Forum

PS3-Predator (Mus-Keyboard Adapter)

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf jimmidlx » ons 24 jun 2009 20:18

Køb en PC, hvis du er så glad for mus og kb. Hold det adskilt! :shock:
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf sonicspinna » ons 24 jun 2009 22:46

jimmidlx skrev:Køb en PC, hvis du er så glad for mus og kb. Hold det adskilt! :shock:


All ya haters out there, ps3 predatoren styrer for vildt!!

køb det eller whine!

Tråd Closed! Grundet Whiners.
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Dummiz » ons 24 jun 2009 22:51

Det da ikke noget med at whine at gøre. men som du selv skrev til mig så er det godt vi har forskellige meninger og man kan ikke forvente at der ikke kommer mod argumenter på sådan et stykke "Værktøj" :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf tesoo » ons 24 jun 2009 23:07

#sonicspinna#

Smider du ikke en video op på youtube, med en masse fremvisning og in game action ? :)


Mvh tesoo
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Sevuz » ons 24 jun 2009 23:12

sonicspinna skrev:Der findes ligesom folk som har spillet fps på pc længe, og er vant til keyboard og mus og derimod lidt sværer ved at vænne sig til gamepad, da den ikke er hurtig nok.

Konsollen har også betydeligt bedre på grafik og lyd delen og en oplevelse og spille på, og derfor vil nogen altså stadig bevare Mus/keyboard oplevelsen :)

og jeg vil næsten tro en del spiller med forskellige adapters FRagfx, FPS rateup idag, ihvertfald dem som går meget op i det.


Der er jeg nød til at sige du er hoppet i ned i en spand med vand!


1. For det første, er grafik bedre (tit) på PC!

2. Det med mange bruge ”Adapter” for at kunne bruge mus og tastatur er nok noget DU TROR. Jeg kender en del PC ejer der bare holder sig PC hvis de har det bedst med det.

3. Mange venner sig til at bruge gamepad! Så det noget vrøvl det du lukker ud. Du har ikke noget grundlag for din overbevisning!
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf fiigobaby » tors 25 jun 2009 02:52

det er fedt at muligheden er der, mange gider ikke gå ud og bruge flere 1000kr om året for at holde deres pc up to date, men køber en console ( ligesom mig ), muligheden er der men alligevel er det så unfair overfor os andre der holder det hardcore og bruger controller, hvis jeg sad og spillede med dig en aften i cage match fx og du vandt 10 - 2 fordi du bruger mus og tastatur ville jeg blive pisse hamrende sur :D men sådan er der desværre nogle noobs der bliver nød til at købe ekstra grej for at få større nosser ;)
fiigobaby
 
Indlæg: 35


Indlægaf crockett » tors 25 jun 2009 08:39

Fred være med det. Hvis nogen har behov for at bruge grunker på adaptere og/eller andet udstyr for at hæve sig over gennemsnittet, så lad dem da!

Personligt synes jeg det lyder noget bøvlet med usb kabel fra konsol til pc, og så et lille program der skal køre på pc'en for at få det til at fungere... Blaaa! :roll:

Så er vi jo tilbage i den gamle diskussion om hvorvidt det så er snyd at nogen har rat og pedal når de spiller gt5p og andre ikke har. Ja, spillet understøtter det, men derfor er det da stadig en klar fordel overfor dem der ikke har udstyret. Ja, så kan de bare anskaffe sig det, men det samme gør sig vel gældende med den Predator-ting?

For mit eget vedkommende bliver det aldrig aktuelt med mus og tastatur til konsollen. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf jimmidlx » tors 25 jun 2009 09:07

sonicspinna skrev:
jimmidlx skrev:Køb en PC, hvis du er så glad for mus og kb. Hold det adskilt! :shock:


All ya haters out there, ps3 predatoren styrer for vildt!!

køb det eller whine!

Tråd Closed! Grundet Whiners.



Heh Heh, beklager, men hvem er det lige der hyler? :lol: Jeg udtrykker blot en holdning som LANGT størstedelen af ps3 ejere har.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf sonicspinna » tors 25 jun 2009 14:40

jimmidlx skrev:
sonicspinna skrev:
jimmidlx skrev:Køb en PC, hvis du er så glad for mus og kb. Hold det adskilt! :shock:


All ya haters out there, ps3 predatoren styrer for vildt!!

køb det eller whine!

Tråd Closed! Grundet Whiners.



Heh Heh, beklager, men hvem er det lige der hyler? :lol: Jeg udtrykker blot en holdning som LANGT størstedelen af ps3 ejere har.


Nå nu kan jeg se tråden bliver spændende efter som flere whiners/haters kommer til.

Som andre bruger herind siger, alle kan købe grejene, intet er forbudt. det er et frit land.
om du kalder det snyd eller ej op til hver enkelt.
ingen kan snakke for majoriten af gamers, alle har sin meninger :)

jeg aabnede denne tråd for at dele mine oplevelse mht adapteren, og så hvis nogen var interesseret kunne jeg henvise dem til stedet jeg købt det fra.

finito.
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf fiigobaby » tors 25 jun 2009 15:05

rigtig nok :)
kan du ikke uploade en video så jeg lige kan se hvor nyttigt det enlig er? hvad gav du enlig for den?
fiigobaby
 
Indlæg: 35


Indlægaf Sevuz » tors 25 jun 2009 15:59

_________________
Fiigobaby#

Jeg er helt forstålig i det med en PC'er en dyr omgang og det er ikke noget man bare går ud og updater sådan uden vidre. Det er sku dyrt at holde sin PC i Game fit for fight.

Ting som ret og pedal til bil spil synes jeg er okay da det er noget man valgt at gøre muligt for alle.

_________________
whiners / haters, kært barn har mange navne.

Når du ligge en sådan en tråd op skal du alså regne med at det får "back fire". Klart ville det da være fedt hvis det var en fri mulighed for alle så folk nu en gang selv kunne vælge hvilken type strying der passer bedst til dem.

Det du får fra mange her, er at ikke nok med at du vil få en temmelig store fordel på din front. Men så er der resten der sidder med gamepad som så bliver sparked hårdt bag i, når du nu er så megte bedre med K&M.

Det det vi ryger ind på er debat om "fair play"

Som du selv sagde tidliger så har ALLE lov til at have deres mening. Det vil sige du må kunne tag nogle tæsk i fronten på forums!
Senest rettet af Sevuz ons 12 aug 2009 11:32, rettet i alt 1 gang.
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf crockett » tors 25 jun 2009 16:44

Jeg er ikke selv tilhænger af mus og keyboard på konsoller, men der er såguda ikke forskel på om man køber rat og pedal eller sårn en predator fætter... Begge dele giver da en fordel i forhold til de der ikke bruger dem, og alle kan købe begge dele. Og så er jeg da egentlig fløjtende Hans Jørgen med om fordelen bliver opnået ved at investere i grej som udviklerne har tænkt på, eller om fordelen opstår ved at investere i noget andre har tænkt på.
Der må da være bedre argumenter imod? Det kunne jo også tænkes at det ikke var indkøbt med henblik på online spil?

I en perfekt verden ville denne diskussion nok ikke køre, men så længe der konkurreres vil der også være personer der er villige til at gå til grænsen, og endda over den! (Kommer der snart Tour de Epo på TV2? Det tror jeg nok der gør!) :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf sonicspinna » tors 25 jun 2009 17:20

til dem som spørger efter hvordan den virker:

den koster ca. 100 EURO. fra tyskland.

efter par timers COD4 spil, kan jeg dog hilse og sige jeg får mega tæv! lool!
ja i hørte det!!

det er sån at begge parter har faktisk sin fordele og ulempe:

K/M: bedre til at vende og dreje hurtigt med

Gamepad: når man sigter og aimer rammer man bedst her, da sigten er pæn roilg mens man aimer. hvorimos med mus der bevæger man sig meget mere og derfor kommer til at ramme alt andet end modstandens hoved!

men personligt synes jeg det er mere komfortable for migselv og læn tilbage og game med m/k. brugt en del tid i starten på at justere mus DPI osv.

der skal dog siges, MAN KAN godt mærke at spillet er ikke 100% beregnet til mus og keyboard, da den har sin begrænsninger.
Jeg sammenligner det med COD4 på pc, hvor jeg f.eks drejer og sigter meget hurtigt og præcist, hvor imod på konsollen når man drejer er det som om at den skal dreje et bestemt længde før den står stille.

så det er smag og behag og lidt mere fin tuning.

det kan være jeg smækker en video op enten i aften eller imorgen aften af COD4 med predator.

Cheers
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Dummiz » tors 25 jun 2009 18:25

sonicspinna skrev:til dem som spørger efter hvordan den virker:

den koster ca. 100 EURO. fra tyskland.

efter par timers COD4 spil, kan jeg dog hilse og sige jeg får mega tæv! lool!
ja i hørte det!!

det er sån at begge parter har faktisk sin fordele og ulempe:

K/M: bedre til at vende og dreje hurtigt med

Gamepad: når man sigter og aimer rammer man bedst her, da sigten er pæn roilg mens man aimer. hvorimos med mus der bevæger man sig meget mere og derfor kommer til at ramme alt andet end modstandens hoved!

men personligt synes jeg det er mere komfortable for migselv og læn tilbage og game med m/k. brugt en del tid i starten på at justere mus DPI osv.

der skal dog siges, MAN KAN godt mærke at spillet er ikke 100% beregnet til mus og keyboard, da den har sin begrænsninger.
Jeg sammenligner det med COD4 på pc, hvor jeg f.eks drejer og sigter meget hurtigt og præcist, hvor imod på konsollen når man drejer er det som om at den skal dreje et bestemt længde før den står stille.

så det er smag og behag og lidt mere fin tuning.

det kan være jeg smækker en video op enten i aften eller imorgen aften af COD4 med predator.

Cheers


Jeg kom ti lat tænke på..er det ikke noget med man også kan indstille følsomeden i options på controlleren? så man kan vende sig næsten ligeså hurtig som når man spiller med mus?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf fiigobaby » tors 25 jun 2009 19:11

jo du kan selv justere det, personligt spiller jeg med insane, og det går lige så hurtigt som på pc :)
fiigobaby
 
Indlæg: 35


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster