Forum

Ny med PS3

Generelt snak om Playstation og services.

Ny med PS3

Indlægaf Tarik » man 15 jun 2009 17:24

Er rimlig ny med PS3... har haft xbox.... nogle ting fatter jeg bare ikke på min ps3... f.eks har den 80giga hd, men der er ingen steder hvor man kan få overblik over alt det man har på hd? Forleden dag siger den den ikke har mere plads... men når jeg lægger demoer gemte spil og alt det andet sammen er det slet ikke tæt på de 80....

Den henter jo opdateringer til spil, system osv. men der er ingen steder hvor man kan slette disse opdateringer så de ikke fylder når man ikke spiller det spil længere? weird!

Og en sidste ting.... har lige downloaded Infamous demo.... som så starter op på FRANSK... mærklingt. alt det andet, og min bruger er DK.... andre spil starter op på dansk.... men lige denne er på fransk

nogen der kan hjælpe mig med at fatte logikken?
Tarik
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Rytteren » man 15 jun 2009 17:34

under systemindstillinger -> Systeminformation kan du se hvor meget ledigt plas du har.

du kan slette dine opdateringer til spil under:
spil -> værktøj til spildata.

infamous demoen kan du få på engelsk hvis din ps3s sprog er sat op til engelsk, igen systemindstillinger -> systemsprog.

så skulle demoen være på engelsk. (den kan jo ikke fåes på dansk ;))
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

-

Indlægaf Tarik » man 15 jun 2009 18:18

ok glad for at der er logik i maskinen... synes bare det er forvirrende at finde rundt... fint at demoen ikke findes på dk man så burde den slå over på eng som standardsprog og ikke fransk... men ok ikke alt kan være perfekt :)

tak for hjælpen
Tarik
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf andeo1707 » man 15 jun 2009 18:36

Lige med det franske må jeg melde pas, for jeg fik samme problem men har skiftet sprog til Engelsk og har beholdt det lige siden fordi SOCOM Confrontation er ti gange bedre med engelsk end med dansk, no offence :P

Ja, for guds skyld husk at slette værktøj til spildata for nogle spil installerer helt op til 4GB.

Hvis 80GB ikke er nok kan du jo udvide det med en 2.5" indbygningsharddisk med op til 500 GB ;)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Skouboe8 » lør 20 jun 2009 01:22

Hej. Jeg har et spørgsmål angående hvordan man sender beskeder over ps3en. Jeg sender rigtig mange, men det tager mega lang tid, at indtaste Gamertaget derefter beskeden osv osv.

Er der ikke en hurtigere måde man kan skrive en besked på ? måske sådan at den skriver det samme hver gang. Eller at man over nettet kan sende beskeder til friends over ps3en ?

På forhånd tak
Skouboe8
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Rechain » lør 20 jun 2009 03:20

Husk du ka bruge USB tastatur ;) eller med bluetooth sefølig...

/Rechain
Senest rettet af Rechain lør 20 jun 2009 14:47, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Player_2 » lør 20 jun 2009 14:04

andeo1707 skrev:Ja, for guds skyld husk at slette værktøj til spildata for nogle spil installerer helt op til 4GB.


Så er der også lige Gran Turismo Prolouge, som fyldte 6-7 GB, den er ikke sjov når man har 40 Gb som mig
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf SnoobyFly » lør 20 jun 2009 14:09

Skouboe8 skrev:Hej. Jeg har et spørgsmål angående hvordan man sender beskeder over ps3en. Jeg sender rigtig mange, men det tager mega lang tid, at indtaste Gamertaget derefter beskeden osv osv.

Er der ikke en hurtigere måde man kan skrive en besked på ? måske sådan at den skriver det samme hver gang. Eller at man over nettet kan sende beskeder til friends over ps3en ?

På forhånd tak


Køb dig et tastatur - USB eller Bluetooth :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Rechain » lør 20 jun 2009 14:48

Player_2 skrev:
andeo1707 skrev:Ja, for guds skyld husk at slette værktøj til spildata for nogle spil installerer helt op til 4GB.

Så er der også lige Gran Turismo Prolouge, som fyldte 6-7 GB, den er ikke sjov når man har 40 Gb som mig

Det er altså ik så slemt...I ka jo bare opgradere til en 500GB :P så er der nok at tage af!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster