Forum

PS3-Predator (Mus-Keyboard Adapter)

Generelt snak om Playstation og services.

PS3-Predator (Mus-Keyboard Adapter)

Indlægaf sonicspinna » ons 24 jun 2009 09:58

Hey Folkens,

Til alle jer FPS gamers og som elsker at spille med mus og keyboard,
er der kommet en ny adapter som hedder PS3-Predator.

det er en adapter som har en USB i hver ende og i midten er der en sort boks med de elektroniske komponenter i den.

Man tilslutter den ene af usb'en ind til sin PS3, og den anden sætter man den i sin pc/laptop. derefter starter man et program op i pcen.

Det der sker nu er at PC'en mus og keyboard signaler bliver sendt til PS3!!
alle knapper kan fuldt ændres, og dvs. at hastigheden og præcisionen skulle efter sigende være 90% som en pc styring.

nedenfor kan i se et link til hvordan adapteren ser ud, og hvor hurtigt den reagere i spil. Den kan bruges til alle spil på ps3, ikke bare FPS.


http://www.youtube.com/watch?v=HoV5eblN0fs

Jeg har idag modtaget adapteren med en 5meter USB forlænger ( aktiv forlænger som giver ekstra strøm) så vi er helt sikker på at 5 meteren kører igennem fint. ( da min pc er placeret lidt langt væk fra min ps3 )

Jeg regner med at teste den iaften med COD4, og kan skrive min mening om adapteren.

Hvis der er interresse for det, så kan jeg muligvis også lave en video og smide den på youtube.

Adapteren kan købes fra tyskland, og jeg har direkte kontakt med producerene, med evt. spørgsmål.

Link til hjemmesiden:

http://ps3predator.6x.to/

Prisen er ret dyr for sådan et hardware, men det skulle være den bedste på markedet.

mvh.

Sonic
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Saped » ons 24 jun 2009 10:14

Hvorfor spiller du ikke bare COD 4 på din pc istedet ?
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Indlægaf yess » ons 24 jun 2009 10:27

Alle ved at det er bedre med mus og tastatur end controller til FPS, så min mening omkring dette er... SNYD!!!
Så er spørgsmålet bare, snyder du dig selv eller andre og kan du leve med det?
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf sonicspinna » ons 24 jun 2009 10:32

Der findes ligesom folk som har spillet fps på pc længe, og er vant til keyboard og mus og derimod lidt sværer ved at vænne sig til gamepad, da den ikke er hurtig nok.

Konsollen har også betydeligt bedre på grafik og lyd delen og en oplevelse og spille på, og derfor vil nogen altså stadig bevare Mus/keyboard oplevelsen :)

og jeg vil næsten tro en del spiller med forskellige adapters FRagfx, FPS rateup idag, ihvertfald dem som går meget op i det.
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf yess » ons 24 jun 2009 10:36

sonicspinna skrev:Der findes ligesom folk som har spillet fps på pc længe, og er vant til keyboard og mus og derimod lidt sværer ved at vænne sig til gamepad, da den ikke er hurtig nok.

Konsollen har også betydeligt bedre på grafik og lyd delen og en oplevelse og spille på, og derfor vil nogen altså stadig bevare Mus/keyboard oplevelsen :)

og jeg vil næsten tro en del spiller med forskellige adapters FRagfx, FPS rateup idag, ihvertfald dem som går meget op i det.
Du har ret, men det burde være lige for alle, og det er det så ikke hvis nogen sidder med det ene og andre det andet :?
Og da spillene er lavet til controller er det hermed snyd at bruge uoff. ting til diverse spil da du får en fordel :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf sonicspinna » ons 24 jun 2009 10:42

yess skrev:
sonicspinna skrev:Der findes ligesom folk som har spillet fps på pc længe, og er vant til keyboard og mus og derimod lidt sværer ved at vænne sig til gamepad, da den ikke er hurtig nok.

Konsollen har også betydeligt bedre på grafik og lyd delen og en oplevelse og spille på, og derfor vil nogen altså stadig bevare Mus/keyboard oplevelsen :)

og jeg vil næsten tro en del spiller med forskellige adapters FRagfx, FPS rateup idag, ihvertfald dem som går meget op i det.
Du har ret, men det burde være lige for alle, og det er det så ikke hvis nogen sidder med det ene og andre det andet :?
Og da spillene er lavet til controller er det hermed snyd at bruge uoff. ting til diverse spil da du får en fordel :wink:


et godt point mester,

men kender du fragfx? produkt som faktisk blev kåret til offiicel FPS adapter til ps3. og IGN har rated den 9.1 osv.
altså der er mere end " feeling " om hvordan man bedst har det med kontrols. og jeg er ret sikker på, der er l33t gamepad FPS gamers som kan nakke adapter spillerne til enhver tid. Der hvor jeg ser snyd er f.eks hvis man bruger Rapid fire funktion på en af de adapters, til en G4 vaaben som bruger single shot, ik?
men jeg er ret spændt på den her adapter iaften, og hvordan den udspiller sig.
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf yess » ons 24 jun 2009 11:04

Jeg er da osse intereseret i hvor go den er, så gi et ord når det er :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf sonicspinna » ons 24 jun 2009 12:48

yess skrev:Jeg er da osse intereseret i hvor go den er, så gi et ord når det er :wink:


skal gøre :)
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf andeo1707 » ons 24 jun 2009 12:58

Jeg er enig i at man ikke burde bruge disse adapterer for at spille FPS på konsol, for det er meningen at dem med en core masine skal kunne følge med og det er næsten umuligt.

Det kan dog desværre ikke klassificeres som SNYD, da man som forbruger har lige muligheder for at købe disse adaptarer på samme måde som man kan købe en mus i ALDI og så købe Logitech G9.

Derfor gider jeg hellere ikke spille FPS online så meget som jeg spiller min QuakeLive på PC'en... =))
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Saped » ons 24 jun 2009 13:23

Ja, jeg skal da genoverveje om jeg gider spille multiplayer fps pga. denne tråd.
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Indlægaf Dummiz » ons 24 jun 2009 13:44

sonicspinna skrev:Der findes ligesom folk som har spillet fps på pc længe, og er vant til keyboard og mus og derimod lidt sværer ved at vænne sig til gamepad, da den ikke er hurtig nok.

Konsollen har også betydeligt bedre på grafik og lyd delen og en oplevelse og spille på, og derfor vil nogen altså stadig bevare Mus/keyboard oplevelsen :)

og jeg vil næsten tro en del spiller med forskellige adapters FRagfx, FPS rateup idag, ihvertfald dem som går meget op i det.


1. Hvordan tror du vi andre havde det da vi hoppede fra PC til konsol. Vi havde det da også svært men øvelse gør som sagt mester :) så jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor man bruger dette "Værktøj" når spillet ikke understøtter mus og tastatur. hvis man vil spille med mus og tastatur på PS3 så skal det da gøres i det spil der understøtter det :)

2. hvis man har en ordentlig gamer PC og grejet i orden så går det nok lige op med grafik og lyd så det er ingen undskyldning

3. Tror næppe dem som går op i det bruger de slags "Værktøjer" for at spille tror de vil holde det så "Clean" så muligt :)

Og sidst men ikke mindst som der er blevet spurgt om før. hvis man vil spille Cod 4 med mus og keyboard hvorfor så ikke bare spille det på PC. :) for mig lyder det lidt som man bare bruger det til PS3én for at være total overlegen i online delen.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf sonicspinna » ons 24 jun 2009 15:45

dummiz skrev:
sonicspinna skrev:Der findes ligesom folk som har spillet fps på pc længe, og er vant til keyboard og mus og derimod lidt sværer ved at vænne sig til gamepad, da den ikke er hurtig nok.

Konsollen har også betydeligt bedre på grafik og lyd delen og en oplevelse og spille på, og derfor vil nogen altså stadig bevare Mus/keyboard oplevelsen :)

og jeg vil næsten tro en del spiller med forskellige adapters FRagfx, FPS rateup idag, ihvertfald dem som går meget op i det.


1. Hvordan tror du vi andre havde det da vi hoppede fra PC til konsol. Vi havde det da også svært men øvelse gør som sagt mester :) så jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor man bruger dette "Værktøj" når spillet ikke understøtter mus og tastatur. hvis man vil spille med mus og tastatur på PS3 så skal det da gøres i det spil der understøtter det :)

2. hvis man har en ordentlig gamer PC og grejet i orden så går det nok lige op med grafik og lyd så det er ingen undskyldning

3. Tror næppe dem som går op i det bruger de slags "Værktøjer" for at spille tror de vil holde det så "Clean" så muligt :)

Og sidst men ikke mindst som der er blevet spurgt om før. hvis man vil spille Cod 4 med mus og keyboard hvorfor så ikke bare spille det på PC. :) for mig lyder det lidt som man bare bruger det til PS3én for at være total overlegen i online delen.


Det er godt vi alle har en mening :)
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Saped » ons 24 jun 2009 15:48

Det er da den eneste grund.. Når man ikke kan klare sig på lige fod med alle andre må man jo skaffe hjælpemidler.. om det så hedder aimbot/wallhach/whatever på pc eller mus/tastatur på konsol
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Indlægaf Badfarmer » ons 24 jun 2009 16:00

jeg synes at der bare skulle laves sådan at ps3´en kunne finde ud af om man bruger joypad eller mus og tastatur og så skulle der laves forskellige rum til om man bruger det ene eller andet.. :D

personligt synes jeg at folk som skal bruge mus og tastatur for at spille fps spil på en ps3.. er en flok svagpissere som er bange for at tabe..
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf Dummiz » ons 24 jun 2009 17:10

sonicspinna skrev:
dummiz skrev:
sonicspinna skrev:Der findes ligesom folk som har spillet fps på pc længe, og er vant til keyboard og mus og derimod lidt sværer ved at vænne sig til gamepad, da den ikke er hurtig nok.

Konsollen har også betydeligt bedre på grafik og lyd delen og en oplevelse og spille på, og derfor vil nogen altså stadig bevare Mus/keyboard oplevelsen :)

og jeg vil næsten tro en del spiller med forskellige adapters FRagfx, FPS rateup idag, ihvertfald dem som går meget op i det.


1. Hvordan tror du vi andre havde det da vi hoppede fra PC til konsol. Vi havde det da også svært men øvelse gør som sagt mester :) så jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor man bruger dette "Værktøj" når spillet ikke understøtter mus og tastatur. hvis man vil spille med mus og tastatur på PS3 så skal det da gøres i det spil der understøtter det :)

2. hvis man har en ordentlig gamer PC og grejet i orden så går det nok lige op med grafik og lyd så det er ingen undskyldning

3. Tror næppe dem som går op i det bruger de slags "Værktøjer" for at spille tror de vil holde det så "Clean" så muligt :)

Og sidst men ikke mindst som der er blevet spurgt om før. hvis man vil spille Cod 4 med mus og keyboard hvorfor så ikke bare spille det på PC. :) for mig lyder det lidt som man bare bruger det til PS3én for at være total overlegen i online delen.


Det er godt vi alle har en mening :)


Ja ellers ville verden være et møj kedelig sted at være :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 94 gæster