Forum

Official E3 2009 tråd

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Diz- » tirs 02 jun 2009 22:49

btw. så er psn store blevet lavet om/faceliftet
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf UnrealPirate » tirs 02 jun 2009 22:52

Diz- skrev:btw. så er psn store blevet lavet om/faceliftet


Har også lige set det. Ser ret nice ud :-)
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf Abcent » tirs 02 jun 2009 22:54

Abcent skrev:Det bliver spændende, at se om Sony afslører noget om den PS3-eksklusive Rockstar titel.


Det gjorde de sgu. De var godt nok sparsomme med informationerne, men når det er Rockstar North som laver det, kan det næsten kun blive godt.

Men skuffende, at vi ikke fik udgivelsesdatoen for Uncharted 2.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Gamemakerman » tirs 02 jun 2009 23:04

Var en smule skuffet over at 2010 så åbenbart nu bliver "year of the PS3".

Microsoft gjorde det nu ganske rigtigt på deres, med at jeg kommer til at spille det og det i år, men også ved hvornår jeg kan se frem til den og den titel.

Jeg spiller Forza 3, Halo 3: ODST, Shadow Complex, Splinter Cell: Conviction og Left 4 Dead 2 her til efteråret, altså det jeg ser frem til nu + at jeg ved at jeg får fingrene i Alan Wake og Mass Effect 2 her til starten af næste år. På PlayStation 3 får jeg super fede spil som Uncharted 2 og MAG i år, men jeg ved at Xbox 360 titlerne er dem jeg får brugt langt det meste af min tid på her, fordi der er flere af dem og fordi det også er super fede spil alle sammen.

Gran Turismo har jeg næsten opgivet efter Forza har gjort sit indtog, specielt fordi at det tager hundrede år for dem at lave et spil og ikke mindst fordi at Forza 2 beviste hvad et racing spil kan tilbyde spilleren af personlige oplevelser, en ting som Forza 3 lader til at tage til det næste skridt med ting såsom fysikken og muligheden for at dele dine øjeblikke samt personlige elementer, med resten af communitiet + jeg faktisk kommer til at spille det i år.

Glæder mig til God of War og The Last Guardian som enhver anden, men igen så kommer jeg bare ikke til at spille disse spil i den nærmeste fremtid og det er der problemet ligger for mig. Sony havde nogle fine ting, men jeg kommer ikke til at spille dem i år eller har nogen reel ide om hvornår jeg kan.

Heavy Rain er uden tvivl det spil jeg ser mest til på nogen konsol lige pt, men igen så fik spillet hverken dato eller nogen anden fremvisning, så det lader til at 2010 datoen i GTTV er ganske rigtig.

PSN fik intet nyt hvad angår services og vi fik kun tal ud af det + et PSX spil vi viste var på vej. Jeg så frem til en Games on Demand service som Sonys spring ind i det digitale, men igen var der intet der.

Alt for meget om deres tal, som var noget de fint kunne udsende i en pressemeddelelse og generelt for meget unødvendigt imellem de forskellige spil.

Motion Sensor tingen var skam ganske fin, men ideen efter mit hovede med fremtidens spil er netop at vi slipper for vores controller i den generation af spil som Wii har kickstartet. Sonys teknologi er skam ganske sej, men opsætningen bliver altså super dyr for alle der vil investere i det, specielt fordi at du udover en controller også skal bruge et kamera, altså vi ender med en pakke som i sidste ende kan blive for dyr og jeg tvivler meget på hvor meget de går op i det, når det skal være ude til foråret, når teknologien på dette stadie endnu ikke har spilbevis for at det reelt set kan fungere eller at de har noget flagskib som det Wii Sports var, at vise frem.
Skribent | PSlife.dk
Billede
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Gamemakerman » tirs 02 jun 2009 23:05

Abcent skrev:
Abcent skrev:Det bliver spændende, at se om Sony afslører noget om den PS3-eksklusive Rockstar titel.


Det gjorde de sgu. De var godt nok sparsomme med informationerne, men når det er Rockstar North som laver det, kan det næsten kun blive godt.

Men skuffende, at vi ikke fik udgivelsesdatoen for Uncharted 2.


Der blev på intet tidspunkt nævnt Rockstar North (GTA Gutterne).
Skribent | PSlife.dk
Billede
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf andr2999 » tirs 02 jun 2009 23:08

fandt lige denne e3 video fra sonys pressekonforence, der viser den nye ps3 sensor maskine.

http://www.youtube.com/watch?v=gaQsXdKbUw8

skal lige siges at videoen hakker meget :)
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Abcent » ons 03 jun 2009 00:09

Gamemakerman skrev:
Abcent skrev:
Abcent skrev:Det bliver spændende, at se om Sony afslører noget om den PS3-eksklusive Rockstar titel.


Det gjorde de sgu. De var godt nok sparsomme med informationerne, men når det er Rockstar North som laver det, kan det næsten kun blive godt.

Men skuffende, at vi ikke fik udgivelsesdatoen for Uncharted 2.


Der blev på intet tidspunkt nævnt Rockstar North (GTA Gutterne).


Men det bliver nævnt på flere spilsider; http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22 ... +exclusive
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Ennkidu » ons 03 jun 2009 01:38

er der nogen der ved hvor man kan anskaffe sig en beta key til uncharted2 ??? synes ikke rigtig jeg kan finde noget, her på siden havde de til infamous gennem nordisk film - why not uncharted 2 : /
Ennkidu
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf UnrealPirate » ons 03 jun 2009 05:38

ØV. Så var det desværre kun amerikanerne der fik Final Fantasy 7... Hmm... Tror jeg skal på ebay og se hvad et playstation network card det koster... :-)
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf Diz- » ons 03 jun 2009 07:34

MGS: Rising er blevet bekræftet til ps3 af flere kilder her i blandt Famitsu
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Diz- » ons 03 jun 2009 07:44

Den første dag af E3 er forbi. Gamespot har haft en lang række stagedemoer. tjek bl.a. denne Heavy Rain præsentation : http://e3.gamespot.com/video/6211070/?h ... e-schedule
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Slimjay DK » ons 03 jun 2009 08:42

Jeg er sku glad for jeg har alle konsollerne, så er man da fri for at overbevise sig selv om at man har købt den rigtige konsol, som nogle af de her fanboys i denne tråd bliver nødt til .. lol
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf Diz- » ons 03 jun 2009 08:46

Slimjay DK skrev:Jeg er sku glad for jeg har alle konsollerne, så er man da fri for at overbevise sig selv om at man har købt den rigtige konsol, som nogle af de her fanboys i denne tråd bliver nødt til .. lol


noget underligt at sige. Jeg har fx kun ps3 men siger bestemt ikke at ms ikke gjorde det godt. tvært i mod. Vi vinder alle i denne omgang og synes bestemt ikke der har været noget fanboy snak overhoved. Folk har været ret tilbageholdende med sådanne kommentar. Synes mere det er på xboxlife at folk kritiserer ms lidt.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Tbigum » ons 03 jun 2009 08:52

Slimjay DK skrev:Jeg er sku glad for jeg har alle konsollerne, så er man da fri for at overbevise sig selv om at man har købt den rigtige konsol, som nogle af de her fanboys i denne tråd bliver nødt til .. lol


Enig, det er sørgeligt at se alle fanboys'ne trashe både Sony og MS. der var noget for en hver smag i begge konferencer, så at have begge konsoller er lækkert, så kan man nyde det bedste fra dem begge.
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf Mothy » ons 03 jun 2009 13:48

Sony vil annoncere stor titel i dag :O. ifølge flere af de store spil sites http://www.n4g.com/events_e32009/News-339018.aspx
Billede
Mothy
Niveau 0
 
Indlæg: 20


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 89 gæster