Forum

Så gik PSN ned igen.

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Sv: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Xainz » man 28 sep 2015 17:27

Jeg får koden NW-31194-8 har forsøgt alt diverse guides på nettet foreslår, lige lidt hjælper det...
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Allanb » man 28 sep 2015 17:30

Må antage Sony endnu engang har klokket i det:-(
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Erroneus » man 28 sep 2015 18:07

Det var nede ca. fra 17:15 til 17.35
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Maethiel » man 28 sep 2015 19:49

Erroneus skrev:Det var nede ca. fra 17:15 til 17.35


Vi må håbe det danske folk i denne dybe krise, trods alt formår at holde sammen, og ikke lade sig knække af de onde kræfter der har taget 20min af deres onlineliv :mrgreen:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Erroneus » man 28 sep 2015 20:07

Jeg var sur! Jeg gik direkte på twitter, men inden jeg nåede at skrive noget surt, så var det oppe igen :( :D

Mere seriøst dog, så er nedetid aldrig godt og PSN har en ret plettet historie, dog har det været ganske fint over de sidste måneder, så forhåbentligt var dagens nedbrud ikke noget seriøst og. Vi nærmer os jo en meget travl tid for gaming og en julen, hvor sidste år var både PSN og XBL hårdt ramt af børn der syntes det var fedt at DDOS netværkene, det vil vi gerne undgå i år :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Maethiel » man 28 sep 2015 20:24

Erroneus skrev:Jeg var sur! Jeg gik direkte på twitter, men inden jeg nåede at skrive noget surt, så var det oppe igen :( :D

Mere seriøst dog, så er nedetid aldrig godt og PSN har en ret plettet historie, dog har det været ganske fint over de sidste måneder, så forhåbentligt var dagens nedbrud ikke noget seriøst og. Vi nærmer os jo en meget travl tid for gaming og en julen, hvor sidste år var både PSN og XBL hårdt ramt af børn der syntes det var fedt at DDOS netværkene, det vil vi gerne undgå i år :)


Haha, var også bare gas. Selvfølgelig er det mega træls når det er nede, men folk er altså også emsige :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Allanb » man 28 sep 2015 21:36

Maethiel skrev:
Erroneus skrev:Jeg var sur! Jeg gik direkte på twitter, men inden jeg nåede at skrive noget surt, så var det oppe igen :( :D

Mere seriøst dog, så er nedetid aldrig godt og PSN har en ret plettet historie, dog har det været ganske fint over de sidste måneder, så forhåbentligt var dagens nedbrud ikke noget seriøst og. Vi nærmer os jo en meget travl tid for gaming og en julen, hvor sidste år var både PSN og XBL hårdt ramt af børn der syntes det var fedt at DDOS netværkene, det vil vi gerne undgå i år :)


Haha, var også bare gas. Selvfølgelig er det mega træls når det er nede, men folk er altså også emsige :)


Jeg ville sgu ikke være emsig hvis det var første eller anden gang, men Sony's mangle på seriøsitet vedr. dette er skræmmende.
Og det pisser mig gevaldigt af, når jeg lige havde tid til at spille, så kan man ikke :x Og jeg har vel kun 1-2 timer om ugen til at spille i. Og så bliver det ikke bedre man skal høre på "tosser" der ikke kan se problemet, fordi de har 5-6 timer om dagen til at spille i. Sony's online del har suttet så meget røv, siden PS4 release og jeg forstår ikke, at de ikke kan løse problemerne uden at skulle tage tjenesten ned for alm. vedligeholdelse mm.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Maethiel » man 28 sep 2015 21:39

Hvad får dig til at tro jeg har oceaner af tid hver uge, til at spille i? :)

Jeg kan bare ikke forstå folks trang til at skambrokke sig, over en nedetid på 20min. For fanden da, mit internet bryder ned minimum 2 gange om ugen, i flere timer. First freaking world problems.

Der sidder en afrikaner et sted som slet ikke har nogen ps4 at gå på nettet og spille på! :D og han har ellers oceaner af tid der skal fordrives mens han sulter, så om nogen må han da være den der bliver røvrendt her, og ikke os :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Allanb » tirs 29 sep 2015 05:19

OMG! Du har da totalt tabt sutten. Vi lukker da bare her, så har du også tid til at samle ind, inden du skal til Afrika og hjælpe..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Maethiel » tirs 29 sep 2015 07:01

Allanb skrev:OMG! Du har da totalt tabt sutten. Vi lukker da bare her, så har du også tid til at samle ind, inden du skal til Afrika og hjælpe..


Hvis jeg har tabt sutten, har du vist totalt tabt din humor ;)

Prøv da lige og se på dig selv. Du skaber dig over 20min hvor du ikke kan spille på din playstation på nettet. Mage til forkælet first world bitch skal man da lede længe efter #-o =D> Oven i du flæber som et barn, vælger du at blive pigesur over en joke, i stedet for at have lidt selvironi. Er du 11 år gammel? ;)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Occisor » tirs 29 sep 2015 07:53

'I wish my Gf went down as much as PSN does' - hørt på reddit :-p
Occisor
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Esbjerg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster