Forum

PS3 LAN-Party?

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Scoring » søn 24 maj 2009 22:57

Chimaira skrev:
Morten Skou skrev:Man kan jo afveksle det rimelig meget - programmet for X1 (Xboxlife's event) bliver annonceret i morgen, så kan du prøve at kigge hvor meget forskelligt der alligevel er planlagt.


Will do, Bassemand. :D


WTF? :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Chimaira » man 25 maj 2009 15:41

Scoring skrev:
Chimaira skrev:
Morten Skou skrev:Man kan jo afveksle det rimelig meget - programmet for X1 (Xboxlife's event) bliver annonceret i morgen, så kan du prøve at kigge hvor meget forskelligt der alligevel er planlagt.


Will do, Bassemand. :D


WTF? :lol:


Hva' er der nu galt med lidt pudesnak?!!!! :lol:
Billede
Chimaira
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Morten Skou » ons 17 jun 2009 21:34

Nu er X1 som bekendt overstået - og der er vidst rimelig enighed om at det var en stor success.

Derfor er vi nu igang med det indledende arbejde til at lave et lignende Playstation 3 event.

Lokationen bliver igen i København, prisen bliver igen 250 kroner. Datoen følger asap. :D

Vi havde en super sjov weekend, bl.a. med Cocio Crash, Assassins Creed 2, Splinter Cell: Conviction, nogle fede turneringer osv.

Se videoer fra Cocio Crash her:
http://www.xboxlife.dk/x1/cociocrash
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf jimmidlx » tirs 25 aug 2009 15:28

Jeg er max klar, residere desværre i midtjylland. Men så starter jeg sgu bare kawaen op og luller over broen;0)
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Chimaira » tirs 25 aug 2009 16:19

Hva' fa'en?!! I har holdt jeres Xbox arrangement nede ved mit arbejde (Finsensvej 80 B). Internet cafeen, går jeg udfra.
Hvis det er der et evt. PS3 arrangement bliver holdt, så er jeg muligvis ikke så frisk på at dukke op alligevel (har haft et lille sammenstød med ejeren af cafeen i forbindelse med mit arbejde, som heldigvis ikke udviklede sig til et håndgemæng..... hold kæft han er en latterlig narrøv!). :lol:
Billede
Chimaira
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Generin » tirs 01 sep 2009 17:34

Flyt det til jylland så skal der nok blive fuldhus :D
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Morten Skou » tirs 01 sep 2009 18:07

Chimaira skrev:Hva' fa'en?!! I har holdt jeres Xbox arrangement nede ved mit arbejde (Finsensvej 80 B). Internet cafeen, går jeg udfra.
Hvis det er der et evt. PS3 arrangement bliver holdt, så er jeg muligvis ikke så frisk på at dukke op alligevel (har haft et lille sammenstød med ejeren af cafeen i forbindelse med mit arbejde, som heldigvis ikke udviklede sig til et håndgemæng..... hold kæft han er en latterlig narrøv!). :lol:


He he, der er flere ejere af den + en daglig leder.

Sidste gang var vores crew rimelig meget alene dernede (+ deres cafe-crew selvfølgelig).

Vi har desværre måtte udsætte det lidt, da vi holder stort gaming event her i uge 42.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf Adellovich » tirs 01 sep 2009 18:15

hvad det fornet event ? :)
Adellovich
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Indlægaf Morten Skou » tirs 01 sep 2009 18:22

Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf jimmidlx » tirs 01 sep 2009 20:07

Ingen dato på os3 lan endnu??
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster