Forum

PS4 joypad

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 joypad

Indlægaf Nixse » lør 22 feb 2014 19:53

Håber du har ret, for det irriterer mig, at jeg skal rende og bytte.
Nixse
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: PS4 joypad

Indlægaf Erroneus » lør 22 feb 2014 21:55

Sony vinder ikke noget på at have DS4'er med de her problemer, så de er helt sikkert i gang, hvis de ikke allerede har løst produktions problemet. Fordi det rammer tydeligvis ikke alle, så det er sandsynligvis en serie af dem, som er blevet lavet med "dårlig" gummi, der smuldrer for let.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS4 joypad

Indlægaf Sethzon » lør 22 feb 2014 22:02

Jeg har præcis samme problem. Jeg har dog anskaffet mig de her:
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listin ... dition=new
Så bliver gummiet i hvertfald ikke ødelagt, og da jeg er tidligere xbox mand, så passer de her meget bedre til mig. :)
Sethzon
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: PS4 joypad

Indlægaf Nixse » lør 22 feb 2014 22:52

Jer med problemer, er det også fra en sending omkring releasen? Mine er, så måske er det allerede fixet, som du siger Erroneus.

Sethzon@ putter du dem bare udover, altså uden lim eller?
Senest rettet af Nixse lør 22 feb 2014 22:58, rettet i alt 1 gang.
Nixse
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: PS4 joypad

Indlægaf Erroneus » lør 22 feb 2014 22:56

Yeah de thumb grips går bare uden over.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS4 joypad

Indlægaf Nixse » lør 22 feb 2014 22:59

Erroneus skrev:Yeah de thumb grips går bare uden over.


De skal næsten afprøves så :)
Nixse
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: PS4 joypad

Indlægaf st.rams » man 10 mar 2014 20:38

Har en ven der har oplevet problemer tilsvarende med sit joystick. Jeg har lige købt PS4 i sidste uge, så jeg tror da jeg skal ud og have fat i de gummidutter man kan sætte på. Han har nemlig også ventet et par uger nu, på at få skidtet retur eller byttet til nyt, eller hvad de nu gør i den situation.
st.rams
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: PS4 joypad

Indlægaf Nixse » tirs 11 mar 2014 21:55

st.rams skrev:Har en ven der har oplevet problemer tilsvarende med sit joystick. Jeg har lige købt PS4 i sidste uge, så jeg tror da jeg skal ud og have fat i de gummidutter man kan sætte på. Han har nemlig også ventet et par uger nu, på at få skidtet retur eller byttet til nyt, eller hvad de nu gør i den situation.


1 1/2 uge and still waiting :(
Men skal nok lige melde tilbage, om de bytter eller det bare blev repareret.
Nixse
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: PS4 joypad

Indlægaf st.rams » ons 12 mar 2014 18:09

Nixse skrev:
st.rams skrev:Har en ven der har oplevet problemer tilsvarende med sit joystick. Jeg har lige købt PS4 i sidste uge, så jeg tror da jeg skal ud og have fat i de gummidutter man kan sætte på. Han har nemlig også ventet et par uger nu, på at få skidtet retur eller byttet til nyt, eller hvad de nu gør i den situation.


1 1/2 uge and still waiting :(
Men skal nok lige melde tilbage, om de bytter eller det bare blev repareret.


Jeg fandt ud af at min ven har ventet i 5 uger, og ikke blot et par uger. Det er hos Bilka i Tilst han har sine til rep.
st.rams
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: PS4 joypad

Indlægaf himmelfisk » ons 12 mar 2014 20:09

Min er købt midt december og har ingen problemer, så tror det kommer an på hvor den er produceret.

Hvis jeg sammenligninger med min XO controller føles den meget mere robust og velbygget, uden knirken og løs plastik som på min XBone controller, så i må have været uheldige. Synes det er for dårligt hvis de ikke bare bytter fremfor at sende til rep. :?
Billede
himmelfisk
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: Hillerød


Re: PS4 joypad

Indlægaf st.rams » ons 12 mar 2014 21:58

himmelfisk skrev:Min er købt midt december og har ingen problemer, så tror det kommer an på hvor den er produceret.

Hvis jeg sammenligninger med min XO controller føles den meget mere robust og velbygget, uden knirken og løs plastik som på min XBone controller, så i må have været uheldige. Synes det er for dårligt hvis de ikke bare bytter fremfor at sende til rep. :?


Jeg tør ikke risikere noget, og har nu fået de gummi dutter til at sætte på, og jeg synes følelsen med joypad er meget lækrere nu. Din tommeltot ligger bedre, og glider ikke ligeså nemt af, da de også er lidt bredere. Bestemt pengene værd, kostede mig 50 kr. på bilka.dk
st.rams
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: PS4 joypad

Indlægaf Nixse » fre 14 mar 2014 23:25

Min pakke er fra Japan ;)

Har lige fået mit joypad tilbage - Nyt.
Nixse
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: PS4 joypad

Indlægaf Nixse » fre 16 maj 2014 17:40

2 måneder præcist, så er det tid til at bytte igen.
Nixse
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: PS4 joypad

Indlægaf Vreki » fre 16 maj 2014 20:43

Nixse skrev:2 måneder præcist, så er det tid til at bytte igen.


Er det gummiet der er smuldret igen? Jeg må indrømme at jeg har givet op og købt nogle af de førnævnte gummidutter.
Ud over bøvlet ved at bytte / returnere så tror jeg at der er nul chance for at jeg får et Wave blue tilbage igen da de er udsolgt langt de fleste steder.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 joypad

Indlægaf Nixse » søn 18 maj 2014 21:08

Ja og flækket indtil plastikket.

Jeg overvejer det seriøst også nu, for magter faktisk ikke den ventetid. Kan du evt poste et billede af, hvordan den ser ud med de dutter på?
Nixse
Niveau 4
 
Indlæg: 308


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 96 gæster