Forum

Official E3 2009 tråd

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Abcent » ons 03 jun 2009 14:10

Mothy skrev:Sony vil annoncere stor titel i dag :O. ifølge flere af de store spil sites http://www.n4g.com/events_e32009/News-339018.aspx


Eftersom Konami holder deres pressemøde i dag, så kunne det måske tænkes at være et nyt Metal Gear Solid-spil?
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Chaui » ons 03 jun 2009 15:19

UnrealPirate skrev:ØV. Så var det desværre kun amerikanerne der fik Final Fantasy 7... Hmm... Tror jeg skal på ebay og se hvad et playstation network card det koster... :-)


Har du ikke oprettet en amerikansk bruger, så er det ingen problem at hente derfra.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf j.rath » ons 03 jun 2009 15:31

Jeg har sat FF:VII til at hente nu! Øj det var good times.
nogen der ved om der er trophyes med?
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf UnrealPirate » ons 03 jun 2009 15:32

Chaui skrev:
UnrealPirate skrev:ØV. Så var det desværre kun amerikanerne der fik Final Fantasy 7... Hmm... Tror jeg skal på ebay og se hvad et playstation network card det koster... :-)


Har du ikke oprettet en amerikansk bruger, så er det ingen problem at hente derfra.


Jo, jeg har en amerikansk bruger. Problemet er bare at hvis jeg vil spille det på min PSP skal jeg til og oprette en ny profil. Og så mener jeg ikke at jeg kan bruge min save data fra mine nuværende spil, men er dog ikke sikker. Er der en af jer der ved det?

Kan man egentlig bruge sit Master Card/Visa på den amerikanske/japanske store uden at komme i problemer med Sony eller skal man købe et playstation card fra den pågældende region?
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf UnrealPirate » ons 03 jun 2009 15:33

j.rath skrev:Jeg har sat FF:VII til at hente nu! Øj det var good times.
nogen der ved om der er trophyes med?


Det er der ikke fordi det jo er et PS1 spil... :wink:
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf j.rath » ons 03 jun 2009 16:29

UnrealPirate skrev:
j.rath skrev:Jeg har sat FF:VII til at hente nu! Øj det var good times.
nogen der ved om der er trophyes med?


Det er der ikke fordi det jo er et PS1 spil... :wink:


Det er da ikke nogen selvfølge, jeg har ikke prøvet at hente psx spil fra PS-store. men tak for svaret, det er super ærgeligt, det ville have givet et ekstra kick for at spille spillet. :/
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Diz- » ons 03 jun 2009 16:58

UnrealPirate skrev:
Chaui skrev:
UnrealPirate skrev:ØV. Så var det desværre kun amerikanerne der fik Final Fantasy 7... Hmm... Tror jeg skal på ebay og se hvad et playstation network card det koster... :-)


Har du ikke oprettet en amerikansk bruger, så er det ingen problem at hente derfra.


Jo, jeg har en amerikansk bruger. Problemet er bare at hvis jeg vil spille det på min PSP skal jeg til og oprette en ny profil. Og så mener jeg ikke at jeg kan bruge min save data fra mine nuværende spil, men er dog ikke sikker. Er der en af jer der ved det?

Kan man egentlig bruge sit Master Card/Visa på den amerikanske/japanske store uden at komme i problemer med Sony eller skal man købe et playstation card fra den pågældende region?


så vidt jeg ved skulle der ikke være noget problem i at bruge dit alm kort what so ever.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf UnrealPirate » ons 03 jun 2009 19:16

j.rath skrev:
UnrealPirate skrev:
j.rath skrev:Jeg har sat FF:VII til at hente nu! Øj det var good times.
nogen der ved om der er trophyes med?


Det er der ikke fordi det jo er et PS1 spil... :wink:


Det er da ikke nogen selvfølge, jeg har ikke prøvet at hente psx spil fra PS-store. men tak for svaret, det er super ærgeligt, det ville have givet et ekstra kick for at spille spillet. :/


Øh jo... der har ikke været nogen spil endnu der har det og har aldrig hørt om nogen sige der gør. Er ret sikker på der heller ikke gør da' jeg ikke kunne se hvorfor der skulle komme trophies til et gammel ps1 spil. Jeg vil jo heller ikke kunne få trophies til God of War 2... :lol:
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf Scoring » ons 03 jun 2009 20:21

Er det ikk muligt og se Sony's konferrence igen?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Excellon » ons 03 jun 2009 20:46

jo du kan se den på IGN
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf aaliyahchili » ons 03 jun 2009 21:01

Bare brug løs af visa/mastercard.... har lige hentet resident evil......MUMS...de gamle dage er tilbage.
Jeg har ff7 på disc,men det hakker lidt i nogle af kampene,så jeg må hellere hente ff7 på us store... yes sir.... :D
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Diz- » tors 04 jun 2009 07:29

MGS:R er blevet annonceret til ps3 af Kojima på deres konference.

Desuden blev castlevania annonceret
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Erroneus » tors 04 jun 2009 08:22

Scoring skrev:Er det ikk muligt og se Sony's konferrence igen?


Den kan også hentes via US PSN store nu, den fylder dog en pæn sjat :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Muqqe » tors 04 jun 2009 10:29

Mon der er nogle chancer for, at vi ser endnu en opdatering af PSN Store i denne uge? Jeg kunne godt tænke mig at hente Wolfenstein 3D senere i dag..
Billede
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Indlægaf Paddy-NX » tors 04 jun 2009 16:45

Muqqe skrev:Mon der er nogle chancer for, at vi ser endnu en opdatering af PSN Store i denne uge? Jeg kunne godt tænke mig at hente Wolfenstein 3D senere i dag..
Jeg læste et andet sted at den ville blive opdateret både onsdag og fredag, ved dog ikke om det kun glæder US Store!
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 101 gæster