Forum

Official E3 2009 tråd

Generelt snak om Playstation og services.

Official E3 2009 tråd

Indlægaf Diz- » man 01 jun 2009 08:54

Vente tide er langt om længe forbi. E3 starter i dag.

Tænkte vi kunne lave en fælles tråd hvor vi tilføjer og diskuterer annonceringer.

Sonys pressekonference er først i morgen men det betyder ikke at man skal undgå at se MS's, der starter i dag kl 19.30 dansk tid.

Her en lille oversigt over nogle af de store events samt hvor man kan følge med i den live.

Mandag 1 Juni, 2009

Microsoft: 19.30
G4
GameTrailers (HD)
Official Xbox Site
IGN
GameSpot

Electronic Arts: 23.00
G4
GameTrailers (HD)
IGN
GameSpot

Ubisoft: 02.00
G4
GameTrailers (HD)
IGN
GameSpot

Tirsdag 2 Juni, 2009

Nintendo: 18.00
G4
GameTrailers (HD)
IGN
GameSpot

Sony: 20.00
G4
GameTrailers (HD)
IGN
GameSpot


Onsdag 4 Juni, 2009

Square Enix: 20.00
1up liveblog

Konami: 00.00
1up liveblog
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Erroneus » man 01 jun 2009 10:53

Super oversigt!

Jeg er naturligvis inde og se Termniator Salvation i morgen, når der er presse konference fra Nintendo og Sony, men så må jeg fange det når jeg kommer hjem :(
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf yess » man 01 jun 2009 11:11

Hader og elske E3, der er så meget man skal følge med i,det bedste er som regel det der ikke bliver slået stort op :P
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf aaliyahchili » man 01 jun 2009 11:19

#2 lidt off-topic,men kan du ikke lige sige om den nye T-FILM er god eller dårlig... :D

God ide med denne tråd,håber sony har noget lækkert i ærmet til os....
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf tesoo » man 01 jun 2009 18:38

Glæder mig til at se hvad MS kan diske op med til min xbox det næste år :D
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Morten Skou » man 01 jun 2009 19:01

Vi har forresten en chat åben på www.xboxlife.dk/chat om E3.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf Rytteren » man 01 jun 2009 20:29

tesoo skrev:Glæder mig til at se hvad MS kan diske op med til min xbox det næste år :D


Glæder mig til at se hvad Sony kan diske op med til min ps3 det næste år :D
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf UnrealPirate » man 01 jun 2009 20:53

Metal Gear Solid Rising!? Nu også til X360 WTF!?
For fanden Kojima...
Men ok, så længe det bare også kommer til ps3 så går det vel godt...
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf UnrealPirate » man 01 jun 2009 21:01

Synes dog at det nye "kamera" FLUID ser interessant ud... problemet er jo vel at man skal bruge meget plads... Kunne nemlig godt se at man skal spille fodbold og skal "sparke" til bolden. Håber folk har en udviddet forsikring på tvet ;-)

Og spørgsmålet er også... hvor langt fra kan man sidde fra det kamera og styrer. Hvis den ikke kan nå 4 meter eller derover, så er det for mig udueligt.
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf aaliyahchili » man 01 jun 2009 21:18

hvor er det bedste sted at se E3 på nettet ?
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Slimjay DK » man 01 jun 2009 21:25

UnrealPirate skrev:Metal Gear Solid Rising!? Nu også til X360 WTF!?
For fanden Kojima...
Men ok, så længe det bare også kommer til ps3 så går det vel godt...


Det måtte jo ske :) og med alt det jeg lige har set, skal Sony samte ha' noget godt på programmet. Det er ikke nok med Gran turismo, Uncharted 2 eller God Of War 3 ...
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf Mothy » man 01 jun 2009 21:48

Nerd Screaming / whining warning

sidder med en flad fornemmelse efter MGS blev annonceret til xbox.. først Final fantasy 2008 nu mgs rising 2009.. sony er i lort til anklerne, deres E3 ligner lige nu "David mod Goliath".. jeg er virkelig imponeret over at MS bare bliver ved med og komme med nye ting til deres allerede imponerende xbox 360.

var sikker på Sony ville vinde E3 i år, men nu er jeg slet ikke sikker, eneste der mangler er at MGS:rising bliver exclusive, falliterklæringen for sony. jeg er skuffet og chokeret og forventer ingenting ved sonys konference som vi ikke allerede ved.
Billede
Mothy
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Diz- » man 01 jun 2009 21:54

Mothy skrev:Nerd Screaming / whining warning

sidder med en flad fornemmelse efter MGS blev annonceret til xbox.. først Final fantasy 2008 nu mgs rising 2009.. sony er i lort til anklerne, deres E3 ligner lige nu "David mod Goliath".. jeg er virkelig imponeret over at MS bare bliver ved med og komme med nye ting til deres allerede imponerende xbox 360.

var sikker på Sony ville vinde E3 i år, men nu er jeg slet ikke sikker, eneste der mangler er at MGS:rising bliver exclusive, falliterklæringen for sony. jeg er skuffet og chokeret og forventer ingenting ved sonys konference som vi ikke allerede ved.


jeg tror nu sony nok skal stjæle showet alligevel. MGS rising kommer 100% til ps3 også. spørgsmålet er om kojima annoncerer mgs5 i morgen. tror sony klart har et kort eller to gemt i ærmet. det bliver godt!
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Bab » man 01 jun 2009 21:54

aaliyahchili skrev:hvor er det bedste sted at se E3 på nettet ?


http://e3insider.com/

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Excellon » man 01 jun 2009 21:58

Tror der er meget lille chance for at sony stjæler showet... havde 100% regnet med de ville vinde E3 i år...

Havde sådan set afskrevet MS eftersom de ikke havde announced nogle spil rigtigt osv... men jeg var sindsygt imponeret over det de viste... masser af fede spil og opgraderinger til xbox'en (selvom man måske ikke kommer til at bruge facebook osv så meget på sin xbox)...

+ video store kommer til DK... Til at starte med synes jeg det kamera var lame fordi jeg regnede med et ville blive spil som det der hende damen spillede med de bolde... men det der Milo som lionhead viste frem var da vanvittigt imponerende... ved godt det var en video så det ser måske ud til at virke bedre end det rent faktisk gør men eftersom nogle journalister får lov at prøve det må der være noget om det...

har aldrig oplevet noget lignende :S... Og ja MGS Rising kommer sikkert også på ps3 men sony har snart mistet alle deres store exclusives hvilket er synd... det er godt nok for Xbox ejere men det er sq lidt fail af sony imo...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster