Forum

Bilspil

Generelt snak om Playstation og services.

Bilspil

Indlægaf JollyBuu » ons 01 jul 2009 17:51

Jeg skal snart ude og købe et nyt spil og da jeg har tænkt på et bilspil vil jeg høre jeres meninger, jeg havde rigtigt tænk på GT5 men jeg tror det bliver for kedeligt i længden, men jeg vil stadig have noget realisme men stadig lidt action og så kom jeg i tanke om NFS . Men hvad synes i ? Skal jeg tage et af NFS spillene eller GT5 :?:
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf FunteXDK » ons 01 jul 2009 17:56

Vil du have realisme eller action i dit bilspil... det er nok det spørgsmål du skal stille dig selv :)

JEG ville fortrække GT5p da det er det ultimative bilspil til dato... kan ikke vente til 5'eren kommer og har spillet 4'eren til evig tid :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Chaui » ons 01 jul 2009 17:58

NFS er efterhånden så dårlige, så jeg tror jeg vil kigge efter andre alternativer. Prøv Grid f.eks., det er nok tilpas med "Action" og realisme.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf JollyBuu » ons 01 jul 2009 18:11

Man kan ikk tune eller opgradere biler i GT5 vel?

Der er mange der siger at NFS bliver dårligere, er der nogle som har prøvet Undercover ? Og kan sige lidt om det?
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf Kondivand » ons 01 jul 2009 20:09

Nu er det jo GT5p som er aktuel for dig, jeg har kun prøvet det ganske kort og syntes faktisk det er et ganske fedt spil (ikke overraskende, da de andre i serien også var ganske fantastiske), men du skal huske på at dette jo ikke er det fulde spil. Mht. NFS Undercover, så vil jeg mene at det er alt for nemt og jeg personligt var ikke imponeret af det. Nok mest fordi jeg blev lidt træt af denne type bilspil efter den anden udgivelse
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 99 gæster