Forum

Home?? Hvad?

Generelt snak om Playstation og services.

Home?? Hvad?

Indlægaf Morteno » søn 17 maj 2009 23:47

Hvis jeg sige HOME til ps3? Hvad tænker i så?
Tja for mig var det en stor/ventet dag da HOME beta udkom!
Men efter at være online derind i 20min og havde set alt og prøvet alt så følte jeg mig godt nok til grin!!
Nåmen, mit spørgsmål er om der er nogle der har hørt noget nyt om HOME eller om der enlig sker noget...?
Jeg syntes at der går ALT for langtid mellem opdateringer til HOMe og føler ikke det kommer videre og hvad de har lovet har vi aldrig set noget til...! Fek.s skulle de lave noget med vores PS3 trophy derinde!!!
Hvis man ser vores ps3 home så er det gratis (gog med mange reklamer)men sker ikke en skid!
Hvis man ser xbox live så koster et lidt men der sker meget derinde!
Som PS3 Fan syntes jeg det er en skam det ikke bliver til noget! Mange som mig havde forventet meget af det, og de var jo også så stolte over HOME dengang!
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer


Indlægaf Scoring » man 18 maj 2009 00:44

Home.. Hvad er det? :roll:

- Tror jeg prøvede det 5 minutter og så skulle jeg hurtig spille noget ordentlig før jeg ville få hjertestop.. Simpelthen så keeeeedeligt at det er sindsygt..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Tbigum » man 18 maj 2009 06:11

Hvad mener i med kedeligt?? der er da både bowling og pool man spille, og så er der sæbeboblemaskiner man kan flytte rundt på, man kan også danse til fed musik og flirte med piger, som garanteret er små teenager-drenge der sidder og fniser bag deres headset!!

Ja, Home var en kort fornøjelse for mig, hvis jeg ikke ved hvad jeg skal spille, så vil jeg hellere smide GTA4 i og køre noget dødskørsel, end at rende rundt i en virtual verden, hvor jeg ikke aner hvad jeg skal foretage mig.
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf Abildtrup » man 18 maj 2009 08:23

Jeg syntes faktisk der sker lidt.
Red Bull Air Race, EA Zone osv.

Det er på vej.
Men indrømmet - Tingene sker ikke så hurtigt som folk havde håbet på.

Jeg kigger forbi Home indimellem, for lige at vinde i en gang Bowling (High Velocity er dog klasser bedre), eller køre lidt race i EA zonen.

"Skattejagt" momentet har jeg også haft stor fornøjelse med.

Så det skal nok komme...
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf MJDigital » man 18 maj 2009 15:53

Stille start :) men syntes det er ved at tage fart..

EA Zone og den der XI thing der er i home har underholdt mig mens jeg venter på min pc compiler noget kode eller rendere noget 3D...

Håber bare det tager endnu mere fart ville jo være super..
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Rytteren » man 18 maj 2009 15:55

personligt hygger jeg mig meget med hele XI mysteriet. syntes det er vildt fedt men nogle små spil her og der, og en historie som jeg glæder mig til at få en slutning på.

syntes dog at de burde give brugerne nogle muligheder for selv at lave nogle af de tekst baserede rpgs der er i home. tænker på den i alpha zone 1.

home er for sony en guldgruppe. læste på n4g at de havde tjænt mere end hvad m$ havde tjænt på 360 i japan .. godt nok heller ikke så meget, men vildt at så mange mennesker køber virtuelt tøj og hatte...

de bør dog gøre noget ved det "kø" system der er. der er mit største kritikpunkt. vente for at prøve ting.. what the fuck?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » man 18 maj 2009 16:57

Home?? Er det ikke det der belastende ikon, man altid skal forbi for at komme i PSN storen?? Prøvede det lige 2 min. sagde mig ingen ting.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Abildtrup » man 18 maj 2009 16:59

2 minutter...
5 minutter...

Så har man ikke været inde og se sig godt omkring, med mindre det var første åbningsdag ?

Fair nok, hvis man ikke bryder sig om det.
Men jeg kunne for eksempel godt tænke mig at vide, hvad det er i ikke kan lide....
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf Allanb » man 18 maj 2009 18:56

For mit vedkomende, så siger det mig ikke så meget, at løbe rundt og spille spil og skrive små korte beskeder med andre bruger.

Så heller bruge tiden på et af de mange spil der laves til PS3. De er som regel også af en væsentlig bedre kvalitet end dem der findes i Home
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf fiigobaby » ons 17 jun 2009 18:40

jeg var nede og købe min ps3 idag (:
havde desværre ikke råd til nogle spil, men da jeg kom på nettet redede HOME min dag, syntes sku det er meget hyggeligt og fedt at se hvad ps3ern enlig kan :P
fiigobaby
 
Indlæg: 35


Indlægaf UnrealPirate » ons 17 jun 2009 20:34

fiigobaby skrev:jeg var nede og købe min ps3 idag (:
havde desværre ikke råd til nogle spil, men da jeg kom på nettet redede HOME min dag, syntes sku det er meget hyggeligt og fedt at se hvad ps3ern enlig kan :P


Jeg nyder også Home. Synes det er genialt til det det er designet til :-)

Hvis du vil, kan du jo add mig til din friendslist.

PSN: UnrealPirate
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf Brofelde » ons 17 jun 2009 20:39

UnrealPirate > Jeg adder dig nok også lige.. mangler danske venner på playstationen, og syntes også det er meget hyggeligt at stene på Home engang i mellem

*Edit*
fiigobaby > Du må selvfølgeligt også gerne tilføje mig.. :D
Mit PSN er Brofelde
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Rytteren » tors 18 jun 2009 12:09

når vi nu snakker om nyt til home:

http://www.joystiq.com/2009/06/17/namco ... e-in-july/

det syntes jeg sku enlig er lækkert:)

har også hørt "rygter" om at man vil lave en hub, hvor man kan spille gamle spil der kørte på scum.
Indiana jones, monkey island osv.

dog tvivler jeg på det bliver gratis.. det er jo lucas art
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 72 gæster