Forum

Forventer vi os for meget?

Generelt snak om Playstation og services.

Forventer vi os for meget?

Indlægaf Dummiz » fre 22 maj 2009 15:00

Hej alle gamer geekz :)

Jeg havde en Veninde på besøg forleden dag. hun ville så gerne prøve PS3én det fik hun jo så lav til :) da hun skulle finde et spil fandt hun Rayman til PS1 og begyndte at spille det på fuld skrue :P jeg ved ikke hvordan snakken kom ind på det men hun spurgte om jeg havde prøvet det og det havde jeg ikke, hun spørger så hvorfor jeg ikke har prøvet det hvortil jeg svare at grafikken er for dårlig og gameplayet ikke er noget at råbe hurra for. det kunne hun slet ikke forstå jeg havde det på den måde når hun jo godt kunne lide spillet.....nu er mig spørgsmål så. Os Casual/Hardcore gamere forventer vi os for meget af de nye spil til de nye konsoller? altså vil vi have i både pose og sæk på en gang. Jeg ved da jeg selv søger det "Perfekte" spil med den perfekte grafik,historie,co up,multiplayer del osv. jeg kan huske dengang jeg sad og spillede på min gamle atari maskine og der var alt jo fryd og gammen men den dag iad gider jeg ikke røre sågamle spil med en ildtang...forventer vi os altid det bedste? :)
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Rechain » fre 22 maj 2009 15:04

Mange gør sikkert...det gør jeg dog ik...for mig handler det om HELHEDEN i et spil...fungerer det hele sammen og har godt indhold, så er det klart et køb værd, hvis det siger mig noget...men der er jo en grund til at folk forventer for meget...High Definition, store fladskærme...bedre konsoller...udover at være samler, så gamer jeg også de ældre spil jeg har engang imellem...hvis spillet er godt og helheden i et spil er i top, så gamer jeg det...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf decon » fre 22 maj 2009 17:06

Ville ikke have noget i mod at poppe Rayman i min maskine! Det mine venner og jeg tilbringer mest tid på at spille når vi hygger er Micro Machines v3 til PS1 og v4 til PS2. Hvorfor? Fordi der er ikke er bedre offline multiplayer spil. Grafikken ligner snot men gameplayet er i top. Tror mere det er dig som går for meget op i grafik, og for lidt i underholdning. Gik du glip af God of War til PS2? Hvis ja så køb køb køb.
decon
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Dummiz » fre 22 maj 2009 17:15

Jeg gider ikke spille spil til PS2 når PS3én er udkommet. ja det kan godt være det er en dårlig undskyldning men sådan har jeg det :)
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Det forkarere jo alt

Indlægaf ShadowFlameDK » fre 22 maj 2009 18:29

Hej Dummiz,

dit svar forklare jo alt - GOD of War var den bedste serie på PS2 og klart værd at spille. SÅ JA - du går for meget op i grafik... gameplay er det vigtigste.

Men skal dog indrømme at nu man er gået HD - så skal der stadig meget til at jeg vil acceptere at noget ligner lort. Der er så meget andet når man både har en PS3 og xbox 360.
ShadowFlameDK
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Det forkarere jo alt

Indlægaf Rytteren » fre 22 maj 2009 18:47

ShadowFlameDK skrev:Hej Dummiz,

dit svar forklare jo alt - GOD of War var den bedste serie på PS2 og klart værd at spille. SÅ JA - du går for meget op i grafik... gameplay er det vigtigste.

Men skal dog indrømme at nu man er gået HD - så skal der stadig meget til at jeg vil acceptere at noget ligner lort. Der er så meget andet når man både har en PS3 og xbox 360.


hvis du har en 360'er så du jo vant til at ting ligner lort :D

men må dog sige alfa og omega i min verden er gamplay og story.
derfor jeg måske syntes at den bedste serie til ps2 (og 1) er suikoden. glæder mig sku til de for lavet et spil til ps3'en
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Det forkarere jo alt

Indlægaf richardx » lør 23 maj 2009 00:06

Rytteren skrev:
ShadowFlameDK skrev:Hej Dummiz,

dit svar forklare jo alt - GOD of War var den bedste serie på PS2 og klart værd at spille. SÅ JA - du går for meget op i grafik... gameplay er det vigtigste.

Men skal dog indrømme at nu man er gået HD - så skal der stadig meget til at jeg vil acceptere at noget ligner lort. Der er så meget andet når man både har en PS3 og xbox 360.


hvis du har en 360'er så du jo vant til at ting ligner lort :D

kun mig der ikke forstod den?
richardx
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf Scoring » lør 23 maj 2009 00:08

Det var sgu nok en joke ;)

Ligesom at sige at hvis man holder med Brøndby så er man jo vant til og se lortefodbold ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf richardx » lør 23 maj 2009 00:14

Scoring skrev:Det var sgu nok en joke ;)

Ligesom at sige at hvis man holder med Brøndby så er man jo vant til og se lortefodbold ;)

nåår så han er en fanboy
richardx
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf Scoring » lør 23 maj 2009 00:38

Behøver man jo ikk være fordi man laver sjov?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf andeo1707 » lør 23 maj 2009 15:35

Tjaaa... Jeg synes grafikken er en dejlig ting at få med, men helt klart ikke en nødvendighed...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 99 gæster