Forum

Ny PSP? Hvad betyder det for den gamle model?

Generelt snak om Playstation og services.

Ny PSP? Hvad betyder det for den gamle model?

Indlægaf motZ » søn 17 maj 2009 01:29

Hej alle,

Jeg er så ejer af en PSP fat som den jo kaldes. Kan ikke huske om det er PSP-2000 som den også hedder.

Men nok om det. Har et spørgsmål..

Hvis nu der kommer en ny PSP, vil den gamle fat model vel falde en hel del i værdi, og jeg regner da med at skal have en mulig kommende PSP, men så er spørgsmålet hvad jeg skal gøre af min PSP fat? For den kan vel ikke sælges med en ordenlig fortjeneste?

Håber på nogle gode råd. :P
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf andeo1707 » søn 17 maj 2009 12:12

Blot for at informere dig: Du kommer til at være meget heldig, hvis du sælger den med fortjeneste :) for hvad gav du for den i sin tid som ny? 12-1500kr? Det koster den nye jo, så ingen giver vel disse penge for en fat :)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf motZ » søn 17 maj 2009 17:13

Ja, men hvad gør folk egentlig med deres gamle PSP hvis den nye kommer? :D
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf TuXX » søn 17 maj 2009 20:11

Hmm beholder den? :)

Hvis din er en "fat" så er det model 1xxx, siden er der kommet 2xxx og nu 3xxx som er på markedet.

Hvis den opfylder sin funktion så behold den ellers sælg den for det du kan få for den.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf decon » søn 17 maj 2009 22:26

Hvad tuxx sagde. Hvis det er sådan at du synes at 1000 er for stor som jeg syntes den var (brugte den på bussen hver morgen både som mp3 afspiller og konsol). Jeg ender nok at købe den nye, men da jeg ikke køre i bus 45 min hver morgen længere ved jeg ikke hvornår det bliver. Jeg solgte min 1000 til ca. 500 kr. Mener jeg. Hvis jeg anskaffer mig den næste model giver jeg min bror min 2000, han bruger stadig en 1000. Ved ikke hvad han vil den :)
decon
Niveau 0
 
Indlæg: 35



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster