Forum

Hvorfor gå op i Trophyés?

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Rytteren » søn 12 jul 2009 15:14

trophys giver en grund til at spille et spil "anderledes". og det er for mig det vigtigste element. kunne, før trophys kom på banen, ALDRIG finde på at købe et FPS spil. ALDRIG!!! fordi det for mig altid er det samme lort. skyd fra a til b, også kommer du til næste bane (mmm CoD). men med trofæerne så er der pludselig kommet et helt nyt element til genren FPS (stadig en kedelig, jeg har en lille hjerne, genre). det gør faktisk CoD waw lidt mere underholdende. BF:BC mere spænende. her skulle man pludselig smadre alle bygningerne. noget jeg aldrig ville gøre normalt (i love stealth)

det giver også folk lyst til måske at spille spillet igennem igen.

de har også mulighed for at presse dig som gamer. hvor mange her har gennemført bioshock? en del, nemt ;)
hvor mange her har gennemført bioshock på survivor uden checkpoints (eller hvad de nu hedder). ingen??. her giver trofæerne en motivationsfaktor for at begive sig ud i rapture igen.

esay mode i et spil, noget af det værste der er sket. husker fandme de gode gamle dage, hvor et spil faktisk var svært( godt demons souls nu er kommet.)

et andet element er konkurencen. ved ikke hvor mange underholdene battles jeg har haft gennem trofæer. hvem der først fik det ene eller det andet trofæ. by the way.. DAMN YOU SCORING

så at the end of the day. trophys er der for at gøre et spil mere underholdende og give dig flere "muligheder" for hvordan du vil spille spillet.
hvis man syntes tilførelsen af dette element i spil er tosset, så er man da vist selv en pade.
alle køber jo deres spil for underholdningen. at man nu gratis kan få mere udaf den underholdning, det er da en win-win situation?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Morteno » søn 12 jul 2009 15:45

Enig Rytter!!!! :) Lige mine ord..
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer


Indlægaf Scoring » søn 12 jul 2009 17:15

Hvad har jeg nu gjort? ;) - håber ikke vi snakker Mirrors edge, for det var da bare et spil lavet til mig..!

Endnu et godt synspunkt, konkurrencen! Det er noget af det fedeste..!

Som rytteren selv siger, så giver det også anderledes spilleoplevelser, kan se han har fået platin i Hannah montana.. Er det ikke bare det bedste spil du noglesinde har prøvet?! :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf yess » søn 12 jul 2009 17:21

Rytteren skrev:trophys giver en grund til at spille et spil "anderledes". og det er for mig det vigtigste element. kunne, før trophys kom på banen, ALDRIG finde på at købe et FPS spil. ALDRIG!!! fordi det for mig altid er det samme lort. skyd fra a til b, også kommer du til næste bane (mmm CoD). men med trofæerne så er der pludselig kommet et helt nyt element til genren FPS (stadig en kedelig, jeg har en lille hjerne, genre). det gør faktisk CoD waw lidt mere underholdende. BF:BC mere spænende. her skulle man pludselig smadre alle bygningerne. noget jeg aldrig ville gøre normalt (i love stealth)

det giver også folk lyst til måske at spille spillet igennem igen.

de har også mulighed for at presse dig som gamer. hvor mange her har gennemført bioshock? en del, nemt ;)
hvor mange her har gennemført bioshock på survivor uden checkpoints (eller hvad de nu hedder). ingen??. her giver trofæerne en motivationsfaktor for at begive sig ud i rapture igen.

esay mode i et spil, noget af det værste der er sket. husker fandme de gode gamle dage, hvor et spil faktisk var svært( godt demons souls nu er kommet.)

et andet element er konkurencen. ved ikke hvor mange underholdene battles jeg har haft gennem trofæer. hvem der først fik det ene eller det andet trofæ. by the way.. DAMN YOU SCORING

så at the end of the day. trophys er der for at gøre et spil mere underholdende og give dig flere "muligheder" for hvordan du vil spille spillet.
hvis man syntes tilførelsen af dette element i spil er tosset, så er man da vist selv en pade.
alle køber jo deres spil for underholdningen. at man nu gratis kan få mere udaf den underholdning, det er da en win-win situation?
Du kan med lidt fantasi stadig gøre de ting uden trophy,at du får en trophy er jo bare lidt tillæg.Man kan jo vende den om og sige hvorfor skal jeg smadre alle bygninger, bare for at få et bevis på jeg har gjort det,men gir dig stadig ret :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Rytteren » søn 12 jul 2009 17:43

Scoring skrev:Hvad har jeg nu gjort? ;) - håber ikke vi snakker Mirrors edge, for det var da bare et spil lavet til mig..!

Endnu et godt synspunkt, konkurrencen! Det er noget af det fedeste..!

Som rytteren selv siger, så giver det også anderledes spilleoplevelser, kan se han har fået platin i Hannah montana.. Er det ikke bare det bedste spil du noglesinde har prøvet?! :lol:


det var da mirrors edge jeg tænkte på.

med hensyn til hannah montana, så er det ikke mig der har taget den :)
er kæresten der har taget (var enlig min mindste søsters). hun er nemlig også lidt af en trofæluder (skal havde alt i plant vs zombis osv.). faktisk også hende der har nappet en del af trofæerne i pixel junk monsteres, the last guy. lige nu har hun 3 disney spil hun køre igennem. hun er faktisk underholdende at se på når hun spiller. hun går fuldstændig op i det!! skal nok til at passe på med hende, ellers ender hun nok sådan her når jeg siger jeg skal spille demons souls.

http://www.youtube.com/watch?v=4LawdS21nvo
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » søn 12 jul 2009 19:54

Jaa, disse bivirkninger kan forekomme af spillet "wow" ;)
- spillet burde have en advarsel før spillet går igang med den video der :lol:

Ahhh, 2 trofæ-ludere på samme PS3, det feje hold! :(
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » søn 12 jul 2009 20:00

Scoring skrev:Jaa, disse bivirkninger kan forekomme af spillet "wow" ;)
- spillet burde have en advarsel før spillet går igang med den video der :lol:

Ahhh, 2 trofæ-ludere på samme PS3, det feje hold! :(


faldt over en liste på en eller anden side, med en top 25 over freek outs.. der var halo, counterstrick og CoD 4 dem der fyldte. tror der var 2 wow også et pokemon spil. der er en rigtig fed en af en dreng på en 12-13 år, som går helt ned pga at hans bror giver ham klø i halo. skal lige finde den, den er rigtig sjov.

og det at være 2 trofæluder, det gør sku ondt i ens pengepung :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf yess » søn 12 jul 2009 20:05

Meget morsom video :lol:
Men er osse dømt FAKE :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Scoring » søn 12 jul 2009 20:14

Rytteren skrev:
Scoring skrev:Jaa, disse bivirkninger kan forekomme af spillet "wow" ;)
- spillet burde have en advarsel før spillet går igang med den video der :lol:

Ahhh, 2 trofæ-ludere på samme PS3, det feje hold! :(


faldt over en liste på en eller anden side, med en top 25 over freek outs.. der var halo, counterstrick og CoD 4 dem der fyldte. tror der var 2 wow også et pokemon spil. der er en rigtig fed en af en dreng på en 12-13 år, som går helt ned pga at hans bror giver ham klø i halo. skal lige finde den, den er rigtig sjov.

og det at være 2 trofæluder, det gør sku ondt i ens pengepung :)


Lav lige en tråd i off-topic med dem, de er jo for griner.. Selvom de er fake ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Scoring » søn 12 jul 2009 20:15

yess skrev:Meget morsom video :lol:
Men er osse dømt FAKE :wink:


Det stadig sindsygt, har i set de andre 4 videoer? Hvor han smadre en guitar og prøver og smader en bil med et bat? Altså, hvorfor gider man gøre det for "fake" skyld? ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf yess » søn 12 jul 2009 20:27

Scoring skrev:
yess skrev:Meget morsom video :lol:
Men er osse dømt FAKE :wink:


Det stadig sindsygt, har i set de andre 4 videoer? Hvor han smadre en guitar og prøver og smader en bil med et bat? Altså, hvorfor gider man gøre det for "fake" skyld? ;)
Godt spørgsmål :D men god ide med oftopic Freak out tråden :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Scoring » søn 12 jul 2009 20:32

Hehe - så skal jeg da også lede, mindes jeg engang så en der blev skudt i CS og så vælter han hans skærm :lol:
- Jeg er selv en dårlig taber når det er online og ingen ser.. Jeg råber "lidt" :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 70 gæster