Forum

[PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Generelt snak om Playstation og services.

[PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf Sheikah » man 04 aug 2014 11:36

Er jeg den eneste der glæder mig som et lille barn, til at kunne spille Diablo 3: Ultimate Evil edition på min PS4?

Jeg betragter mig selv som et rationelt tænkende voksent menneske.. Men jeg glæder mig så ustyrligt meget, at jeg synes at det er fuldstændig rimeligt at jeg (igen) skal betale fuld pris for et spil jeg (ret beset) allerede har købt og gennemført én gang.. sidste år.

Det "gamle" Diablo fik jeg hurtigt nok af af flere årsager. For det første var der ingen af spillets classes appelerede til mig. Witch Doctor virkede som en tegneserefigur af en Necromancer, Demon hunter fik spillet til at minde om et top-down shooter (især fordi ens part konsekvent bestod af fire af dem). Barbarian var en temmelig tam omgang med abilities som "Slå rigtig hårdt", "Råb rigtig højt" og "Slå rigtig hårdt mange gange, mens du råber". Monk var et fedt koncept, men det tændte mig af at jeg kunne bruge 2-hånds sværd og opnå bedre resultater end med e.g. fist-weapon/stav? Mage var underholdende - hun var den eneste som mindede mig om "det gamle Diablo".. Ildkugle, tjek. Frostbolt, thek. Blizzard, tjek... Dog har jeg aldrig været offensive castere. Jeg er sgu for pacifistisk til at sætte ild til alt og alle hele tiden.

Jeg savnede at kunne spille Paladin. Jeg har altid været pjattet med service-jobs som support/tank roller.. og ethvert produkt kan sælges til mig, hvis det indebærer at jeg kan te mig tosset som en blondine bevæbnet med plate-armour, skjold og sværd. Lo and behold, D3 U.E introducerer Crusader <3. class'en.
Endelig en karaktér som synes at passe ind i universet.

Gripe nummer 2 var at ens eneste muligheder for replayability var det samme, én gang til, bare sværere. I de foregårnde Diablo udgivelser var alting randomized, hvilket gjorde story mode til en "ny" oplevelse hver gang.. En kæmpe skuffelse ved D3 var at alting var skræddersyet og fuldkomment ens efter 3. gennemspilning.
Med muligheden for randomized Nephalem rifts og Adventure mod er der pludselig gode muligheder for at sætte sig ned og spille 15 min adgangen og opnå resultater med dette. Ydermere er der et højere level cap og ubegrænsede Paragon levels.

Tredjde "øv-faktor" ved D3 var manglen på social spil. Jeg er klar over at auktionshuset fik usigeligt mange prygl af D3 fællesskabet og dets udeblivelse fra D3 til konsol blev taget vel imod - men vi manglede (på konsol) muligheden for at kunne bytte items. Der er et stort socialt aspekt i at kunne give sin kammerat det sprit nye armbrøst man (af ukendte årsager årsager) fandt i munden på en ulv forleden. Nu får vi endelig muligheden for at kunne "gifte" ting til hinanden - og det er et kæmpe plus i min bog.

Småting som "nemesis" dæmoner som vandrer mellem aktive spil og "apprentice mode" som begrænser effekten af e.g. et level-gap gør også at spillet bliver meget lettere at gribe an når man spiller med andre.

Alle disse faktorer gør at jeg er villig til at give et "godt" spil en chance til, mod forventning om at det denne gang er den "ultimative" pakke. Jeg ser i den grad frem til at hælde timer ned i min (fremtidige) crusader - og jeg håber på at spillet får en stærk tilslutning når det udkommer senere på året.

Men mest af alt ser jeg dog (overraskende nok) frem til Diablo 3 over Remote Play. At have et spil som kan styres på rentabel vis appellerer i den grad til mig :)

Om ikke andet er jeg underholdt til Destiny udkommer til September ;).

Lad mig så høre - jeg kan da umuligt være den eneste som kommer til at spille dette spil (igen-igen)? I så fald bliver det sgu en trist omgang. Hvis I er friske kan vi slå os sammen og, i fællesskab, slå sanseløst på alt hvad der rør sig? Jeg skal nok agere kød-skjold med min paladin Crusader.


Billede
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf Vreki » man 04 aug 2014 12:11

Det er på min liste, men jeg tror nu ikke rigtigt at jeg vil købe det 2 uger før Destiny udkommer.
Så ender det bare med at jeg får spillet det nogle få timer og aldrig kommer igang igen.

Men når jeg er kommet mig over den værste Destiny feber er det nok et spil jeg skal have.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf Cena » man 04 aug 2014 12:47

Jeg har spillet Diablo 3 rigtig mange timer, men stoppede omtrendt samtidig med Paragon level indtrådte, og hvad der er sket derefter har jeg ikke holdt styr på. Men det lyder fedt at der er kommet en Crusader klasse, da mit yndlings build da jeg spillede var Sværd + skjold på min barbar, omend det langt fra var det mest effektive build. Så det ser jeg helt sikkert frem til.

Jeg skal helt klart have spillet, men ved ikke hvornår det bliver. Det kommer meget an på hvad der ligger af titler op til, samt hvor travlt jeg har på arbejdet i den periode :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf TheisDanishPride » man 04 aug 2014 14:14

Kan man overføre sin pc "hero" til ps4 versionen. Har trods alt smidt 187 timer i min crusader som er lvl. 70 paragon lvl. 240. :)
Hvis man kan det overvejer jeg nemlig et skift, men ikke hvis alt skal gøres om.
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf Hades » man 04 aug 2014 14:16

TheisDanishPride skrev:Kan man overføre sin pc "hero" til ps4 versionen. Har trods alt smidt 187 timer i min crusader som er lvl. 70 paragon lvl. 240. :)
Hvis man kan det overvejer jeg nemlig et skift, men ikke hvis alt skal gøres om.

Du kan desværre kun flytte fra konsol til konsol
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf xEskildsen94 » man 04 aug 2014 15:14

Jeg synes også det ser voldsom fedt ud, så jeg kaster mig også ud i det..
Jeg kunne godt bruge en coop partner hvis der var nogle der var interesserede i det :)
xEskildsen94
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Nykøbing Mors


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf morfar » man 04 aug 2014 16:49

Jeg skal også have det og er klar på coop
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf xEskildsen94 » man 04 aug 2014 20:02

morfar skrev:Jeg skal også have det og er klar på coop


Det lyder godt, Morfar !
Jeg adder dig lige senere. Så er jeg klar på noget Gaming / Trophy-hunting :)
xEskildsen94
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Nykøbing Mors


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf Bucaneer » man 04 aug 2014 20:44

Jeg går også stærkt ud fra jeg er klar på lidt D3 indtil Destiny kommer :D
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf Sheikah » man 04 aug 2014 21:23

Det gør mig sgu lidt varm inden i at se så mange være entusiastiske omkring lidt COOP. Hvis det er OK vil jeg gerne adder jer, så kan det være vi kan dræbe et par timer sammen en dag :)
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf TheisDanishPride » man 04 aug 2014 21:24

Hades skrev:
TheisDanishPride skrev:Kan man overføre sin pc "hero" til ps4 versionen. Har trods alt smidt 187 timer i min crusader som er lvl. 70 paragon lvl. 240. :)
Hvis man kan det overvejer jeg nemlig et skift, men ikke hvis alt skal gøres om.

Du kan desværre kun flytte fra konsol til konsol


Æv, men så er de penge sparet. :)
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf datino » man 04 aug 2014 23:47

jeg skal helt sikkert spille det for vildt, så jeg er frisk på alt
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf EmilZiegler91 » tirs 05 aug 2014 06:08

Jeg glæder mig som et lille barn til det! Har spillet 500+ timer på pc. Og også en del timer på ps3 og glæder mig enormt meget til at se de "nye" funktioner på PlayStation efter reaper of souls er kommet :)
Jeg er også fuldt på til en omgang Coop så dem der vil game adder mig bare :)
EmilZiegler91
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: 3390 Hundested


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf Raskovic » søn 10 aug 2014 12:04

Jeg har også glædet mig som et lille barn! :D

Og er helt sikkert også klar på Coop. Jeg spiller både SC og HC men vil nok hovedsageligt bevæge mig rundt i HC verdenen! :D Add mig gerne: Raskovic (Skriv lige D3 i beskrivelsen når i anmoder) :D
Raskovic
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: København NV


Re: [PS4] Diablo 3: UE. Hvem skal med :)?

Indlægaf Raskovic » søn 10 aug 2014 12:13

https://www.facebook.com/groups/614009265363706/

Så har jeg lavet en facebook gruppe til dem der kunne have lyst til at finde spillere den vej igennem :)
Raskovic
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: København NV


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster