Forum

Tilbage sendelse af ps3

Generelt snak om Playstation og services.

Tilbage sendelse af ps3

Indlægaf mapples » tirs 02 jun 2009 10:14

Jeg fik min PS3 her i lørdags, hvilket jeg havde glædet mig til i meget lang tid.
Dog måtte jeg erfarer at den skulle sendes tilbage, da jeg opdagede at selve kassen hvor Ps3 havet været åben.
Dog blev min mistanke bekræftiget da jeg havde hevet det hele op af kassen og så at der manglede en PS3 remote controller og blu-ray filmen "300", så jeg kontaktede shg, og fik lavet en RMA sag på den hvor de nu så skal tjekke om hvordan de 2 ting kunne forsvinde.

Så jeg fik bestilt en returpakkelabel så det ikke kommer til at koste mig noget når den bliver sendt tilbage.

Danm jeg hadder når der mangler noget udstyr når man får noget som man har glædet sig til i lang tid. #-o :x
mapples
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Chaui » tirs 02 jun 2009 12:39

Hvorfor sendte du en controller og filmen 300 med ? hvis den skal til reparation, skal man kun sende konsollen og strømkabel.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf mapples » tirs 02 jun 2009 13:40

Har ikke sendt blu-ray remoten og filmen med, for dem har jeg aldrig fået, selvom shg siger at den skulle ligge i min pakke.
Shg har ladet mig få lov til at lave en RMA p.g.a at den skal ombyttes til en anden og samtidig vil SHG undersøge hvorfor de 2 ting ikke er med.
de vil gerne vide om det kun var min pakke de 2 ting var væk eller om at det er hele deres lager PS3 som også har fået fjernet de 2 ting væk fra pakken.

Den fejler ikke noget, men PS3 pakken er mangelfuld når det hele ikke er med som lovet.
mapples
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Chaui » tirs 02 jun 2009 14:41

Okay ja, så forstår jeg det godt. Det må da os siges at være træls man så skal gå og vente på det. Vil godt nok være træt af at være foruden PS3 i nogle uger.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster