Forum

Larmer din ps4

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Larmer din ps4

Indlægaf jakobv » tirs 09 dec 2014 13:21

Det er meget mystisk, og kun ved enkelte discs. Det virker at stille den på højkant, men fikser det ikke. Jeg har en blu-ray afspiller som jeg bruger i stedet til nogle film, da jeg simpelthen ikke kan holde det ud. Frygter det sker ved spil...
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Re: Larmer din ps4

Indlægaf Muggs » tors 11 dec 2014 07:40

Min larmer ikke, men man kan da godt registere blæseren når man spiller.
Muggs
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: 8544 Mørke


Re: Larmer din ps4

Indlægaf TheDanishVeteran » tors 11 dec 2014 14:18

Nu står jeg lidt i den situation, at jeg i første omgang havde en PS4, som ikke sagde en lyd! Men det viste sig, at den blev for varm og derfor gang på gang gik i stå. Efter jeg fik en ombytning af Amazon, så larmer den lidt mere, men ikke så det overdøver mit TV og det er heller ikke noget, der ødelægger oplevelsen. Min PS4 står op. :)
TheDanishVeteran
 


Re: Larmer din ps4

Indlægaf Bab » tors 11 dec 2014 14:36

Min larmer alt efter hvilket spil, jeg spiller. Den har været tændt med Dragon Age i flere timer om dagen og siger stort set ingenting. I andre spil kører blæseren på højtryk efter 15 minutter.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Larmer din ps4

Indlægaf Slimjay DK » lør 13 dec 2014 00:28

Jeg bemærkede min igår da jeg spillede noget så simpelt som Plants Vs. Zombies : Garden Warfare ... Ellers har jeg ikke bemærket blæseren ....
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Larmer din ps4

Indlægaf Blade dk » lør 13 dec 2014 10:41

Min ps4 er også begyndt at larme heldigvis spiller jeg med headset så det ødelægger ikke noget for mig
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Larmer din ps4

Indlægaf frimann80 » lør 13 dec 2014 11:00

Ja men designet er flot og ps4 er lille så larm Gør overhovedet ikke noget :) ville meget hellere have en ps4 på størelse med xbox hvis den var ligeså lydløs. Nok ikke mange Sony drenge der vil give mig ret
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Larmer din ps4

Indlægaf Blade dk » lør 13 dec 2014 14:57

Det vil godt give dig ret men er også til begge konsoller
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Larmer din ps4

Indlægaf Slimjay DK » søn 14 dec 2014 00:07

frimann80 skrev:Ja men designet er flot og ps4 er lille så larm Gør overhovedet ikke noget :) ville meget hellere have en ps4 på størelse med xbox hvis den var ligeså lydløs. Nok ikke mange Sony drenge der vil give mig ret


Det har du ret i, jeg så gerne at de havde givet PS4 lidt mere plads at trække vejret i .. Dog har jeg begge konsoller og det meste af tiden er begge i standby eller nærmere sagt PS4 er i standby og Xbox One er slukket helt, da den eksterne strømforsyning til Xbox One har en blæser der kører selvom maskinen er i standby. taget Xbox one's størrelse i betragtning er det skræmmende at der ikke er blevet plads til strømforsyningen internt i maskinen og endnu mere skræmmende at den skal have en blæser kørende i standby mode. [-X
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Larmer din ps4

Indlægaf Megajohn » søn 14 dec 2014 00:39

Kommer an på spillet, men jeg synes egentlig ikke det er så slemt med min anden PS4 her. Den første var vanvittig.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Larmer din ps4

Indlægaf weissmuller » man 15 dec 2014 12:51

det eneste der kan larme ved min er opstarten af et spil hvor diskdrevet brummer højt. Ingame er den meget stille. For en gangs skyld har jeg været en af de heldige og fået en konsol der er silent :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Larmer din ps4

Indlægaf Twinkling » man 15 dec 2014 15:28

Egeberg skrev:Vær lidt opmærksom på, om maskinen står placeret ujævnt, så der kan opslå rystelser. Prøv evt. at stille den ovenpå et blødt underlag eller lignende og se om den støjer stadig. Der kan opstå resonans, både på ujævn overflade, men ellers også i blæserne og dermed en defekt.

Jup, takket være gummidutterne under maskinen er placeret underligt.

Scoring skrev:Min støjer også helt sindssygt, men jeg orker simpelthen ikke at sende den til reparation. Blæseren lyder som et rumskib efter 20-30 minutter, og jeg kan dårligt høre lyden fra TV'et hvis ikke jeg skruer meget op. Jeg vil meget gerne prøve headstars forslag med støjmåler når jeg får tid.

Også når den står på 'rest-mode' afgiver den en lille lyd der er mega irriterede hvis der er helt stille.

Det skal så også siges at jeg er meget sensitiv overfor lyd, så det irritererer måske mig mere end det gør for andre.

Har også bemærket en høj tone komme fra konsollen når den er på stand by - har dog aldrig haft den til at quick start mode.

TheDanishVeteran skrev:Nu står jeg lidt i den situation, at jeg i første omgang havde en PS4, som ikke sagde en lyd! Men det viste sig, at den blev for varm og derfor gang på gang gik i stå. Efter jeg fik en ombytning af Amazon, så larmer den lidt mere, men ikke så det overdøver mit TV og det er heller ikke noget, der ødelægger oplevelsen. Min PS4 står op. :)

Hvis en ny konsol ikke siger en lyd når den tændes kan det tyde på blæseren er i stykker - og så er det jo klart den blvier varm.
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde


Re: Larmer din ps4

Indlægaf djon » fre 19 dec 2014 09:59

Min larmer nogle gange som en jetjager og giver minder til min gamle Xbox 360 :-(
Det er dog meget variabelt og kan ikek finde et mønster. Spiller pt. Dragon Age og nogle gange larmer den så meget, at jeg knap kan høre dialogen og andre gange er den nogenlunde stille. Jeg kan dog altid høre den og den larmer markant mere end min gamle PS3 Super Slim. Alt i alt er jeg meget lidt imponeret over PS4 kontra PS3 både i forhold til støj, elendigt batteri i controller og diverse bugs i menuen, såsom, at jeg aldrig kan gå ind i f.eks. PSN Store i menuen, når jeg har spillet et spil. Jeg skal altid slukke og tænde maskinen, inden jeg kan komme ind. Vildt mærkeligt og irriterende.
djon
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Aalborg SØ


Re: Larmer din ps4

Indlægaf Nordskjold » man 22 dec 2014 09:25

Jeg har læst mig frem til på diverse PS hardware hacker forums at playstationen er designet til at ligge ned, der er mindre støj og den bliver mindre varm. Vertikal stand er bare en mulighed.
Hvis larmen bekymre dig fordi du tænker den måske bliver for varm så kan du altid købe den her:
http://www.gamebits.dk/shop/playstation ... 6782p.html
Den hjælper ikke på larmen men på at holde din PS kold! :)
Billede
Nordskjold
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Larmer din ps4

Indlægaf tue69 » tirs 23 dec 2014 15:29

Man skal dog være varsom med disse cooling-tingester. Den første NYKO-cooler til Xbox360 kunne brænde konsollen af :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron