Forum

PS4 før jul, kig her

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Allanb » man 16 dec 2013 14:56

Ja de tjener penge her og nu, men tror ikke at, alle de kunder der bliver taget ved næsen kommer igen. Jeg handler bestemt ikke hos dem mere efter dette stunt. (Også selvom jeg ikke har købt en PS4 hos dem)
Den måde at drive forretning på, er bare ikke i orden. Så de 15000-20000 kr. Jeg bruger på elektronik om året, bliver lagt andre steder fremover...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf weissmuller » man 16 dec 2013 15:00

Gad vide om Sony er ligeglade med sådanne tiltag. Ps4 er jo ligepludseligt væsentlig dyrere end XboxOne, og prisen var jo et kæmpe selling point til E3 med en 100 dollar forskel. Har Sony noget at sige her?
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Allanb » man 16 dec 2013 15:07

Det eneste Sony kan gøre, er ikke at sælge til EG, men det ønsker de nok ikke.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Derp » man 16 dec 2013 15:25

Er det først til februar at der kommer flere PS4 til normal pris eller er der intet officielt endnu? Er det bare tilfældigt om butikkerne lige får en ny sending?
Derp
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf catterclaws » man 16 dec 2013 17:57

Så har amazon.co.uk nogen til salg igen.......
Billede
catterclaws
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Stenlille


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf catterclaws » man 16 dec 2013 18:14

og så er der udsolgt igen ......jeg fik fat i en Gamer Pack med levering på Onsdag
Billede
catterclaws
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Stenlille


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf BOOM » man 16 dec 2013 18:16

Nej hvor surt! Har en forudbestilling på den normale parke på amazon.co.uk og en gamerpack på amazon.de. Kunne godt have brugt en gamer Pack inden jul. Nu må jeg bare græde mig i søvn hver nat. Julen er ødelagt! Jeg kommer aldrig til at elske igen. Lad mig nu bare død i fred.
BOOM
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf catterclaws » man 16 dec 2013 18:26

Jeg havde også næsten givet op.....men det lykkes alligevel efter dagevis stirren på amazon.... :-)
Billede
catterclaws
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Stenlille


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf morfar » man 16 dec 2013 19:26

BOOM skrev:Nej hvor surt! Har en forudbestilling på den normale parke på amazon.co.uk og en gamerpack på amazon.de. Kunne godt have brugt en gamer Pack inden jul. Nu må jeg bare græde mig i søvn hver nat. Julen er ødelagt! Jeg kommer aldrig til at elske igen. Lad mig nu bare død i fred.


Jeg føler med dig. Jeg kan heller ikke se hvordan jeg skal komme igennem livet indtil midt januar hvor jeg modtager min. Jul med min datter og kone samt mine forældre og nytårsaften med 14 af mine venner er fuldstændigt ligegyldigt når jeg ikke har en PS4......
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf himmelfisk » man 16 dec 2013 19:53

atomalf skrev:http://www.game.co.uk/en/playstation-4-with-killzone-need-for-speed-knack-ps-plus-12-month-membership-despicable-me-2-and-man-of-steel-blu-rays-270591?categoryIdentifier=577124

Den kan fås der, syntes selv prisen er fair kontra danske forhandlere. Dog vil jeg ikke selv handle ved Game


We are unable to ship orders outside of the UK and Ireland over 1000g. This includes all hardware orders.

Derp skrev:Er det først til februar at der kommer flere PS4 til normal pris eller er der intet officielt endnu? Er det bare tilfældigt om butikkerne lige får en ny sending?


Komplett skriver at de får hjem midt Januar og start/midt Februar, den koster små 3800,- hos dem :)
Billede
himmelfisk
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: Hillerød


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf p1co9210 » man 16 dec 2013 20:01

Allanb skrev:Er godt klar over ingen er tvunget til at købe. Men i mine øjne fremstå elgiganten ikke særlig troværdige mere. At udnytte en mangel på maskiner, i sådan en grad er imo. Klamt og utroværdigt. Det bliver ikke bedre af de forsøger at sløre det, ved at lave pakke tilbud.

Du ser da heller ikke bil forhandler sætte prisen op, bare fordi der lige pluselig er leveringstid eller kvickly sætte prisen op på mælk, når der ikke er mere end en kasse tilbage i butikken...


Er helt enig med dig.

De har jo planlagt alt det her - så nu har de tjent kassen på det.
Først får de et parti på 1000 hjem, okay fair nok. Så går der 2 uger, så får de lige pludselig et til? Hmmm.. De har sguda haft dem allesammen hele tiden, så syntes satme det er groft, at de aldrig noglesinde har haft bundles på deres hjemmeside, før nu.
Får nogle måneder siden havde de jo konsollen 3499,-. Hvorfor kan man så ikke blot købe den nu?
Det stinker det hele .

handler ikke selv mere i el-mutanten.
p1co9210
Niveau 3
 
Indlæg: 293
By: Aalborg


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf morfar » man 16 dec 2013 20:08

p1co9210 skrev:
Allanb skrev:Er godt klar over ingen er tvunget til at købe. Men i mine øjne fremstå elgiganten ikke særlig troværdige mere. At udnytte en mangel på maskiner, i sådan en grad er imo. Klamt og utroværdigt. Det bliver ikke bedre af de forsøger at sløre det, ved at lave pakke tilbud.

Du ser da heller ikke bil forhandler sætte prisen op, bare fordi der lige pluselig er leveringstid eller kvickly sætte prisen op på mælk, når der ikke er mere end en kasse tilbage i butikken...


Er helt enig med dig.

De har jo planlagt alt det her - så nu har de tjent kassen på det.
Først får de et parti på 1000 hjem, okay fair nok. Så går der 2 uger, så får de lige pludselig et til? Hmmm.. De har sguda haft dem allesammen hele tiden, så syntes satme det er groft, at de aldrig noglesinde har haft bundles på deres hjemmeside, før nu.
Får nogle måneder siden havde de jo konsollen 3499,-. Hvorfor kan man så ikke blot købe den nu?
Det stinker det hele .

handler ikke selv mere i el-mutanten.


Skal vi vædde på du handler der igen næste gang de har black friday og sælger en PS4 controller til 99 kr? :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


PS4 før jul, kig her

Indlægaf Deezoned » man 16 dec 2013 20:21

Er problemet reelt ikke at der fra den danske distributørs (NFI/Egmont) side mangler en vejledende udsalgspris ganske som man har det i $ og € landene?
Hvis der var en vejledende udsalgspris, så er forhandlerne ikke tilladt at sælge dyrere, men må sælge billigere hvis de ønsker det.
Lige nu handler forhandlerne jo sådan set i overensstemmelse med reglerne, men må naturligvis acceptere noget badwill når man tilsyneladende udnytter situationen. Det er vel præcist et samme som private der sætter til salg på DBA mv. til overpris?
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf morfar » man 16 dec 2013 20:25

Deezoned skrev:Er problemet reelt ikke at der fra den danske distributørs (NFI/Egmont) side mangler en vejledende udsalgspris ganske som man har det i $ og € landene?
Hvis der var en vejledende udsalgspris, så er forhandlerne ikke tilladt at sælge dyrere, men må sælge billigere hvis de ønsker det.
Lige nu handler forhandlerne jo sådan set i overensstemmelse med reglerne, men må naturligvis acceptere noget badwill når man tilsyneladende udnytter situationen. Det er vel præcist et samme som private der sætter til salg på DBA mv. til overpris?


Jeg vil også mene det er det samme som du nævner. Fatter ikke folk kan hidse sig op over at Elgiganten vil tjene penge. Der er jo ingen der er tvunget til at købe til de opskruede priser hos dem.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 før jul, kig her

Indlægaf Slimjay DK » man 16 dec 2013 21:11

Så er det nu :

http://www.bilka.dk/elektronik/computer ... 56798_2229

Playstation 4 + dualshock controller + Battlefield 4 spil
Stærkt begrænset antal

4995 ,- go go go

Har lige modtaget tilbudet på mail .....
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster