Forum

shopto.net recommend a friend????

Generelt snak om Playstation og services.

shopto.net recommend a friend????

Indlægaf andeo1707 » søn 31 maj 2009 19:29

Hvordan virker dette?

En af mine venner sendte mig en recommend og jeg gik gennem mailen og ville bestille men han fik ikke noget ud af det

Først prøvede jeg at trykke på det der link "ADD" under fanen "My pocket money" men det sender mig direkte til forsiden og så efter mange forsøg valgte jeg at bestille for at se om det virkede men det gjorde det ikke...

Hvad gør vi forkert?
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf NintendoB » søn 31 maj 2009 21:55

Hvad er det du vil add ?

Jeg kender godt til shopto men alt det andet du snakker om der er jeg ikke helt med på vis du vil købe noget hos dem så lave da en konto hos dem det kan da ikke vær nemmer eller er der noget jeg har misforstået ?
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Allanb » søn 31 maj 2009 21:58

Han modtager ikke penge før dit køb er godkendt/afsendt. Men ja du skal igennem den mail du modtager fra din ven.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf andeo1707 » søn 31 maj 2009 22:53

Allanb

ja, men når jeg trykker på det link i hans mail så kommer jeg ind på forsiden af min account, jeg trykker hen til det han recommender og der sker intet, men derimod bliver jeg sendt til forsiden...


NintendoB

Ja, der er noget du har misforstået :P men det ok... Jeg har skam handlet med shopto.net før
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf xireuz » man 01 jun 2009 00:27

andeo1707 skrev:Allanb

ja, men når jeg trykker på det link i hans mail så kommer jeg ind på forsiden af min account, jeg trykker hen til det han recommender og der sker intet, men derimod bliver jeg sendt til forsiden...


NintendoB

Ja, der er noget du har misforstået :P men det ok... Jeg har skam handlet med shopto.net før


Når du kommer ind på forsiden mener jeg du kan vælge "recommendations" helt oppe i toppen af skærmen til højre. Jeg havde nemlig samme problem i starten.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf xireuz » man 01 jun 2009 21:07

Kan se det er blevet lavet lidt om. Du skal trykke på my account og så ind på fanebladet pocket money. Der ligger de spil der er blevet anbefalet.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf andeo1707 » tirs 02 jun 2009 11:43

xireuz skrev:Kan se det er blevet lavet lidt om. Du skal trykke på my account og så ind på fanebladet pocket money. Der ligger de spil der er blevet anbefalet.


det har jeg set, men det dur ikke når jeg trykker på dem,, så bliver jeg nemlig sendt til forsiden :( totalt nederen
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster