Forum

FIFA 10: Hvad vil du vide?

Generelt snak om Playstation og services.

FIFA 10: Hvad vil du vide?

Indlægaf Morten Skou » ons 17 jun 2009 22:27

På mandag hopper jeg en tur til London (på tungen) for at kigge lidt nærmere på blandt andet FIFA 10.

I den anledning kunne jeg godt tænke mig at spørge jer, om der er noget som I brænder for at få at vide om det kommende FIFA? Producerne for spillet er nemlig til stede, så der er rig mulighed for at komme hjem med en masse svar.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf LZS » tors 18 jun 2009 00:49

Nice, har da masser af spørgsmål om fifa 10, men holder mig lige til nogle få :)
En ting jeg godt kunne tænke mig at vide er om arenaen bliver piften lidt op? her mener jeg om der f.eks. bliver mulighed for multiplayer i arenaen? og om det f.eks. bliver muligt også at tilføje en forsvarsspiller? så man har nogen at øve sine tricks på :)
(hvis der da overhovedet er en arene som i 09)

Og så må du også godt lige sige til dem, at de skal se at få lavet en indendørsbane, ligesom i de gode gamle dage :D
LZS
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Indlægaf MLJ » tors 18 jun 2009 01:16

Jeg hopper med på indendørsbane-vognen, selvom det nok henvender sig til senere spil end 10'eren. Hold kæft Fifa 98 var gode tider. :D
MLJ
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Indlægaf SoulDecapitate » tors 18 jun 2009 07:20

Jeg vil gerne høre om de har ændret deres skud og passing system, så man ikke kan spille med hjælp i ranked kampe, det er godt nok lidt ødelæggende for spillet hvis man kan det endnu. Så gerne de har fjernet den mulighed helt så man slet ikke kan ændre i den slags så det var ens for alle. Vil også gerne høre om de udvidet deres rank liste , som i fifa 09 kun kan vise top 10.000.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf motZ » tors 18 jun 2009 19:48

Jeg vil virkelig gerne have at vide om Santiago Bernabeu endelig er med i FIFA igen..

.. Og i det hele taget om hvilke vigtige stadions der er tilføjet til spillet?

Hvis det da er noget du kan undersøge.. :)
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Morten Skou » tors 18 jun 2009 20:50

Jeg kan spørge om lige præcis det som i har lyst til :D (næsten).
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf NintendoB » fre 19 jun 2009 03:09

Hvad med dem som gave 70/80kr for ultimate Team til Fifa 09 skal de punge ud igen vis altså de vil spil ultimate Team i Fifa 10 for jeg går da ud fra det er med fra start af når Fifa 10 kommer på gaden ?.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Giv » fre 19 jun 2009 12:59

motZ skrev:Jeg vil virkelig gerne have at vide om Santiago Bernabeu endelig er med i FIFA igen..

.. Og i det hele taget om hvilke vigtige stadions der er tilføjet til spillet?

Hvis det da er noget du kan undersøge.. :)


Samme spørgsmål Skou. Gider du lige spørge om Santiago Bernabeu er med, fordi det er godt nok nederen at spille Real Madrid på en anden stadion.
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Indlægaf Eriksen » fre 19 jun 2009 13:04

motZ skrev:Jeg vil virkelig gerne have at vide om Santiago Bernabeu endelig er med i FIFA igen..

.. Og i det hele taget om hvilke vigtige stadions der er tilføjet til spillet?

Hvis det da er noget du kan undersøge.. :)

Giv skrev:Samme spørgsmål Skou. Gider du lige spørge om Santiago Bernabeu er med, fordi det er godt nok nederen at spille Real Madrid på en anden stadion.


Grunden til at Santiago Bernabéu ikke er med i FIFA 09 er fordi de ikke havde licens til at lave det stadion.

Og det var heller ikke med i FIFA 08, også pga licensen til det.
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf j.rath » fre 19 jun 2009 14:43

Jeg vil gerne høre om det Hollandske landshold er med igen, og om de evt har fået smidt ronaldinho væk fra forsiden. :)
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf CD » fre 19 jun 2009 15:08

jeg vil gerne vide om det har det samme system som madden 09 når man logger på nettet så opdatere det hele holdet med det nye
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf Erroneus » fre 19 jun 2009 15:41

Hør dem om de har tænkt sig at udvide antallet af ligaer til mere sekundære ligaer, f.eks. 1 division i Danmark.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Giv » fre 19 jun 2009 18:15

Eriksen skrev:
Grunden til at Santiago Bernabéu ikke er med i FIFA 09 er fordi de ikke havde licens til at lave det stadion.

Og det var heller ikke med i FIFA 08, også pga licensen til det.


Ja, rigtigt nok. Måske skulle jeg ha' omformuleret mit spørgsmål :) Gider du spørge om de får licensen til Santiago Bernabeu i år, Skou.
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 208



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 67 gæster