Forum

inFamous & shopto....

Generelt snak om Playstation og services.

inFamous & shopto....

Indlægaf WorkAddict » tors 28 maj 2009 20:53

Nogen der har modtaget inFamous fra shopto.net endnu??


Mit tracking nr er ikke engang i post danmarks system endnu og det er blevet shippet ifolge shop.to den 26...
WorkAddict
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf xireuz » tors 28 maj 2009 22:01

Det er præcis samme situation ved mig. Det er meget forskelligt hvornår de egentlig får sendt spillet til Danmark. Royalmail modtager det med det samme, men så går der nogen gange nogle dage før Post Danmark får det i hånden. Men giv tid. Spillet udkommer jo først i morgen i England, så de kunne have ventet til i dag med at afsende. Ud af de 7 bestillinger jeg har haft på shopto har leveringstiden ligget mellem 2 og 6 hver dage.
Vi skal nok få det :)
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Diz- » fre 29 maj 2009 07:03

gælder deres 3 punds garanti så ikke? i får da vel lidt for vente tide så...
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf xireuz » fre 29 maj 2009 09:05

Diz- skrev:gælder deres 3 punds garanti så ikke? i får da vel lidt for vente tide så...

Nej den der 3 punds ting gælder kun i England. Synes heller ikke man kan stille Shopto til ansvar for hvor lang tid en international forsendelse tager.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf WorkAddict » fre 29 maj 2009 09:58

Jeg troede at naar de skriver at man vil modtage det paa udgivelsesdatoen at de så sendte spillet med posten fx en uge før og så give fragt firmaet instruktioner om at de må udbringe det til kunden før udgivelsesdatoen.
WorkAddict
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf xireuz » fre 29 maj 2009 10:18

WorkAddict skrev:Jeg troede at naar de skriver at man vil modtage det paa udgivelsesdatoen at de så sendte spillet med posten fx en uge før og så give fragt firmaet instruktioner om at de må udbringe det til kunden før udgivelsesdatoen.


Det gør de ikke (og har heller ikke hørt om at nogen gør det). Spillene bliver sendt som et helt normalt rekommanderet brev og pre-orders sendes normalt dagen før udgivelsen. Spillet kommer så frem når der gør, afhængigt af hvor godt postsystemet lige hænger sammen i den periode.

Men sådan er det jo når det er i udlandet. Levering kan tage ekstra tid, men vi sparer penge. Alternativet er jo at give 50% ekstra og købe ved fx CoolShop. Så kan jeg godt vente lidt endnu :)
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf kazzi » fre 29 maj 2009 16:36

Kan se mit der blev sendt i går er ankommet i danmark i dag, ved i om der er en mulighed for det kan komme i morgen eller er rekomenderet ikke ude om lørdagen? ringede nemlig til postdk hun snakkede om måske 14dage lyder underligt når næsten alle siger 2-3dage.
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf xireuz » fre 29 maj 2009 17:44

kazzi skrev:Kan se mit der blev sendt i går er ankommet i danmark i dag, ved i om der er en mulighed for det kan komme i morgen eller er rekomenderet ikke ude om lørdagen? ringede nemlig til postdk hun snakkede om måske 14dage lyder underligt når næsten alle siger 2-3dage.


Jeg mener ikke rekommanderede breve kommer ud om lørdagen. Hvad er status pt. på track and trace hos Post Danmark? Hvis det er ankommet til Taulov, kommer det næsten sikkrt på mandag.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf kazzi » fre 29 maj 2009 17:51

Står stadig bare ankommet til danmark intet mere, men er helligdag på mandag så lidt skod hvis det først kommer tirsdag men håber da.
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf Allanb » lør 30 maj 2009 08:37

Kan også sagtens blive leveret idag, da Shopto sender som brev. Har tit fået leveret om lørdagen med Post Danmark..

So keep your hopes up :-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf koopi » lør 30 maj 2009 11:32

Mit spil blev sendt i tirsdags, men er først ankommet til Danmark i dag ... så jeg får det nok først på tirsdag efter pinsen.
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Lynggaard CR » lør 30 maj 2009 11:51

Bestilte mit forrige weekend, og fik det i torsdags - dvs, det blev sendt som rekomanderet brev og da jeg ikke var hjemme, da posten kom i torsdags, kunne jeg hente det igår på posthuset.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf WorkAddict » lør 30 maj 2009 14:51

ok, jeg bestilte RE5 3 dage efter. det er lige ankommet idag!
WorkAddict
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf kazzi » søn 31 maj 2009 16:23

WorkAddict skrev:ok, jeg bestilte RE5 3 dage efter. det er lige ankommet idag!


Bare det var mine de har ligget på kbh post central siden fredag > lørdag nat :(
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf Mendori » søn 31 maj 2009 16:36

Hvorfor ikek bare købe det her i DK? Så er man fri for alt muligt hehe :wink:
Mendori
 


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: kent j og 82 gæster