et lige udgivet nyt spil koster mellem 150- 250) og derfor skal hente mine dlc fra us også.

midt personlige største problem er, at hvis et spil er på engelsk (in game) på den japanske store, hvorfor står det så ikke et eller andet sted (gør det nok også... på japansk). er sku glad for at jeg tog chancen og købte Crystal defenders fra den japanske store. spillet er på engelsk, så hvorfor man ikke har smidt den på us eller eustoren er mig en gåde. Det er og bliver et af de bedste spil der er på en store netværket
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Morteno » fre 15 maj 2009 19:51

Jeg har også en EU & US store account.
Og jeg må give alle ret at den US Store er meget bedre en den EU store.
Den er mere overskulig og spillene kommer hurtiger der på. Forstår slet ikke hvorfor hvorfor EU store er så langsom og der sker intet nyt med design!
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster