Forum

PS4 fra shopto. Noget problem?

Generelt snak om Playstation og services.

PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf Dummiz » lør 30 nov 2013 13:47

Er der noget jeg skal være opmærksom på hvis jeg bestiller en PS4 fra shopto? Er strømforsygningen anderledes eller andet?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf xireuz » lør 30 nov 2013 14:25

Nej du skal bare have fat i et strømkabel magen til PS3'ens. Selve i stikket i england passer ikke sammen vores dansk.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf Clozeit » søn 01 dec 2013 18:38

Kan det passe, at man ikke længere kan bestille via shopto.net når man sidder i DK? Har en kammerat som har gjort det (backorder), men jeg må ikke gennemføre.
Billede
Clozeit
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Ikast

Brugeravatar

Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf lionel » søn 01 dec 2013 23:49

Clozeit skrev:Kan det passe, at man ikke længere kan bestille via shopto.net når man sidder i DK? Har en kammerat som har gjort det (backorder), men jeg må ikke gennemføre.


Det samme sker her :-(
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf Rechain » man 02 dec 2013 02:52

lionel skrev:
Clozeit skrev:Kan det passe, at man ikke længere kan bestille via shopto.net når man sidder i DK? Har en kammerat som har gjort det (backorder), men jeg må ikke gennemføre.


Det samme sker her :-(

Måske har de oplevet mange fra udlandet og valgt at holde lidt tilbage med folk's bestillinger region mæssigt i en periode? Bare en idé, ellers lyder det da underligt.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf appah » tirs 03 dec 2013 21:37

Jeg bestilte min fra Shopto den 6. November, da stod der stadig "guaranteed for release" på deres hjemmesiden. Da jeg endnu ikke havde fået en ordrebekræftelse den 28. blev jeg bekymret og skrev til dem. Her idag, 5 dage efter, fik jeg et svar som lød:

Hi Jonas,

I have looked into this right away. On investigation your pre-order for this console has been cancelled. Unfortunately due to shipping restriction we have for this item now we are not shipping outside the UK. Any payment already made will be automatically refunded. Apologies for all inconvenience caused here.



Regards,

Andy

Undskyld mit sprog, men hvad fanden er det for en elendig måde at behandle sine kunder på? Det kan da ikke passe at jeg bliver lovet en playstation til release for så selv at skal opsøge dem for at finde ud af hvad der foregår..
Det er ihvertfald sidste gang jeg handler for den ellers så "pålidelige" Shopto.net :evil:
appah
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Skive


Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf appah » tirs 03 dec 2013 21:40

appah skrev:Jeg bestilte min fra Shopto den 6. November, da stod der stadig "guaranteed for release" på deres hjemmesiden. Da jeg endnu ikke havde fået en ordrebekræftelse den 28. blev jeg bekymret og skrev til dem. Her idag, 5 dage efter, fik jeg et svar som lød:

Hi Jonas,

I have looked into this right away. On investigation your pre-order for this console has been cancelled. Unfortunately due to shipping restriction we have for this item now we are not shipping outside the UK. Any payment already made will be automatically refunded. Apologies for all inconvenience caused here.



Regards,

Andy

Undskyld mit sprog, men hvad fanden er det for en elendig måde at behandle sine kunder på? Det kan da ikke passe at jeg bliver lovet en playstation til release for så selv at skal opsøge dem for at finde ud af hvad der foregår..
Det er ihvertfald sidste gang jeg handler for den ellers så "pålidelige" Shopto.net :evil:


Og som om det ikke var frækt nok, har jeg lige lagt mærke til at de har valgt at ignorere mit efterfølgende spørgsmål og bare markeret min ticket "closed"..
appah
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Skive


Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf Sethos » tirs 03 dec 2013 21:51

ShopTo er bare en skod biks af dimensioner. De havde for nyligt også en lille sag med en fyr hvor de slettede hans konto. Plus det var også pga. deres sikkerhedsbrøler jeg fik hævet en ordenlig røvfuld penge som blev brugt til flybilletter i Tjekkiet.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf Erroneus » tirs 03 dec 2013 21:57

Desværre virker det til at mange butikker har alt for travlt pt., og ikke kan behandle deres kunder ordenligt. Game.co.uk lavede præcis samme stunt med mig med AC4 Bucaneer edition og ja det er ikke lige så kritisk som en hel PS4, men jeg er stadigvæk sur over det, da jeg ikke kan få fat i den andre steder.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf bjarkekongstad » tirs 03 dec 2013 22:03

Jeg har også lige fået fjernet min order fra shopto.net. De kunne godt have sat den restriktion på noget før.
bjarkekongstad
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Frederiksberg


Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf appah » ons 04 dec 2013 08:34

Det er simpelthen til at blive tosset over..
Jeg stolede på at Shopto ville sende den til mig på releasen og har derfor ikke booket andre steder, nu må jeg vente til efter jul selvom jeg var ude i forholdsvis god tid..
appah
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Skive


Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf Super Mario » ons 04 dec 2013 11:29

Hep ...

Jeg tror ikke det er noget problem at bestille fra Shopto. Jeg modtog denne besked i går ang min pre-order på PS4+controller+Fifa 14.

"Thank you for your PlayStation 4 pre-order!

We are pleased to inform you that stock of this item will be arriving over the next couple of weeks, so as promised your console will be delivered in time for Christmas.

As stock will be arriving constantly and we want to turn this around immediately unfortunately our customer service team will not have the information to be able to advise exactly when your console will be dispatched to you. We will however be sure to get you your console between now and 18th December so please bear with us and try not to contact our customer service team unless your enquiry is urgent.

As soon as stock arrives we will process your pre-order, so if you have not pre-paid or taken our finance please check you have an up-to-date card on file and sufficient funds available to ensure your pre-order can be processed successfully. If you do not have funds available this could lead to your pre-order being delayed or ultimately cancelled if we are unable to take payment after three attempts.

Please also ensure you have the correct mobile phone number on file with us so that DPD can send you a text message with your tracking number and delivery information.

Kind Regards,

The ShopTo Team"
Super Mario
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Vejle


Re: PS4 fra shopto. Noget problem?

Indlægaf appah » ons 04 dec 2013 12:13

Super Mario skrev:Hep ...

Jeg tror ikke det er noget problem at bestille fra Shopto. Jeg modtog denne besked i går ang min pre-order på PS4+controller+Fifa 14.

"Thank you for your PlayStation 4 pre-order!

We are pleased to inform you that stock of this item will be arriving over the next couple of weeks, so as promised your console will be delivered in time for Christmas.

As stock will be arriving constantly and we want to turn this around immediately unfortunately our customer service team will not have the information to be able to advise exactly when your console will be dispatched to you. We will however be sure to get you your console between now and 18th December so please bear with us and try not to contact our customer service team unless your enquiry is urgent.

As soon as stock arrives we will process your pre-order, so if you have not pre-paid or taken our finance please check you have an up-to-date card on file and sufficient funds available to ensure your pre-order can be processed successfully. If you do not have funds available this could lead to your pre-order being delayed or ultimately cancelled if we are unable to take payment after three attempts.

Please also ensure you have the correct mobile phone number on file with us so that DPD can send you a text message with your tracking number and delivery information.

Kind Regards,

The ShopTo Team"

Jeg tror det bare er en standard besked der er blevet sendt rundt til alle som har den stående som pre-order på deres account. Jeg har også fået den, men det var en helt anden besked jeg fik da jeg snakkede med deres support.
appah
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Skive



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster