Failed to connect to database.
Forum

Jeg er skuffet over PS4!

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Schmidty » tors 14 aug 2014 20:42

Scoring skrev:Jeg oplever til tider, at hvis jeg tænder min PS4 FØR jeg tænder mit TV, så kommer lyden ikke med. Det er aldrig sket med min PS3 før


Det er faktisk sket nogle gange ved mig, at lyden ikke er på PS4'en lige med det samme. Dette kræver blot, at jeg lige slukker og tænder TV'et igen! :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Bucaneer » tors 14 aug 2014 20:48

Schmidty skrev:
Scoring skrev:Jeg oplever til tider, at hvis jeg tænder min PS4 FØR jeg tænder mit TV, så kommer lyden ikke med. Det er aldrig sket med min PS3 før


Det er faktisk sket nogle gange ved mig, at lyden ikke er på PS4'en lige med det samme. Dette kræver blot, at jeg lige slukker og tænder TV'et igen! :)


Jeg tænder næsten altid min PS4 før mit TV og jeg har dog aldrig oplevet dette ;)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Bab » tors 14 aug 2014 20:54

Mit tv er næsten altid tændt, så jeg tænder min PS4 bagefter og har aldrig oplevet det.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Schmidty » tors 14 aug 2014 21:08

Bab skrev:Mit tv er næsten altid tændt, så jeg tænder min PS4 bagefter og har aldrig oplevet det.

Bab


For mig sker det heller ikke når mit TV er tændt før PS4'en, men nærmere når jeg tænder begge to på samme tid. Kan dog ikke se nogen logisk forklaring bag det :?:
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf atomalf » tors 14 aug 2014 21:40

Har ikke læst det hele, men hvorfor er folk utilfredse med varmen? Jeg kunne forstå det hvis det gav problemer med at blæserne gik amok men det er der ingen der brokker sig over...
Jeg sidder aldrig med min konsol på benene så det genere mig ikke. Desuden går jeg ud fra at den er lavet til at den ikke bryder sammen ved de temperatur den her.
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Mogwai » tors 14 aug 2014 21:45

Schmidty skrev:
Scoring skrev:Jeg oplever til tider, at hvis jeg tænder min PS4 FØR jeg tænder mit TV, så kommer lyden ikke med. Det er aldrig sket med min PS3 før


Det er faktisk sket nogle gange ved mig, at lyden ikke er på PS4'en lige med det samme. Dette kræver blot, at jeg lige slukker og tænder TV'et igen! :)

Hvilket tv har du?
Mogwai
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Scoring » fre 15 aug 2014 12:22

Endnu en klage: Dualshock 4 er godt nok dårlig kvalitet, ift. hvad vi har været vant til fra Sony. Jeg har ikke selv oplevet problemet med analogerne, men nøj hvor R2 og L2 knager og knirker, ja de sidder generelt ret 'løst'. Er der andre der har dette 'problem', eller har jeg bare fået et dårligt eksemplar?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Nergh » fre 15 aug 2014 12:24

Scoring skrev:Endnu en klage: Dualshock 4 er godt nok dårlig kvalitet, ift. hvad vi har været vant til fra Sony. Jeg har ikke selv oplevet problemet med analogerne, men nøj hvor R2 og L2 knager og knirker, ja de sidder generelt ret 'løst'. Er der andre der har dette 'problem', eller har jeg bare fået et dårligt eksemplar?


Her knirker R2/L2 også voldsomt meget.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Vreki » fre 15 aug 2014 12:51

Lidt knirken på min DS4, ikke noget jeg tænker over normalt.
Men det er helt klart for ringe at en produkt i den prisklasse kan være af så varierende kvalitet, og der ikke engang er kommet en officiel udmelding fra Sony om sagen.

Nindento endte med at udlevere gratis WiiMote-kondomer, det mindste Sony kunne have gjort var at udlevere knap-kondomer til dem med gummi-problemer.
Det hjælper selvfølgeligt ikke på knirken, men det viser da at de supportere deres produkt.

Ha, det sidste afsnit lyder vist lidt sært hvis man tager det ud af kontekst :P
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Redman DK » fre 15 aug 2014 13:40

Scoring skrev:Endnu en klage: Dualshock 4 er godt nok dårlig kvalitet, ift. hvad vi har været vant til fra Sony. Jeg har ikke selv oplevet problemet med analogerne, men nøj hvor R2 og L2 knager og knirker, ja de sidder generelt ret 'løst'. Er der andre der har dette 'problem', eller har jeg bare fået et dårligt eksemplar?


Jeg synes faktisk L2 og R2 larmer mindre i forhold til på DS3. Der er måske lidt knirken nogle gange (meget sjældent på min) men på DS3 efter man har givet slip på R2 eller L2 larmer de meget mere når de går op igen, i modsætning til DS4.

Hvis man sammenligner DS4 med Xbox 360s controller så er DS4 ligeså robust som en Nokia 3310. 360's controllere knirkede og knagede ekstremt meget, det eneste der kunne overdøve det var larmen fra selve konsollen :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Bab » fre 15 aug 2014 13:58

Jeg tror bare, at vi må konstaterer, at Vreki har ret. Det er varierende kvalitet. Jeg har to DS4ere. Ingen af dem knirker på analog stickene eller knapperne og gummiet sidder på endnu. Den ene knirker i plastikken, så det lyder som om, at man kan vride den istykker. Nogle har en PS4, som larmer meget under særlige forhold, mens andres ikke siger noget.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf EvilNinjaMoby » fre 15 aug 2014 22:23

Sjovt med de DS4-controllers - har haft en hvor gummiet smuldrede af. Det var den der fulgte med konsollen. Ingen af de tre jeg har nu fejler noget...

Og nej, DS3 var/er heller ikke perfekt. Ud af de seks vi har her i huset, "sveder" sticks'ne på de 2 af dem - ligner lakrids som har det for varmt.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Stricker » lør 16 aug 2014 12:11

Det lyder til at Sony har gjort en videnskab ud af at spare enhver krone ved udviklingen og produktionen af deres controllere. Det er altså skuffende, og absolut noget der vejer imod et køb af en PS4 for mit vedkommende.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf LTS » ons 20 aug 2014 09:57

Jeg beklager at jeg har været væk fra tråden i noget tid... Men godt at I hat fortsat debatten.

Den med den elendige byggekvalitet på DS4 havde jeg helt glemt. R2 knappen knirker så vildt på min DS4 at jeg kan høre det med headset på, og min kæreste er ved at blive sindsyg når jeg spiller. Ydermere føles det som om den kan vrides i stykker - og den klager sig virkelig når man trykker hårdt på knapperne... Sammenlignet med DS4 virkede min XBOX360 kontroller som om den var udført i meget bedre kvalitet... Jeg har faktisk samme controllere som fulgte med min XBOX ved launch endnu - og de virker upåklageligt (og de er altså fra konsollen kom på markedet!).

Ang. de elendige oversættelser - så har jeg også min konsol stående på engelsk nu... MEN MEN MEN - PS STORE er stadig på dansk!?!? Hvorfor er den det? Kunne det tænkes at jeg boede i Danmark men ikke talte sproget? Det er IMO en meget ringe feature at bestemme sproget i PS Store udfra hvor folk er bosat!

Det er rart med en saglig debat om de problemer konsollen har, fremfor det bare bliver til en omgang flaming - thumbs up!

Lasse
LTS
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Søndersø


Re: Jeg er skuffet over PS4!

Indlægaf Krede1972 » ons 20 aug 2014 10:20

Controllers til PS3 var/er også af udsøgt kvalitet og alle de jeg har fungerer upåklageligt. Også efter mange års brug.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron