Forum

Temaer til PS3

Generelt snak om Playstation og services.

Temaer til PS3

Indlægaf Paddy-NX » fre 05 jun 2009 17:49

Hey!

Jeg har hentet div. temaer rundt om på nettet, og lagt dem på en USB pen. Men når jeg går ind i temaindstillinger på PS3'en og vælger installer, ja så kan den ikke finde nogle temaer på min USB pen!! :(
Filnavnet på temaerne er .p3t er det ikke rigtig nok?

Er der nogle der lige har en ide til at løse problemet??

På forhånd tak :)
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf SnoobyFly » fre 05 jun 2009 17:52

Jeg oplever det samme, som du nævner dér. Et svar på dette problem ville være rart :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf xireuz » fre 05 jun 2009 17:58

Husker du at placere filerne i den korrekte mappe? På USB stick'en skal du oprette en mappe der hedder PS3, og inde i den mappe opretter du en mappe der hedder THEME. I den mappe skal du gemme dine temaer. Mappe-navnene SKAL være med store bogstaver.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf SnoobyFly » fre 05 jun 2009 17:59

xireuz skrev:Husker du at placere filerne i den korrekte mappe? På USB stick'en skal du oprette en mappe der hedder PS3, og inde i den mappe opretter du en mappe der hedder THEME. I den mappe skal du gemme dine temaer. Mappe-navnene SKAL være med store bogstaver.


Hmm, det vil jeg lige prøve :wink:
Tak.
Senest rettet af SnoobyFly fre 05 jun 2009 18:05, rettet i alt 1 gang.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Paddy-NX » fre 05 jun 2009 18:02

xireuz skrev:Husker du at placere filerne i den korrekte mappe? På USB stick'en skal du oprette en mappe der hedder PS3, og inde i den mappe opretter du en mappe der hedder THEME. I den mappe skal du gemme dine temaer. Mappe-navnene SKAL være med store bogstaver.


Arh, det er nok der det er gået galt! Viste ikke man skulle gøre det sådan, tak for det :)
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf Rechain » fre 05 jun 2009 18:08

Det er altså nemmere at besøg websiderne via din PS3 browser og så installerer dem direkte derfra :P det sparer dig en masse tid...det gør jeg i hvertfald selv...

Så længe filerne ik er pakket ned i .zip/.rar filer...men bare direkte .p3t filer...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Scoring » fre 05 jun 2009 21:06

Rechain skrev:Det er altså nemmere at besøg websiderne via din PS3 browser og så installerer dem direkte derfra :P det sparer dig en masse tid...det gør jeg i hvertfald selv...

Så længe filerne ik er pakket ned i .zip/.rar filer...men bare direkte .p3t filer...

/Rechain


Gør jeg også selv.. Det er MEGET nemmere ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Zultan » lør 06 jun 2009 12:33

Ellers så prøv at besøge hjemmesiden allps3themes.com på jeres ps og download derfra. :) Det gør jeg og det er ihvertfald nemt :D
Zultan
Niveau 1
 
Indlæg: 66



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster